לקראת הבחירות המתקרבות, "מעריב אונליין" מכיר לכם את האנשים שרוצים להיכנס לכנסת במפלגות השונות. מועמדים רבים ברשימות השונות ינסו להגיע לקו הגמר, ולהפוך לחברי הכנסת מן המניין בכנסת ה-25. בכל יום נספר לכם על מספר מועמדים שעשויים להיות חברי הכנסת הבאים של ישראל במסגרת פרויקט "הכר את המועמד". והפעם: אלסה ברוך יאסו.

אלסה ברוך יאסו, מתמודד לרשימת מפלגת העבודה

מי אני?
 
"שמי אלסה ברוך יאסו, נשואה + 3 תושבת ראשון לציון. בעלת תואר ראשון בניהול מערכות בריאות. עצמאית, פעילה יזמית חברתית ומקדמת נושאים חברתיים. פעילה להעלאת שארית יהודי אתיופיה. יו"ר וועד הורים בעמותת 'יעלים' בתוכנית 'טסים ומתגאים' - פרויקט המקדם העצמה אישית לנוער יוצא אתיופיה. יזמתי את פרויקט 'קהילה ממוחשבת' שמטרתו להנגיש מחשבים לילדים ממשפחות מעוטות יכולת בתקופת קורונה.
חברה ב'אמהות על המשמר' - תנועת אימהות מכלל החברה הישראלית המתמודדת מול מקרים של אלימות ואפליה משטרתית. מתוך עשייה בשטח, הגעתי להבנה שעל מנת לקדם את המטרות שבהן אני מאמינה, אני צריכה להשפיע מתוך כנסת ישראל. אני מאמינה בערכי מפלגת העבודה המבוססים על שוויון וצדק".

למה לבחור בי?

"אני מתווכת ומנגישה את השטח - המטרה שלי בעשייה היא לחבר את השטח אל הכנסת - שם אפעל למיצוי זכויות וצמצום פערים בכל תחום שהחברה הישראלית מתמודדת מולו: עלייה מכל התפוצות, בטחון פנים - הפחתת אלימות, הורדת יוקר המחייה, חינוך והשכלה לכולם, הנגשת דיור לכלל הציבור".

פרט שלא יודעים עליי

"ילדתי את שלושת ילדתי תוך האזנה למוזיקה קלאסית, ואני חובבת מוזיקה חזנית".