קצת יותר משנה חלפה מאז שיצאה לשוק DAFNI - המברשת המחליקה שפותחה בארץ, וכעת בתיאום מושלם עם יום העצמאות, המותג מוציא את גרסת ה־To Goשלה. זהו פתרון נהדר לנשות ישראל שלא יכולות להיפרד מהמחליק גם כשהן בחופשה – והרי אנחנו הישראלים מתים על חופשות. המברשת החדשה קלה יותר וקומפקטית, והיא מגיעה בתוך מארז נסיעות שקל לדחוף גם בטרולי.

מחיר: 399 שקלים ברשת סופר־פארם

 

צילום: גיא גלעד
צילום: גיא גלעד

“שורש”, עוד מותג ישראלי ותיק, מרענן את הסנדלים המיתולוגיים שאהובים כל כך על ידי מטיילים ומציע דגם נוסף ("אורבן") עם רפידות עור וצבעוניות קיצית. הדגם החדש קל יותר על הרגל, הרפידה רכה יותר ולא יוצרת שפשוף בכף הרגל, גם בהליכה מרובה. הצבעוניות שבחרו במותג מבורכת, מעט יותר רגועה ופחות דומיננטית מהדגמים האחרים, כך שהסנדלים משתלבים יותר טוב גם עם המראה היומיומי. ורק שתדעו: לרגל חגיגות ה־70 של משרד הכלכלה והתעשייה, נבחרו סנדלי שורש כהמצאה המובילה בתחום מוצרי הצריכה של ישראל.

מחיר: 299 שקלים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

אסף הררי משתף פעולה עם רשת “גולף אנד קו”, ומעצב פסלונים קטנים בדמות ראשי ממשלות ישראל לדורותיהן. זוהי מתנה נהדרת לאוהבי היסטוריה,ולכל מי שמחפש להתחיל אוסף מגניב בהשראת מנהיגים ישראלים שהשפיעו על צביונה של המדינה.

מחיר:  65־70 שקלים באתר "גולף אנד קו"

 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

מותג הטיפוח והאווירה SABON, שהחל את דרכו בסוף שנות ה־90 ברחוב שינקין בתל אביב, יוצא בקולקציה במהדורה מוגבלת שכולה מחווה למדינה. חלק מהמוצרים בסדרה מבוססים על מלח ים והעיצוב שלהם בצבעי כחול־לבן חגיגיים. הרשת מציעה גם מארז עם קרם לחות וסבון נוזלי לידיים מקולקציית שמן הזית.

מחיר: 12־106 שקלים למוצר, 99 שקלים למארז

 

צילום: דן לב
צילום: דן לב

ילידי שנות ה־80 בוודאי זוכרים את כניסתו של שמפו פינוק לשוק. כיום, גם בעידן השוק הגלובלי, ממשיך המותג הוותיק להיות רלוונטי, בעיקר מתוך ההבנה שלו את צורכי השוק והניחוחות האהובים על הישראלים. לרגל יום העצמאות מוציא המותג מהדורה מוגבלת בצבעי הדגל.

מחיר: 8.90־12.80 שקלים

 

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ

אף מנגל לא יהיה שלם ללא חומוס. בצבר החליטו לציין את חגיגות ה־70 למדינה בחזרה למתכון הנוסטלגי שלה. את המתכון הישן-חדש יצר השף אבי לוי, על פי מתכון שמצא בארכיוני צבר. החומוס, במרקמו הרך ובטעמו המעודן, יוצע לרגל יום העצמאות במהדורה מוגבלת.

מחיר: 6.90־7.90 שקלים

 

צילום: סטודיו אימג'ארט
צילום: סטודיו אימג'ארט

מה הישראלים אוהבים יותר, פלאפל או שניצל? חברת “עוף טוב” החליטה להסיר מעלינו את הבחירה הקשה ולהשיק נאגטס בתיבול פלאפל. הנאגטס מוצעים במהדורה מוגבלת במיוחד לרגל יום העצמאות. זהו שילוב מעניין של שני טעמים אהובים. הציפוי של הנאגטס פריך והוא בהחלט מתאים לא רק לילדים.

מחיר: 24.90־37.90 שקלים

צילום: יח"צ
צילום: יח"צ
 
צילום: סטודיו זוגלובק
צילום: סטודיו זוגלובק