נתפס בנבדל: שדר הספורט נדב יעקובי נקלע לעין הסערה כאשר תיעוד בו הוא מכנה את חבר הכנסת איתמר בן גביר "זבל, נאצי" הופץ היום (שלישי) ברחבי הרשת. בתגובה לסרטון, בן גביר שלח ליעקובי מכתב התראה בטרם ינקוט בהליכים משפטיים נגדו ודרש כי יתנצל ויפצה אותו בסכום של כ-150 אלף שקלים. עוד טרם הגשת כתב ההתראה התנצל יעקובי וטען: "איבדתי שליטה".

כאמור, יעקובי תועד בסרטון כאשר הוא נשאל מה דעתו על חברי הכנסת איתמר בן גביר ואחמד טיבי וענה: "שני זבלים. הצלם הגיב בפליאה ואמר: "מה? ככה אתה אומר על בן גביר", והשדר השיב: "בן גביר זה זבל, נאצי, לא סובל אותו. גועל נפש, כי הוא גזען מגעיל. הוא שונא ערבים, הוא שונא את כל הערבים".

פעיל הימין הפרובוקטיבי והשנוי במחלוקת, יואב אליאסי ("הצל") פרסם את הסרטון בחשבון הפייסבוק שלו וכתב: "שדרן הספורט נדב יעקובי: 'בן גביר זבל נאצי לא סובל אותו הוא גזען מגעיל' וזה האדם שהולך לשדר את המונדיאל מטעם 'כאן 11' בנובמבר. איתמר בן גביר אני רוצה להיות שותף שלך בתביעה, נחיה ונראה".

יעקובי הגיב בעמוד הטוויטר שלו: "היום נחשף ברשתות סרטון שבו אני אומר דברים שלא הייתי צריך לומר, ואני מתנצל מכל הלב ומתחרט על כך. הדברים נאמרו כאשר חבורת צעירים הקיפה אותי באגרסיביות בסיום השידור בבלומפילד והכניסה אותי ללחץ נפשי שבגללו איבדתי לרגע את השליטה על עצמי. מתנצל בפני כל מי שנפגע מפליטת הפה המטופשת שלי".

כאמור, בן גביר הגיש באמצעות עו"ד זאב וולף מכתב התראה לפני תביעה נגד פרשן הספורט ודרש ממנו להתנצל תוך שלושה ימים ולהעביר לידיו פיצוי על סך 150 אלף שקלים. במכתבו האשים עו''ד וולף את נדב יעקבי בדברי לשון הרע: "אין כל ספק כי הדברים החמורים שפרסמת כלפי מרשי הם לשון הרע. הדברים שפרסמת השפילו וביישו את מרשי, פגעו בשמו הטוב והכפישו אותו ללא כל סיבה, וכל זה בכוונה להפוך אותו למטרה לשנאה, וללעג ובוז בעיני הרבים".

עו''ד וולף כתב במכתבו את תנאיו לפני נקיטת צעדים משפטיים כנגדו: "הנני פונה אליך בטרם הגשת תביעה, ודורש ממך לפעול כדלקמן: לפרסם תוך שלושה ימים התנצלות והבהרה בנוסח ובאופן שיתואם עם מרשי. לפצות את מרשי בפיצויי כספי בסך 150,000 שקלים".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "כול עובדי ערוץ הספורט, לרבות אלו שמייצגים אותו על המסך, נושאים באחריות אדירה שבאה עם התפקיד גם כשהם מסיימים את יום עבודתם . הערוץ מגנה את דבריו של יעקבי מכל בכל ורואה את אמירתו בחומרה. יעקבי זומן לשיחת הבהרה אצל מנכל הערוץ, במסגרתה הובהר לו שיש בערוץ אפס סובלנות להתבטאות חמורה מסוג זה. יעקבי הביע חרטה עמוקה על דבריו ואף פרסם התנצלות ברשתות. מאמינים כי המסר הועבר והדברים לא יישנו".