שלוש מנהלות חדשות יצטרפו למערכת החינוך בבתי הספר של החינוך המיוחד בעיר. מנהלת האגף לחינוך מיוחד סבטלנה אודוביקובה בירכה את המנהלות החדשות וציינה בסיפוק, כי מדובר בשלוש מנהלות מקצועיות ואיכותיות, שיצטרפו לצוות הנבחר של החינוך המיוחד. 

רונית גל, בוגרת תוכנית מפרש ותוכנית אבני ראשה להכשרת מנהלים, נבחרה לנהל את מרכז חינוך גהה, בו עבדה בעבר כ-14 שנה. היא תחליף את נועה עופר, שפרשה לגמלאות. גל ניהלה את בית ספר חשמונאים ועבדה במתי"א (מרכז תמיכה יישובי-אזורי) תל אביב-יפו, כמומחית בתחום הפרעות נפש. היא שימשה גם מדריכה פדגוגית בסמינר הקיבוצים ורכזת תחום השתלבות והכלה במרכז להכשרת צוותי הוראה פסגה בתל אביב. 

נחמה בן דוד נבחרה לנהל את בית הספר רעות לתלמידים על הספקטרום האוטיסטי (ASD), לאחר ששימשה במשך כשמונה שנים סגנית בבית הספר. היא תחליף את אורלי קלצ'וק, שפורשת לגמלאות. לבן דוד תואר ראשון בחינוך מיוחד ותואר שני בארגון וניהול מערכות חינוך. היא בוגרת תוכנית אבני ראשה ומילאה שורת תפקידי הובלה פדגוגיים וארגוניים. 

מיכל קופרמן יואל מונתה למנהלת בית ספר אפיק, בו שימשה כסגנית בשלוש השנים האחרונות. בעבר ריכזה את מקצוע המתמטיקה ואת השכבה הבוגרת בבית ספר אלונים. היא תחליף את שרית אורן, שעברה לתפקיד פיקוח במשרד החינוך. 

ראש העירייה רמי גרינברג בירך את המנהלות החדשות: "מערכת החינוך בפתח תקוה היא מהטובות שיש. אנו משקיעים מיליוני שקלים בשנה בשיפוץ, בינוי, שיפור, הכנסת תכנים חדשים, ציוד משכולל, בניית כיתות ומרחבי למידה מתקדמים, וכמובן פדגוגיה מגוונת ומתקדמת במערכת החינוך בכלל ובמערכת החינוך המיוחד בפרט. 

"המנהלות החדשות מצטרפות לצוות מובחר של מנהלי ומנהלות מוסדות החינוך בעיר, ומביאות איתן ניסיון עשיר ומוטיבציה גבוהה לקדם את תלמידי ותלמידות בתי הספר, בשיתוף הצוות והקהילה. אני מאחל להן ולכולם הצלחה רבה".