יומיים לאחר שנפצע קשה בשריפה שהתלקחה כתוצאה מהתחממות סוללת הטענה לאופניים חשמליים, הילד אביאל דבוש בן ה-11 מנתניה עדיין מורדם ומונשם. אחותו, דניאלה, שוחחה הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב ב-103FM.

"המצב עדיין קשה אבל יציב, אנחנו מתפללים, מחזיקים מעמד.הבנו שהוא ישן והסוללה הייתה בטעינה. בדרך כלל הם לא מכינים את זה הביתה, יש להם מקום לשים את זה מחוץ לבית במרפסת. הם לא מכניסים את זה לחדרים, אנחנו מודעים לסיכון. חד פעמי הם הכניסו את זה וקרה מה שקרה. זה לא פעם ראשונה שזה קורה, גם אביאל ידע, אבל ילדים לא לוקחים את זה ברצינות. זה בדיוק המסר שחשוב לנו להעביר - שילדים יקחו את זה ברצינות. אחי בן ה־16 פרסם פוסט להעיף את הבטריות", פתחה דבוש את דבריה.

כשנשאלה איך האח הגדול מתמודד עם מה שקרה, השיבה: "קשה לו מאוד. כולם בחרדות, עם טראומות, לא יכולים לישון בלילות, חושבים עליו, נזכרים במצב הזה. אמא שלי ואחותי משכו אותו מהחדר, התמונות לא יוצאות להן מהראש. יש חלון קטן, ומשכו אותו פשוט. הוא קפץ מהמיטה אל תוך האש ומהאש אל החלון. העירו אותו, אמרו לו 'תעבור לחלון', וזה היה דרך האש".

"הוא מקבל טיפולים, טיפול באמת נדיר, הכי טוב שאפשר. מטפלים בו, מנקים לו את הכוויות, מטפלים בו בצורה הכי טובה שאפשר. עשו לו אתמול ניתוח שיהיה לו יותר קל לנשום דרך קנה הנשימה. מתפללים לטוב שיהיה לו שיקום קל", סיימה דבוש את דבריה.

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm