לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: אלי דלל.

אלי דלל, מתמודד לרשימת הליכוד בכנסת במחוז מישור החוף

מי אני?

"בן להורים יוצאי עיראק  נשוי לעו"ד אסתר דלל ואב לשלושה ילדים, שניים מהם מהנדסים ואחד רואה חשבון, סב לארבעה נכדים. אני מהנדס מכונות ובעל תואר שני בניהול ומדיניות ציבורית באוניברסיטת ת"א. ניהלתי חברות במגזר העיסקי. חבר בוועד המנהל וחבר הנאמנים באקדמית נתניה. חבר בעמותת ידידי מרכז רפואי מאיר".

"מכהן כסגן ומ"מ ראש עיריית נתניה, ממונה על תחבורה, תנועה, תשתיות, אזורי תעסוקה ומערך החירום. פועל מזה 24 שנים בכל התפקידים הבכירים במישור המונציפאלי. הייתי מנכ"ל עיריית נתניה ומנכ"ל החברה לפיתוח נתניה. עוסק בפיתוח העיר נתניה בהיקף של עשרות אלפי יחידות דיור ומיליוני מ"ר לתעסוקה. פועל שנים רבות למען תושבי נתניה והסביבה וזוכה לאהדה רבה".

למה לבחור בי?

"אני בעל נסיון עשיר בעשייה בתחומים רבים. אני מרגיש שהגיעה העת לפעול ולתרום גם במישור הלאומי. שמירה על הזהות היהודית וחינוך לערכים של אהבת האדם אהבת עם ישראל וארץ ישראל. אני מעוניין לקדם דיור לזוגות צעירים (יש לי משנה סדורה), לטפל בתחבורה ובבטיחות בדרכים, וביוקר המחיה. אני זוכר מהיכן באתי, דלתי פתוחה לכולם. אני מחובר לתושבים ולצורכיהם וזוכה להערכה רבה מצידם".

משהו שלא ידעתם עלי

"אני בשלן מעולה: מפרסם מתכונים בעיתונות המקומית והשתתפתי בתוכנית מאסטר שף בעונה ה-8. רוכב אופניים אתגרי.