מסעדת "סוהו" ראשון לציון מציינת "חודש של אהבה" באווירה רומנטית של אורות אדומים ובתפריט מיוחד הכולל מנות שהורכבו במיוחד על ידי שף המסעדה: רול צבעוני וקוקטייל אהבה. בזמן שיאכלו, יוכלו האהובים ליהנות  מהופעה של הזמר נתן גושן. 

 משה בקר 15 ,ראשון לציון ("מתחם הרובע" ) לכרטיסים – 0543500501 
ב"זאפה" מציעים שלל הופעות רומנטיות במועד החג. בין היתר, מופע שקיעה של יהודית רביץ באמפי שוני (164 שקלים), אריאל זילבר במופע בזאפה תל אביב (135 שקלים), "הסיקסטיז", מיטב שירי שנות ה-60 וה-70 בזאפה הרצליה (195 שקלים) ופסטיבל "לילות אהבה" באמפי הרומי בבית גוברין, עם אברהם טל ואביתר בנאי (כ-170 שקלים, הנחות לסטודנטים וחיילים). 

רשת מקס ברנר מציעה תפריטים לאוהבים: הרשת, שגם בלי סיבה מיוחדת נחשבת לאחד המקומות המתאימים ביותר לבילוי רומנטי, מציעה ארוחת טעימות זוגית הכוללת קינוח שרינג ושתי כוסות יין או קאווה. מחיר: 119 שקלים. לאוהבים שיגיעו רעבים יותר , מציעה הרשת גם ארוחה זוגית מיוחדת הכוללת שתי מנות עיקריות, קינוח מתפריט השרינג ושתי כוסות יין או קאווה. מחיר: 219 שקלים. בכל הזמנה של הספיישל לאוהבים, יקבל הזוג מתנה BURSTING HEART, קופסה בצורת לב ובתוכה קוביות שוקולד חלב ממולאות בנוגט ובשבבי קוקוס קלוי. בנוסף מציעה הרשת מארזי מתנה החל מ-99 שקלים. 
 
מסעדת "סיאם" בראשון לציון, ט"ו באב
מיט קיטצ'ן: בערב ט"ו באב, אשר יחול ביום חמישי 18 באוגוסט, שף נדב נצר ושף אלעד לוי מציעים ארוחה רומנטית על טהרת הבשרים עם ספיישלים ייחודיים וקוקטיילים מרעניים. בתום הארוחה תתקיים ברחבת הגינה של המסעדה מסיבה עם DJ דורי משה, עד השעות הקטנות של הלילה. 
יגאל אלון 65, תל אביב, טלפון להזמנת מקומות: 03-6310684
מסעדת "מקסיקלי", המקסיקנית ממשפחת רשת ההמבורגריות "מוזס", מציעה גם היא הטבה לאוהבים: ארוחה זוגית 120 ש"ח בלבד הכוללת: מנת נאצ'וס ארטישוק, פהיטה עוף, סלט לבחירה ו-2 משקאות קלים. להשלמת האווירה הרומנטית, יוצעו מרגריטות ב-20 ש"ח בלבד.ההטבה תוגש ביום שישי, 19 ביולי, בישיבה במסעדה בלבד.
לחוגגים בצפון, "שלו ביער" מציעה תפריט ספיישל ט"ו באב. בין המנות שיוצאו, לראשונות - קבב טלה על פיתה בגריל וציזיקי, קרפצ'יו שייטל ופרמז'ן, לעיקריות - פילה עגל, קרם פירה ודמי גלאס, מח עצם ושרימפס בגריל, פילה דג ים בחמאה וקייל , קינוחים - פבלובה פירות יער ופירות אהבה או מוס שוקולד מריר.
 
שיכון האלה 2 , קריית טבעון טלפון – 04-9831837

קפה לואיז, ט"ו באב


ועוד בצפון, בקפה לואיז בקריית מוצקין, החליטו לפנק את קהל הלקוחות במתנה - קינוח מתוק או מנה ראשונה לבחירה, בהזמנת 2 מנות עיקריות.
 
סניף קריית מוצקין רחוב הורד 26 קריית מוצקין, 04-8275580, כשר
למי שמעדיף ערב אינטימי בבית, אתר גודי'ז וערוץ האוכל מציעים ספיישל מתכונים רומנטים במיוחד ליום האהבה http://www.goodiz.tv/food-channel/valentine-recipes/. המתכונים כוללים סרטוני הדרכה ובניהם טארט אגוזי לוז ושוקולד של דודו אוטמזגין, סופלה שוקולד של מיקי שמו ועוגת גבינה עם לבבות של רות אופק.