לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: עינת קולמן.

עינת קולמן, מתמודד לרשימת מפלגת העבודה

מי אני?

"עינת קולמן, בת 45, נשואה + 2 מכפר סבא. מנכ"לית 'קולמן לגיל השלישי', בעלת תואר שני במנהל עסקים ומתמודדת במפלגת העבודה. הנני מגישת תוכנית הרדיו 'קולמן לגיל השלישי' שמטרתה הנגשת מידע למאזינים תוך המלצות לשינוי חוקים עבור קשישים וסיעודיים. אני מתראיינת רבות בתקשורת מתוך חשיבות לזעוק את כאבי חסרי הישע ודורשת תיקון עבורם".

"עד כה השתתפתי בארבע מערכות בחירות לכנסת, פועלת רבות בוועדות בכנסת ומובילה מאבק חברתי להסדרת חקיקה בנושא העובדים הזרים בסיעוד. ב-18.11.21 הובלתי הפגנה בכיכר רבין ביחד עם פעילים, ארגוני נכים וקשישים כדי לגרום לממשלה לעצור את הנטישות והסחיטות של העובדים הזרים את מטופליהם הסיעודיים".

מדוע לבחור בי?

"ח"כ חייב להיות מחובר לשטח ובקיא באשר הוא פועל – זה מה שיוביל לשינוי חקיקתי. אני עובדת סוציאלית כ-20 שנה, מחוברת לצורכי האוכלוסיות השונות, מכירה את הנקודות שיש לשנות בחוקים עבורן, כאישה אני מכירה את החסמים אותם יש לשנות ויחד עם זה אני עצמאית ומבינה את מצוקת העצמאים שגברה בתקופת הקורונה וגרמה לעסקים רבים להסגר ולמשפחותיהם להגיע לפת לחם".

פרט אחד שלא ידעתם עלי

"אמי חולת אלצהיימר, אישה מקסימה, הייתה מנהלת בית ספר בחולון. אחת הסיבות לריצתי לכנסת היא ההבנה שהיא הייתה מאושרת לדעת שבתה מסייעת לאנשים שקולם אינו נשמע".