הזמנה כושלת: אלכס מרפי בת ה-30 מבוסטון, ארה"ב, רצתה לקנות לכלב שלה, טוני, בריכה כדי שתסייע לו להתקרר בגל החום המייגע שחג מעל מדינתה. היא שילמה כ-30 דולר על בריכת פופ-אפ כחולה המיועדת לבעלי חיים באתר מכירות באינטרנט, והמתינה בקוצר רוח שתגיע.

מרפי קיבלה הודעת אסמס למכשיר הנייד שלה, בו נכתב לה כי הפריט שהזמינה ממתין לה בנקודת האיסוף. היא הצטיידה בתיק נשיאה ויצאה לאסוף את הבריכה. היא מסרה לפקיד כי הגיעה לקחת פריט שהזמינה ומסרה לו את מספרו. כשנתן לה האיש את החבילה, היא הופתעה לראות אריזה קטנה ממה שהיה אמור להיות בריכה גדולה בפנים

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

הבריכה שמרפי קיבלה הייתה קטנה בהרבה ממה שהתכוונה להזמין (צילום: טיקטוק)

כשחזרה הביתה, היא פתחה את החבילה ולא האמינה למראה עיניה. הסתבר כי מרפי הזמינה בריכה בגודל מיניאטורי, כזאת שראשו של טוני הכלב היה גדול ממנה. היא פרסמה את הרגע במדיה החברתית TikTok: "אתם צוחקים עליי?", אמרה כשהרימה את השכשוכית וזרקה אותה על הרצפה, רגע לפני שקראה לחיית המחמד כדי להשוות בין גודלם. היא כתבה: "אני שונאת הזמנות באינטרנט. מה קיבלתי לעומת מה שהזמנתי...", כשהסרטון שלה צבר למעלה מ-373 אלף צפיות.

טוני לצד הבריכה שהגיעה במידה קצת יותר קטנה  (צילום: מתוך טיקטוק)
טוני לצד הבריכה שהגיעה במידה קצת יותר קטנה (צילום: מתוך טיקטוק)

היא הוסיפה: "אני לא יודעת אם לצחוק או לבכות". גולשים משועשעים התבדחו בתגובות על הקליפ הוויראלי, והזכירו למרפי מדוע לא כל דבר כדאי לקנות באינטרנט. "זו קערת מרק יוקרתית", כתב גולש אחד. שני התלוצץ: "תוסיפי מים ותבדקי אם משהו יקרה". אחר התבדח: "זה מיועד לאוגר אולי?". כמה אחרים כתבו לה שלהבא כדאי לבדוק מה מידות הפריט שהיא מזמינה. "אם אין מידות, עדיף שלא להזמין", כתב לה אדם נוסף.