אירוע ירי בתל אביב: בהלה נרשמה אתמול ברחוב דיזינגוף, כאשר חמושים ירו לעבר רכב במקום ההומה. מהמשטרה נמסר כי הרקע לאירוע פלילי, ללא נפגעים. מאיה נרקיס, שהייתה עדה לאירוע, שוחחה הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב וסיפרה על הרגעים הדרמטיים. "היינו בדייט, דייט שלא אשכח. פתאום התחילו יריות, משהו לא ברור", אמרה.

"המכונית שירו בה הייתה מאחורי, יכולתי לתת ליורה כיף. הסתובבתי לאחור וראיתי בן אדם עם אקדח יורה לתוך מכונית, תוך שניות התחילו צרחות ואנשים רצו פנימה", הוסיפה. 

כשנשאל מי היה ברכב, השיבה כי לא ראתה. "גם אחרי שרצנו פנימה המשכנו לשמוע 'בום בום', בגלל זה היינו בטוחים שזה פיגוע ירי בהתחלה. הייתה בהלה, צרחות, נפלנו, דברים נשברו, זה היה פחד אימים".

לדבריה, מאוד מהר הבינו שלא מדובר בפיגוע, "שמענו אופנוע נוסע וצעקות של 'תרדפו אחריו', כנראה אלה שהוא רצה להיכנס בהם, הבנו שזה עבריינים". עוד הוסיפה כי הרכב היה ריק, "כולם שתו שייק ממול, היורה לא ראה כי החלונות היו משוחרים". עוד ציינה: "ישר עלו שני בחורים לאופנוע והחלו לרדוף אחריו, הגיעו סמויים תוך שניות – איך שהוא סיים לרוקן את המחסנית, המשטרה הגיעה".

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103FM