1. חברת "וגאנץ" הישראלית מציעה פסטרמה טבעונית לנמנעים ממוצרי מזון המכילים רכיבים מן החי. האם הם הצליחו עם הפסטרמה הטבעונית? כמעט. למוצר יש בהחלט מרקם מצוין, הוא נראה כמו פסטרמה והטעם שלו אינו רחוק מדי מהדבר עצמו, אולם הפרוסות - אנחנו טעמנו את פסטרמת ההודו, שטעמה היה דומה מאוד לנקניק מעושן - נדבקות אחת לשנייה, וקשה לשחרר פרוסה בודדת שלמה.


מחיר: 21.90־24.90 שקלים



פסטרמה violife טבעונית. צילום: יח"צ



2. קונפיטורת פירות היער של יד מרדכי היא בדיוק מה שאנחנו אוהבים. הקונפיטורה מכילה כ־50% פרי ויש לה מרקם נפלא. אף שהיא לא דיאטטית, היא השתלבה מצוין בתפריט המצומצם שלנו כששילבנו אותה כתוספת מתוקה ליוגורט בבוקר, וגם השתלבה מעולה על פריכית. אם אתם לא מפחדים מפחמימות, היא מעולה גם בתוך מאפים.


מחיר: 18 שקלים



קונפיטורת פירות יער של יד מרדכי. צילום: שלומי ארביב



3. חיבור בין קבוצת המסעדות DE LUXE לבירת החיטה ויינשטפן הוליד נקניקיית ויינשטפן בסגנון גרמני. הנקניקיות, שעשויות בעבודת יד, מכילות תערובת של בירה ובננה, פלפל אנגלי ותבלינים נוספים. התוצאה: נקניקיות שמנוניות ובשרניות מאוד, מתובלות בצורה נפלאה. הבננה שבמוצר מעניקה מתקתקות עדינה שמשלימה את החרפרפות של הפלפל האנגלי. מחיר לשלושה מארזים (שלוש נקניקיות במארז) ושישיית בירת ויינשטפן: 149 שקלים. מחיר לנקניקייה במסעדות DE LUXE עם כרוב כבוש ו־1/3 בירת ויינשטפן: 35 שקלים



צילום: סטודיו אסם



4. הפריכיות הדקות של המותג "פיטנס" אמורות להיות תחליף ראוי ללחם עבור כל מחשבי הקלוריות והשומרים על המשקל. הסיבה: הן דקות ונוחות למריחה, אך בפועל הן לא יותר מנשנוש טעים. פריכית אחת מכילה כ־15 קלוריות, והבעיה היא שלא באמת מסתפקים באחת. אז לחם זה ממש לא.


מחיר: 10 שקלים



פריכיות פיטנס. צילום: סטודיו אסם



5. מתברר שאחרי שוקולד החלב, המריר והלבן, הגיע תורו של ”בלונדי” מבית עלית – שוקולד לבן בשילוב קרמל מלוח. המליחות מאזנת את המתיקות של השוקולד הלבן, שנחשב מתוק יותר משוקולד חלב. התוצאה: טעימה. השוקולד מגיע עם תוספות של שקדים, קוקוס קלוי, קרמל ומלח.


מחיר: 6־8.10 שקלים



שוקולד חלב בלונדי של עלית. צילום: סטודיו שטראוס



6. גן עדן - זה מה שהרגשנו בביס הראשון מעוגיות הקורבייה היווניות. העוגיות, שעשויות מקמח, חמאה, שקדים ואבקת סוכר, פשוט נימוחות בפה, אך שומרות על קראנצ’יות. הן לא מתוקות מדי ומצוינות ליד הקפה. הן מגיעות במארזים מעוצבים שנהדרים כמתנה.


מחיר: החל מ־36 שקלים, להשיג במעדניית "אגתה" ברמת החייל בתל אביב



עוגיות Kourabie. צילום: יח"צ



7. אם אתם רוצים להתרווח לאחור בנחת וגם להכניס קצת צבע לחדרי הילדים, כדאי שתכירו את הפופים בדמויות חיות של רשת הלואו־קוסט “זול סטוק”. לפופים יש צבעים נעימים וילדותיים, והם מספקים מצע מלטף שאיתו אפשר להתכרבל. הם מגיעים בכל מיני דמויות של חיות, כמו פיל, שגם בחדק שלו הילדים אוהבים להתכרבל.


מחיר: 159 שקלים



פוף זול סטוק. צילום: יח"צ



8. אם בעבר עולם ניקוי הפנים הסתפק במי פנים ובחלב פנים, הרי שכיום זה כבר ממש לא כך. בין שלל מוצרי הניקוי החדשים יש לנו מים מיסלריים, שהם מין שדרוג של מי הפנים הוותיקים. לאחרונה גם המותג “לה רוש־פוזה” השיק את תרומתו בתחום עם Micellar Water Ultra. אז מהם בעצם מים מיסלריים? זו תמיסה שקופה שמבוססת על מים, ללא סבון או פרבנים. ניסינו את התמיסה החדשה, היא הייתה נעימה על הפנים ולא השאירה לכלוך או תחושת עקצוץ. מחיר: 80 שקלים



צילום: מוטי פישביין