בהמשך לסדרת מינויים חדשים בגלי צה"ל, היום (שלישי) הודיעה התחנה כי העיתונאים יניר קוזין וחן ליברמן יגישו את רצועת הבוקר של גל"צ, בשעות 08:00-10:00 במתכונת מתחלפת, לצידו של ספי עובדיה.

סוף המירוץ? הוועדה לאיתור מפקד גל"צ הכריעה - זהו המפקד הבא
טלי מורנו עוזבת את גל"צ לאחר חמישה חודשים בלבד - וזוהי התחנה הבאה

יניר קוזין, הכתב המדיני של גלי צה״ל החל את דרכו בתחנה ב-2019 וכיהן כראש התחום הפוליטי. מחודש מרץ השנה הוא מגיש בגל"צ את יומן סיכום השבוע בימי חמישי מ-17:00 עד 19:00, לצידו של ישי שנרב. 

קודם לכן כיהן ככתב מדיני במעריב וככתב ומגיש בערוץ הכנסת. באחרונה עמד מאחורי שורת חשיפות, ביניהן נסיונותיו של ראש הממשלה יאיר לפיד למנוע את משבר הסוכנות מול רוסיה עם כניסתו לתפקיד, איומיה לכאורה של חברת הכנסת עידית סילמן על חבר הכנסת ניר אורבך ועוד.

יניר קוזין (צילום: גלי צה''ל)
יניר קוזין (צילום: גלי צה''ל)

חן ליברמן, החלה את דרכה העיתונאית כחיילת בדסק החוץ של גלי צה"ל. במשך כעשור הייתה כתבת, ראש דסק תרבות ומגישה בחברת החדשות של ערוץ 10 (כיום 13) וכתבת תחקירים במערכת "המקור". בתחילת השנה הצטרפה למערכת "עובדה" בקשת 12.

גלית אלטשטיין, מ"מ מפקדת גלצ מסרה: ״אני שמחה לצרף את חן ויניר לנבחרת המגישים של גלי צה״ל. יניר הוא מהעיתונאים הבולטים בתחנה, וחן חוזרת לגלי צה״ל אחרי שנים ארוכות של עשייה עיתונאית איכותית בטלויזיה בעולמות התרבות, החדשות והתחקירים. אין לי ספק שכישוריהם העיתונאיים המקצועיים יתרמו רבות לשידורי גלצ ולמאזיניה״.

חן ליברמן (צילום: גלי צה''ל)
חן ליברמן (צילום: גלי צה''ל)