בסוף 2020, כשמגיפת הקורונה עדיין שיתקה חלקים גדולים מתעשיית הקולנוע של הוליווד, נודע כי השחקנית גל גדות תככב במותחן ריגול בשם "לב של אבן" (Heart of Stone) של נטפליקס. על פי הדיווח גדות תקבל עבור הסרט משכורת בת שמונה ספרות, מה שישאיר אותה ברשימה הנחשקת של הכוכבות המרוויחות ביותר בהוליווד, בה כבר דורגה במקום השלישי. כעת, הפרוייקט מגיע לסיומו.

"תיבת פנדורה שקשה להפסיק לצפות בה": הדוקו-פשע שכבש את נטפליקס
רוברט פטינסון צריך לדאוג? לא תאמינו מי חוזר לתפקיד באטמן

בשנים האחרונות, במיוחד לאחר מהפכת MeToo#, נשמעים קולות רבים בהוליווד להצבת דמות נשית בתפקיד המרגל הידוע ג'יימס בונד. לא מעט פעמים נפוצו הרשת פרסומים על ליהוקן של נשים שונות לתפקיד ג'יימס בונד האשה, אך עד כה את תפקיד הסוכן השרמנטי עדיין מגלמים גברים. מבלי לחכות לצעד מצד מפיקי ג'יימס בונד, בתקשורת האמריקאית, עוד לפני שראו פריים אחד מ"לב של אבן" בכיכובה של גל גדות, כבר הספיקו להגדיר אותו כתשובה הנשית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בסוף השבוע העלתה השחקנית הישראלית תמונה מיום הצילומים האחרון של "לב של אבן" לחשבון האינסטגרם שלה. גדות כתבה: "וזו תמונת הסיום! אני לא מאמינה שסיימנו. הרעיון הזה עלה לי לפני בערך 4 וחצי שנים עם שם בלבד, 'אבן'. והיום אנחנו מסיימים מסע של כמעט 5 חודשים ב-5 מדינות! אני כל כך גאה וחייבת קודם כל להודות לכל מאות חברי הצוות שעבדו ללא לאות על הסרט הזה, הצוותים בבריטניה, איטליה, איסלנד, מרוקו ופורטוגל! זה הולך להיות ענק!". 

"לאלה שהאמינו בפרויקט הזה, נטפליקס, סקיידאנס ומוקינגבירד הפקות, שהביאו את הסיפור הזה לחיים. צוות השחקנים המדהים שלנו, היה תענוג לעבוד אתכם. והמנהיג חסר הפחד שלנו טום הארפר. בעליירון ורנסו, זה היה כל כך כיף להביא את זה לחיים. אני לא יכולה לחכות עד שכולכם תוכלו לפגוש את רייצ'ל סטון. ועכשיו... אני נחה".

בנוסף למשחק, לצד השחקנית ההודית אליה בהאט, גדות שימשה כמפיקה בסרט ביחד עם בעלה ירון ורסנו, ג'וני קרטיס וג'ולי לין. את הסרט ביים טים הרפר (השמיים הם הגבול), ואת התסריט יכתבו אליסון שרדר, שהייתה מועמדת לאוסקר על כתיבת "מאחורי המספרים" וגרג רוקה, יוצר הלהיט בנטפליקס "משמר האלמות".