עשו זאת ברכות


הוסיפו שפע מוצרי טקסטיל - גב מיטה מרופד, כריות, כיסוי מיטה ורהיטים רכים. וילונות ארוכים ורחבים המשתרכים קלות על הרצפה מוסיפים נגיעה יוקרתית ומפנקת. בדים מעשירים את החלל במרקם, עוטפים אותנו בתחושה חמימה ומונעים הד לא נעים.



אל תהיו נוקשים


חדרי שינה נראים נפלא כשהם לא סימטריים. בכל צד של המיטה ישן אדם שונה - וכמו במערכת יחסים - במרבית המקרים שני הצדדים משלימים זה את זה ואינם זהים. אז תנו אופי אחר לכל צד, למשל שידת קריאה שונה או רהיטים בגובה אחר. נסו למקם את תאורת החדר העיקרית בהסטה הצדה ולא במרכז. חדרי השינה הנמכרים בסט תואם וסימטרי הם נוקשים, חסרי חן וחסרי אישיות. תנו לרהיטים לספר את הסיפור הזוגי שלכם, כל אחד והצד שלו.



תתרפקו


הסלון אינו המקום היחיד להציג בו מזכרות! במקום לעטר את חדר השינה בחפצי נוי אנונימיים - בחרו בפריטים בעלי משמעות מיוחדת עבורכם. הקיפו את עצמכם בחפצים שאספתם בטיולים משותפים ובתזכורות לרגעים מרגשים שחלקתם. כך תוכלו תמיד להתרפק על הימים הרומנטיים ביותר שחלקתם יחד ולחלום על ההרפתקאות שעתידות לבוא.



תחזירו את המסתורין


כדי ליצור אווירה מזמינה בחדר המיטות מומלץ להתקין תאורה משנית רכה, דוגמת מנורות רצפה ומנורות קריאה שאורן אינו ישיר. אין באפשרותכם להכניס את כל אלה? - פשוט התקינו דימר (עמעם) לתאורת החדר, הוא ירכך את האור ויביא למוד הנכון.



תתלטפו


השקיעו במצעים מפנקים ונעימים - הם עושים חשק להיכנס למיטה. קחו בחשבון שהמיטה שלכם תופסת חלל רב בחדר והיא בעלת נוכחות, אז יש להתייחס לצבע המצעים כאל חלק בלתי נפרד מעיצוב החדר כולו.



תעזו


תשכחו מחדרי שינה חיוורים וחסרי טעם וריח, ש״רק ישנים בהם״. הכניסו צבע ועניין והפכו את הפינה הפרטית שלכם למקום מסעיר ומעניין. היו הרפתקנים ואל תחששו לתת לצד הפראי שלכם לבחור את הצבעים ואת המרקמים. הוספת ״פלפל״ לחדר השינה יכולה לתבל גם את התחום הרומנטי.





צילום: אביבית ויסמן.
סטיילינג: שירה גנני וקרן בר
ריהוט- ביתילי
מנורה- שוורץ הום קולקשיין
טקסטיל - KAS ורוזבד מוצרי טקסטיל