חול לבן, מים טהורים ושמיים כחולים אינסופיים, כל זה ועוד יכול להיות הנוף מולו תתעוררו בכל בוקר בחינם במשך שנה. מה התפנית? נגיע לזה.

אתר הנופש היוקרתי "HEAVEN ON EARTH" באיים המלדיביים, מציע שהות בווילה מרהיבה עם בריכה פרטית, על בסיס "הכל כלול" למשך שנה שלמה. המחיר ללילה במקום המדובר הוא כ-37 אלף דולר, וההצעה המפתה היא כמובן בתמורה לדבר אחד בודד - לעבוד כמוכר בחנות הספרים היחידה שממוקמת על האי החלומי.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

במודעה שפורסמה על ידי כפר הנופש, נכתב כי דרוש "חובב רומנים הרפתקני ויצירתי שמעוניין להתחיל בעבודה בחודש אוקטובר הקרוב". בר המזל שיתקבל למשרה המפתה, יקבל בנוסף לשהות בווילה היוקרתית, 780 דולר לחודש עם אופציה ליותר במידה ויהיה מעוניין להעביר שיעורי ספרות לקהל הלקוחות האמיד שמתארח באי.

תנאי נוסף אך שולי, הוא להישאר יחף במהלך השהות באי, שכן הליכה בנעליים אסורה שם. כמו כן, האדם שיזכה במשרה ינהל את חנות הספרים לבדו, יציג את עצמו מול אורחי המלון מפעם לפעם ויציע המלצות מותאמות אישית. זאת בנוסף לניהול שאר חשבונות החנות ובדיקות והשלמות מלאי.

הדובר של חברת Ultimate Library שמנהלת את חנות הספרים בעצמה נכון לעכשיו, הוסיף כי העובד שייבחר יצטרך לנהל את כל העסק בעצמו, ורצוי שיהיה בעל ניסיון קודם בפרסום ומכירות, והיתרון יינתן לאנשים שעבדו בעבר בחנויות ספרים. מי שיתקבל למשרה, יגור בכפר הנופש המדהים בחינם וייהנה מהאוכל של האתר בכל שעות היום. כמו כן, הוא יהנה גם מחדר הכושר שמציע המלון, ספא, ספורט מים וחוף פרטי לצוות העובדים. המקום נחשב ל"אוצר טבע השוכן בשמורת הביוספרה של אונסק"ו, אחד האיים הגדולים באיים המלדיביים".

כמו כן, מטרתה של החנות היא לעודד את האורחים להיגמל מקריאה דיגיטלית, ולעודד קריאה של ספרים במקום החלומי, והקונספט: "בלי נעליים ובלי חדשות". ג'ורג'י פולהיל בת ה-27 מלונדון, עבדה במקום במשך שישה חודשים. לפיה: "חזרתי מהאי אדם שונה מאוד ממי שהייתי לפני שהגעתי אליו. ביליתי שם כחצי שנה בתפקיד מוכרת ספרים והאתגר העיקרי היה להתרגל לקצב החיים של תושבי האי".

אם המשרה מעניינת אתכם ואתם חובבי קריאה, תוכלו להגיד מועמדות באתר של כפר הנופש.