סרט דוקו חדש, שביימה ציפי ביידר, יגולל את סיפורו של רוני דניאל ז"ל באמצעות חומרי ארכיון, תמונות וראיונות אישיים עם האנשים שהיו הכי קרובים אליו. גלעד שלמור "חדשות 12" סיפר בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM על היכרותו עם דניאל.

העיתונאי רוני דניאל הלך לעולמו בגיל 73 לאחר שלקה בדום לב

הסרט יציג בין השאר ילדותו בעיראק, העלייה לארץ ביחד עם אמו ואחותו לקיבוץ מעוז חיים, אביו שנותר מאחור, השנים ככתב צבאי בקול ישראל והדיווח על כיבוש החרמון, השנים ככתב צבאי ב"חדשות 12" בעודו משרת כמג"ד במילואים, הביקורת שנשמעה כלפיו לאורך הקריירה, החברות עם אריק איינשטיין והסיבה שבגללה התלבט אם להמשיך לחיות. בין המשתתפים בסרט: יונית לוי, יואב לימור, אלון בן דוד, רזי ברקאי, כרמלה מנשה, ברהנו טגניה, אבי וייס ואחרים.

שלמור, חברו ועמיתו של רוני במשך שנים, סיפר על הסרט ועל התהום שהותיר דניאל בלכתו: "רוני היה דמות מרכזית בחיינו הכתבים, העמיתים שלו. אני חושב שגם אתה, גיא, יכול להעיד על זה. דמות מרכזית בחייהם של צופי הטלוויזיה ותושבי מדינת ישראל. אנחנו מרגישים את זה, מרגישים את זה בתגובות על מותו". 

"הסרט למעשה מתאר את תולדות חייו של רוני, הדמות העיתונאית החשובה הזו", הוסיף שלמור, "מהילדות בעיראק, החיים בקיבוץ והשתרשות שלו כגורם קבוע על מסכי הטלוויזיה והביקורות שהוא חטף".

עוד ציין שלמור כי "רוני היה קונצנזוס במידה מסוימת אבל הוא חטף לא מעט ביקורת על האופן שבו הוא סיקר את הדברים. היה במידה מסוימת פער בין רוני על המסך, עם ההבחנות הצבאיות לבין רוני של המערכת. היה בו משהו כל כך אבהי וחם. הוא פשוט היה חבר נפלא".