השיר הזה של מוניקה סקס היה התנ"ך שלי בגיל הטיפש עשרה. כשראיתי עם אחותי הגדולה את סדרת המופת "פלורנטין" והבטחתי לעצמי שאני אהיה איילת זורר הבאה. תחי החלומות. אשרי המאמין.
כשהגעתי לגור בעיר הגדולה אחרי הצבא, הבנתי שאין דברים בגו. העיר נראתה לי קרה והאנשים בה נראו לי ככאלה שכותבים ומשחקים בסרט של עצמם. לימים, ובעיקר ללילות, הבנתי שזה היופי שלה. כשחזרתי לעיר כגרושה בגיל שלושים פלוס (אחרי אפיזודת זוגיות בה), אמרתי שאני הולכת לכבוש ולהיכבש בחיי הלילה המגניבים, בברים, במועדונים, בערבי שירה זימה.
הבטחתי לעצמי שאני אשבור את חוקי ה"טינדר" וה"אוקייקיופיד".

אני אמצא אהבה.
אני מחשיבה את עצמי בחורה חכמה. יודעים מה, אגדיל ואומר אישה חכמה (יש ציצי, יש תחת, יש לשון - אישה!)
כל בוקר, גם כשקשה, אני משתדלת להגיד לעצמי/ לשנן/ לדחוף בכוח למודעות מול המראה שאני ממש סבבה ובטוח יהיה גבר אחד שירצה אותי לעד.
איך יכול להיות שאני- זאת שעשה קבוצות תמיכה לגברים ונשים, כולל תפקיד משנה כחברה טלפונית, זאת שבכל מעגל חברתי שבו היא נמצאת- מנהלת שיחה פתוחה על בולבולים להמונים, זאת שמקבלת הודעות מחברות בצד השני של העולם- נופלת?
האם העובדה שאני יודעת מה אני רוצה, יהיה זה טיב הקשר אשר יהיה- גורמת לגברים לסגת עם האיבר בין הרגליים?
אם היה דייט מוצלח שבסופו החלטתי שבא לי לראות את הגבר רק פעם בשבוע לקוויקי ולא באור יום, זאת אינה עבירה בספר החוקים שלי.
מה קורה עם הגברים שמאוד רוצים קשר רציני אבל הם מאוד עסוקים על מנת לפתח אותו? (הבא בתור בבקשה).
מה קורה עם אלה שנזכרים בי בדיוק ביום מסוים בשעה מדויקת וחושבים שאעזוב בכל ואבוא להיות איתם (פחות בא לי להיות אמא בזוגיות. אנא הסר מועמדותך. תודה)
 
בכלל- הקושיה הנשאלת והמדאיגה כאן בעיקר היא מדוע גברים סבורים שבשביל לילה חד פעמי יש צורך באפליקציות? הרי פשוט יותר ללכת על המוכר והבטוח ולשחזר חוויות משכבר.
סבתא שלי ז"ל אמרה ש"אין גבר לא מספיק יפה יש לא מספיק וודקה", אז אם כך אולי אני צריכה לעשות ערבי שתייה המוניים בברים הומי אדם ולא לפסול אף אחד על הסף.
 
חבריי זכרי האלפא מדגישים כי גבר הוא יצור אינטרסנטי. אם התחלת עם מישהו- הוא יחשוב שהוא טרף קל עבורך. על כן לא ירצה אותך לקשר רציני. הוא ירצה לעבוד כדי להשיג את מה שהוא רוצה. אחרת את לא תהיי "אה-גרוייעס מציעס". האם אני צריכה לעמוד אזוקה בצד ולהעניש את עצמי על כך שאני בחורה חברותית?
לכך מתקשרת גם התיאוריה על סקס בדייט ראשון שהיא אליה וקוץ בה. אם אני זורמת זה לא טוב, אם אני לא זורמת- זה לא טוב. בכל מקרה את מוגדרת כרחב בעלת המקצוע העתיק בעולם.
בואו ונפתח רגע את סוגיית החתונה- מישהו ביקש מכם להתחתן? לשים לי שייבה על האצבע? להיות אב לבני?
 
סך הכול ביקשתי גבר שיקנה לי ביטחון, חום ואהבה. בדיוק כמו שאעניק לו. עד כמה מלאכה זאת קשה? עד כמה עבודה זאת מפרכת?
עם החגים המתקרבים והארוחות המשפחתיות השאלה הבאה צפויה להישמע בליווי כינורות בטון פולני כבד:" לירוני מה חדש, יש לך מישהו?" אז להלן תשובתי לכולם: אין לי, אבל אתם מוזמנים להמליץ על מועמדים ראויים, ללא בחינות כניסה של קורס טיס.
רק בקשה אחת צנועה: שלא יפחדו מאישה עם קול גבוה שאוהבת מגע. ואם אפשר חוש הומור בנמצא.
 
ואז באמת תהיה לי שנה טובה.