בימים אלה מתחיל לפעול מוקד סיוע ייעודי של עמותת ער"ן, בשיתוף עם משרד העלייה והקליטה, אשר יעניק סיוע נפשי עבור עולים חדשים על ידי אנשי מקצוע ומטפלים מוסמכים. המוקד יפעל בשפות: עברית, רוסית, אמהרית, אנגלית, צרפתית וספרדית. הרעיון בבסיסו של המוקד הוא: "אם אתם מרגישים מוצפים, בודדים או אבודים, אתם לא לבד, בואו לדבר איתנו, בשפה שלכם". 

המוקד פועל בנפרד מהקווים של ער"ן והשירות בו ניתן לעולים חדשים על ידי בעלי מקצוע בטלפון 3201* ובצ'אט, בימים א'־ה' בין השעות 16:00־21:00. 

דוד קורן, מנכ"ל ער"ן, אומר: "השירות החדש מצטרף למחויבות ארוכת השנים של ער"ן לעולים חדשים, החל בשנות ה־90 עם העלייה מאתיופיה ומברית המועצות ועד לימינו אלה. המוקד יעניק מענה גם באירועים מיוחדים הנוגעים לחוסן הנפשי של אזרחי ישראל בכלל, ולעולים חדשים ותושבים חוזרים בפרט, הזקוקים לאוזן קשבת ולסיוע בשפה שלהם".

לדברי ד"ר שירי דניאלס, המנהלת המקצועית של עמותת ער"ן: "העלייה לישראל כרוכה בקשיים רבים ולתהליך נלווים גם לחצים נפשיים משמעותיים. מצוקות רגשיות של עולים הינן בעלות השלכות שליליות רחבות היקף על האדם, בני משפחתו וסביבתו. עולים הם קבוצת סיכון באשר לאובדנות ולכן מתן תמיכה רגשית זמינה ונגישה, זיהוי מוקדם של מצוקה חריפה ומתן מענה רגיש, תרבותי ומקצועי הם חיוניים ומצילי חיים".