קאמבק לטלוויזיה: איש התקשורת הוותיק ירון לונדון, נעדר מהמסך בשנתיים האחרונות מאז ירידת תוכניתו, "גאולה ולונדון" בכאן 11, יחד עם גאולה אבן-סער. כעת העיתונאי שב אל המרקע. המגיש הוותיק חוזר למסך הטלוויזיה ויעלה עם פודקסט חדש, שיעסוק במלחמות הפוליטיות בעם היהודי לאורך השנים, בערוץ הכנסת באפיק 99. תוכנית תעלה במוצאי שבת (6.8), ותשודר במדיות הדיגיטליות של ערוץ הכנסת, גם על מסך ערוץ הכנסת ובכל פלטפורמות ההאזנה.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בכל תוכנית לונדון יצא למסע ושיחות עם מומחים והיסטוריונים יחקרו סוגיות ומחלוקות כדוגמת: מדוע באמת התפצלו ישראל ויהודה? על מה נחלקו הפרושים והצדוקים? מה בין בית הלל לבית שמאי? מה הייתה המחלוקת בין החשמונאים למתייוונים? למה סטו השומרונים והקראים מהזרם המרכזי של היהדות ? מה מבדיל בין הימין והשמאל בישראל? ומה מפריד בין הספרדים לאשכנזים?

כזכור, בחודש מאי 2021, איש התקשורת הוותיק, שוב עורר סערה ציבורית, כאשר כתב בפוסט בפייסבוק כי לא חש צער כלפי האסון הכבד בהר מירון, וכי החרדים שחגגו בהילולה במירון והוא אינם בני אותו עם.

"אסונם של אהובי מרעיש אותי. הרעש פוחת ככול שהקורבן רחוק מהסיסמוגרף המסמן את עוצמת רגשותיי. צרותיהם של ילדיי ונכדיי מחוללות בקרבי  רעש בשיעור עשר בסולם ריכטר ואילו אסונם של אלפים בבנגלדש כמעט לא מזיז נים מנימי ליבי. בקצה המרוחק של הסקאלה נמצאת השמחה לאידו של הקורבן ומעבר לו – האדישות הגמורה. אם אומנם מסמנת עוצמת התגובה לאסון את המרחק שביני לבין ציבור האבלים, מה גודלו של המרחק הזה?", כתב לונדון.