ישראל היא מדינה שטופת שמש ברוב ימות השנה, אך לפחות ארבעה חודשים בשנה, אנו חווים את עונת החורף המביאה עמה גשמים ואפרוריות, עם זאת, הקור אינו חזק מידי ברוב הימים וניתן לשהות בחוץ. מרפסות הבתים, הגגות ואפילו החצרות, עשויים להיות שימושיים גם בחורף ולכן אנו נרצה שהם יהיו שמישים עבורנו.

לרכוש ריפודים מותאמים לחורף במראה ובאיכות
הבעיה הגדולה של כולם בימי החורף במרפסות וחצרות, היא להשאיר ריהוט גן בחוץ שיינזק בגלל הגשם. בשל כך, עלינו לרכוש ריהוט גן שעשוי מחומרים עמידים למים. כיום ניתן לרכוש ריהוט גן מעץ שהינו טבעי ומיעד לשהות בחוץ, מראטן שגם הוא עמיד או מאלומיניום שזו למעשה מתכת שאינה מחלידה ואינה מקבלת קורוזיה. ומה באשר לריפודים? האם ניתן לרכוש גם ריפודים שמותאמים לתנאי לחות או גשם? 

אז כדאי לדעת שכן, יש אפשרות לרכוש ריפודים שעשויים מבד איכותי דוחה מים. בריפוד פור מציעים עבור ריהוט הגן ריפודים איכותיים העשויים מבד הקורדורה. במקום לאפסן את הריפוד בחורף, קנייה מראש של ריפוד חסין מים תאפשר לכם להשאיר אותו בחוץ, לנגב אותו באופן פשוט לאחר הגשם ולשבת עליו מתי שרק תרצו. 

כל מה שצריך לדעת על ריפוד נכון לבית (צילום: ריפוד פור יו)
כל מה שצריך לדעת על ריפוד נכון לבית (צילום: ריפוד פור יו)

עיצוב ריפודים לעונת החורף
בעונת החורף הכל אפרורי בחוץ ואנו רוצים ליצור מצד אחד אווירה קצת יותר צבעונית וגם יותר חמימה. הדרך הנכונה לעשות זאת היא בעזרת ריפודים צבעוניים בגוונים חזקים שיתאימו מצד אחד לאווירת החורף, אך יכניסו גם ססגוניות וחמימות לחלל המרפסת. ריפודים בגווני כחול רויאל, אדום, סגול או טורקיז יכולים ליצור את האווירה הייחודית הזו בחלל המרפסת.

מה עושים כאשר מגיעה עונת הקיץ?
מה שייחודי ויפה בריפודים המוצעים על ידי חברת ריפוד פור יו, זו האפשרות להסיר אותם בעזרת הרוכסן שקיים עליהם. למעשה, כל אחד שיש לו את הריפודים האלו, יכול להחליף אותם לריפודים חדשים בצבעים וגוונים שמתאימים לקיץ. את הגוונים החזקים של החורף, תוכלו לשנות לגוונים קיציים יותר כמו צהוב, כתום, ירוק תפוח, שיכניסו אווירה יותר קלילה התואמת את מזג האוויר. 

בד הקורדורה מצוין גם בימי הקיץ
אותו בד קורדורה שישמש אתכם בצורה מעולה בחורף, הוא גם הבד שיהיה מתאים מאוד לעונת הקיץ. בעונה זו הלחות שבאוויר שונה מהלחות שבחורף ואפשר לומר שהאבק והחול חוגגים במרפסות והחצרות. וודאי תרצו מידי פעם לנקות את המושבים על מנת שיהיה נעים לשבת עליהם. בגלל שמדובר בבד קורדורה, אין בעיה לנגב את המושבים עם מטלית לחה או לחילופין להסיר אותם ולכבס. הבד דוחה מים ולכן הם לא נכנסים לתוך הריפוד ולא יכולים להרוס אותו. 

האם לרכוש שני סטים של ריפודים זו הוצאה גדולה?
הריפודים המוצעים הינם ריפודים איכותיים, עם זאת, העלות שלהם אינה יקרה. סט ריפודים כולל לכריות ולמזרנים בגדלים מגוונים עשוי לעלות לכם בריפוד פור יו בין 300 שקלים ל-400 שקלים. זהו מחיר נמוך יחסית, אך הוא אינו פוגע באיכות הריפוד. ניתן לשמור סט אחד במחסן או בבית ולהחליף כאוות נפשכם או לפי עונות השנה. 

לסיכום, אם בא לכם לשדרג את ריפודי ריהוט הגן ולעצב אותם לפי עונות השנה, כנסו לאתר ריפוד פור יו ותתחילו לבחור את סט הריפודים שאתם הכי מתחברים אליו עבור המרפסת או החצר.