ימי הקיץ הלוהטים הם זמן נהדר לדבר על גלידה, וחשוב מכך - איך אפשר להישאר בבית במזגן, להימנע מגלידרייה עמוסה ועדיין ליהנות מגלידה איכותית. התשובה לכך היא שוק מכשירי הגלידות הביתיות, שהולך ותופס תאוצה בעיקר בגלל השיפור באיכות המוצר הסופי, היעילות בזמן ההכנה, יכולות הניקוי של המכשירים והשדרוגים הטכנולוגיים שמקצרים את התהליך.

חברת ADATA הכריזה: תחשוף מוצרי גיימינג בעולם וירטואלי

הקרטיב שיציל אתכם מהחום: גומיגם ביתי והכי טעים שיש | מתכון

השימוש במכשירי הגלידות פשוט, ומה שנדרש מהצרכן הוא בסך הכל להכניס פנימה את מיטב הטעמים שהוא אוהב על פי רמת המתיקות שהוא בוחר, וכך הוא מקבל את הגלידה המושלמת והמותאמת ביותר עבורו. כמו כן, רוב המכשירים מגיעים עם ספר מתכונים מובנה שמציע לצרכן רעיונות בסיסיים למתכונים, וכך מעניק לו רעיונות נוספים.

אני ניסיתי בבית את מכשיר הגלידה הביתית DAVO 1280, שהיתרון המשמעותי שלו על חלק ממתחריו בשוק זה שהוא בעל יחידת הקפאה עצמאית. כלומר כל מה שצריך לעשות הוא לערבב את החומרים הנדרשים ולשפוך למכל, ועד שעה הגלידה מוכנה.

מיקסר DAVO PRO 5760 מבית יבואנית OIG (צילום: ארקדי רסקין)
מיקסר DAVO PRO 5760 מבית יבואנית OIG (צילום: ארקדי רסקין)

המכשיר פועל בצורה שקטה מאוד והוא קל מאוד לתפעול עם הנחיות ברורות לכל אורך הדרך. המכל בעל נפח של של 1.2 ליטר והוא מספיק לצריכה ביתית. קצת מבאס לנקות את המכל אחרי השימוש והאחסון שלו לא כזה נוח, אבל בסך הכל הוא שווה את החוויה.

למעשה, היתרון הגדול הוא שאתם יכולים לשלוט בערך התזונתי של הגלידה שלכם, בין שהיא רגילה או טבעונית. אתם תחשבו את כמות הסוכר או השמנת שתרצו ואילו טעמים (גם אם מוזרים) תרצו להוסיף, ותוכלו לעשות את זה כמה שאתם רוצים. המכשיר מקפיא את הגלידה באמצעות מדחס ויוצר קרם אוורירי בזכות פעולת הערבול. מחיר המכשיר 1,590 שקל.