שבועיים לאחר האסון הכבד בבריכה הפרטית בכרמי יוסף, בו נהרג כליל קמחי ז"ל, משפחתו הגיעה היום (שלישי) לפגוש את הכוחות שחילצו את גופתו של כליל ז"ל מהבולען בבריכה. את המפגש תיעדו ברשת 13, כאשר במהלך המפגש אמרה אורית קמחי, אמו של כליל: "הבן שלנו נלקח מאיתנו בנסיבות טרגיות, מבצע כסף".

"כל מה ששמענו עד עכשיו זה בלתי נתפס, הקלות של הדבר הזה. אני רוצה להאמין שיעשו את המקסימום שאפשר כדי למצות את הדין בצורה הוגנת כלפי הכבוד של הבן שלנו שפשוט נרצח", הוסיפה האם, שסיפרה כיצד ראו בני המשפחה את הסרטון שרץ ברשתות, בו רואים את הבולען נפער: "אנחנו מסתכלים על הסרטון שהיה בטלוויזיה ואומרים שזה אסון נורא ולא מבינים שזה האסון שלנו. לא יכולנו לדעת שהוא שם בכלל. מה הסיכוי שיהיה בולען בבריכה, בכרמי יוסף וכליל שם?".

במהלך המפגש עם כוחות החילוץ של יחידת הכלבנים, אשר איתרו את גופתו של כליל וחילוצו אותה מהבולען, אמרה האם: ""אני רוצה להודות לכם בהזדמנות הזו. אין לי מה להגיד, אני יודעת שעשיתם את המקסימום".

אחיו של כליל, נווה, הוסיף: "הוא עשה כל כך הרבה, ראינו את זה בלוויה עם כל מי שהגיע ממקומות שונים. הוא נגע בהרבה אנשים". האם סיכמה: ""שאנשים יחשבו טוב טוב לפני שהם עושים משהו שיכול לסכן חיי אדם ולא יתפתו לכסף קל. מדובר פה בחיי אדם, היום זה קרה לנו - מחר זה יהיה מישהו אחר. אני מקווה שזה האסון האחרון".