זעקות השבר שהשמיעה אתמול עורכת הדין קרן ברק, במהלך הדיון שנערך בוועדת הפנים של הכנסת בנוגע לפרשת "הסרסור בסוהרות", נותנות את אותותיהם. היום (חמישי) בשעות הצהריים קיבלה הסוהרת לשעבר ד', שהתלוננה על ניסיון לאונס שחוותה בכלא גלבוע, טלפון מחוקרי היחידה הארצית לחקירות סוהרים (יאח"ס) בלהב 433 במשטרה וזומנה למסור עדות נוספת, שנייה עד כה, אודות הפרשה. בתיאום עם פרקליטתה הוחלט, כי היא תמסור את העדות בתחילת השבוע הבא. 

עוה"ד של הסוהרות: "שנה אחרי האונס - האסיר ניסה לאנוס שוב"
"איך לא פנו?": המתלוננת על אונס כעסה על החוקרים וביקשה עימות עם עטאללה
בחשד למקרה נוסף של סרסור בסוהרת: מפקד כלא גלבוע לשעבר נחקר במשך שעות

נציין כי אתמול במסגרת הדיון שנערך בכנסת, התרעמה עורכת הדין ברק, המייצגת גם את המתלוננת הזו, על כך שחוקרי היחידה התעלמו מעדותה של ד', אשר נמסרה להם כבר בחודש ינואר השנה, ולא בדקו דבר מהדברים שמסרה, זאת חרף טענותיה על כך שהצליחה בעור שיניה להימלט ממקרה אונס, כאשר הובלה במרמה אל תאו של עטאללה, וזאת אחרי שנאמר לה כי היא מאוימת על ידי אמג'ד עוואד, אסיר ביטחוני שנחשב לאחד המסוכנים בכלא באותה התקופה. עטאללה נחשב באותה התקופה לדובר האסירים.

נזכיר, כי גם באירוע בו נפלה מתלוננת אחרי קורבן לאונס, לטענתה, היא הגיעה לתאו לאחר שנמסר לה על ידי קציני שב"ס כי היא מאוימת על ידי אותו גורם. כשניגשה לתאו הוא הוביל אותה לאותו מקום שבו ביצע בה את זממו, כך לדבריה.

עורכת הדין קרן ברק מסרה: "הגיע הזמן שיאח"ס יתייחסו ברצינות לעדויות שהובאו בפניהם מאז נפתח התיק מחדש. נראה כי ככל שהיחידה החוקרת תעבור שוב על העדויות שנמצאות בידה תתגלה שיטה אכזרית ומתוחכמת שבאמצעותה הותקפו חיילות צה"ל".