קזחסטן: גבר בשנות ה-40 לחייו שהיה נשוי ארבע פעמים, התעלל בילדה בת שמונה, בתה של אשתו הרביעית. הוא ניצל את הקטינה במשך שלוש שנים ואף איים להרוג אותה במידה ותחשוף את "הסוד".

מצטרפת לרשימה: זו המדינה הנוספת שתסרס עברייני מין באופן כימי
הטרדה לאור יום: רקדו בעירום מלא מול עיניהן של סטודנטיות | צפו

הפדופיל ששמו לא פורסם, אנס את הילדה לעיני אחיה בן החמש בלבד. הוא שלח אותה לבית הספר מספר פעמים כשהיא מדממת וטען שהיא נפלה ונפצעה מאבן בדרך. האם, שלא ידעה על המתרחש, סיפרה: "יום אחד היא חזרה מבית הספר ואמרה לי שיש לה סחרחורת. לא הבנתי מה קרה, הרמתי אותה וראיתי שהיא מדממת מאיבר המין. נבהלתי ובאותו הרגע המפלצת ניגש אלי והודה במעשיו. הוא ביקש ממני סליחה, והתעלפתי במקום. כשהתעוררתי היו כמה סכינים על השולחן". סיפרה האישה.

"הוא ביקש ממני לדקור אותו ולהרוג אותו על מה שעשה. הוא העלים לי את מכשיר הנייד בזמן ששכבתי מעולפת אך הבת החכמה שלי שהייתה בחדר הסמוך באותו הרגע, הזעיקה את שירותי החירום והאמבולנס הגיעה תוך פחות משלוש דקות", הוסיפה האם חסרת האונים. הנערה הובהלה לבית החולים המקומי, שם נשקפה סכנה לחייה בגלל זיהום תוך רחמי שנגרם לה כתוצאה מהאונס האכזרי. רחמה של בת השמונה הוסר בניתוח בשל נזק פנימי קשה, כך נאמר בבית המשפט.

השופט גזר על האיש 25 שנות מאסר בכלא ביטחוני והורה לו לעבור "סירוס כימי בכפייה". לאחר מתן גזר הדין, האם אמרה: "25 שנות מאסר וסירוס כימי - כל זה לא מספיק לסוטה הזה. אבל אני מאמינה גדולה באל ויודעת שהוא יקבל את עונשו על כל החטאים שביצע במשך שנים נגד בתי".

סירוס כימי באמצעות הזרקת חומר שמדכא את החשק המיני (צילום: אינג'אימג')
סירוס כימי באמצעות הזרקת חומר שמדכא את החשק המיני (צילום: אינג'אימג')

הנזק הנפשי שנגרם לקטינה תואר כטראומה עמוקה והיא טופלה אצל פסיכולוגית ילדים. מליקה ז'וסופובה, מנהלת המרכז להתעללות מינית בילדים, סיפרה על גילויי המשטרה כי האיש היה נשוי ארבע פעמים והתעלל מינית בבת חורגת נוספת. "בנישואיו השלישיים הוא ניסה לאנוס את בתו החורגת בת השלוש בלבד. כדי שבת זוגו לא תעורר מהומה, קרוביו שילמו לה כ-1,100 דולר. היא שמרה על שתיקה כל אותה התקופה אך כשזומנה להעיד נגדו בחקירה על תקיפת בת השמונה, היא סיפרה את כל מה שידעה.

המדינה הסובייטית לשעבר, פיתחה חוקים חדשים ונוקשים נגד עברייני מין ופדופילים. הסירוס הכימי מתבצע בזריקות קבועות, ונמשך גם לאחר ריצוי עונשי מאסר ארוכים. האזרחים במדינה מתעקשים כי פדופילים צריכים להיענש בכל רחבי העולם בשיטה זו. המדיניות חסרת הסבלנות של קזחסטן כללה את פרסום תמונותיהם, שמותיהם וכתובותיהם של כל עברייני המין, מיד לאחר שחרורם מהכלא. 

בקרוב אצלנו?