לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: ניסים ואטורי.

ניסים ואטורי, מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת

מי אני?

"ניסים ואטורי, בן 52, נשוי לאביטל, אשת חינוך, ואב ל-7 ילדים מדהימים. הבכור חייל משוחרר הנערך לתחילת לימודי פסיכולוגיה ושניים משרתים בצה"ל ביחידות מובחרות. לפני כ-20 שנה עברתי עם משפחתי מראשון לציון להתגורר ברמת הגולן מתוך ציונות ואהבת הארץ והיופי. אני בעל תואר ראשון במשפטים וכן משלים בימים אלו תואר שני במשפטים".

למה לבחור בי?

"את ילדותי ותחילת דרכי הציבורית והפוליטית התחלתי בשכונת רמת אליהו בראשון לציון שם עוצבה דרכי הציבורית והפוליטית החל מוועד השכונה, הקמת מסגרות חינוך לנוער בסיכון ושיקום פני השכונה. אני בא מהעם וגדלתי מלמטה. כל חיי הציבוריים אני עוסק בעזרה לאוכלוסיות מוחלשות, דאגה ליישוב ופיתוח ההתיישבות בכלל והגולן בפרט". 

משהו שלא ידעתם עלי

"אישתי היקרה היא חלק בלתי נפרד ממני, תרתי משמע, כשתרמה לי כלייה והצילה את חיי. בשנת 2015 נפלה בחצר ביתי רקטה מסוריה שלא הצליחה לפגוע בתחושת הבטחון והשליחות שלי ושל משפחתי".