עושים כבוד לטיילור סוויפט, שלא רואה ממטר. סוויפט פנתה במכתב פומבי ברשת הטאמבלר לחברת אפל וטענה כי תסיר את המוזיקה שלה מהשירות החדש שלהם אם הם לא ישפרו את התנאים והתשלום לאמנים. אפל התקפלו גם הם בפומבי, במהירות שיא של 24 שעות. נכון, סוויפט לא באמת זקוקה לכסף, אבל שינוי המדיניות בהחלט יועיל למוזיקאים שכן זקוקים לו כדי לשרוד.



נקרענו מצחוק מהשמועות על הגירושים של מארג' והומר סימפסון. בראיון למגזין "וראייטי" אמר אחד ממפיקי הסדרה הידועה "משפחת סימפסון" כי בעונה הקרובה יהיה סכסוך זוגי דרמטי באחד ממשקי הבית המסקרנים ביותר בתולדות הטלוויזיה. הצמד המאויר הכחיש את השמועות בסרטון משעשע. בכל אופן, גם אם הם נפרדים, חייבים לתת להם קרדיט על זה שהם לגמרי החזיקו מעמד יותר מההורים של כולנו.



הכי קול: נעלי הקרוקס לילדים אזלו מהמדפים בגלל הנסיך ג'ורג'. נעלי הקרוקס נחשבו מאז ומתמיד כנעלי נוחות מהזן שחובבי אופנה לא מוכנים לירוק לכיוונו. החודש צולם הנסיך ג'ורג' הפעוט כשהוא משתעשע עם אמו הדוכסית קייט מידלטון ונועל סנדלי קרוקס קטנים. התוצאה - מדפים ריקים מנעלי קרוקס לפעוטות. המשפחה הזאת יכולה למכור קרח לאסקימוסים.




הנסיך ג'ורג' ואבא וויליאם. צילום: רויטרס


בקראש על רובי רוז, שמככבת בעונה החדשה של "כתום זה השחור החדש". הדוגמנית-שחקנית האוסטרלית בת ה-29, שאוחזת במראה אנדרוגיני, הפכה לקראש האולטימטיבי בעקבות הופעתה בסדרה ואספה מעריצים עורגים מהמין הנשי והגברי גם יחד. התנצלותנו הכנה בפני כל מי שחושב שיש לו סיכוי, שכן הבחורה כבר מאורסת למעצבת פיבי דאל.



מעציב לגלות: הפעילה החברתית רייצ'ל דולזל, שהציגה עצמה כאישה אפרו-אמריקאית, יצרה שפע של כותרות בחודש האחרון לאחר שהוריה חשפו שהיא למעשה לבנה. אין את זה ביותר חסר טעם.




רייצ'ל דולזל. צילום: רויטרס


מביא עצבים: חברת אל-על מחייבת את הדיילות לנעול נעלי עקב גם במהלך העלייה למטוס. התקרית, שכבר זכתה לכינוי "מחאת הדיילות", נגעה לכל אחד מאיתנו בנקודה רגישה – הגבול בין העבודה לחיים האישיים. לא יעזור, יש משהו בעייתי בכך שנשים יידרשו על פי נוהל לעטות בגדי עבודה שמגבילים את התנועה שלהן ומקשים עליה.



חטפנו הלם מאתגרי הרזון של הרשתות החברתיות. תשכחו מאתגרים מיושנים, אך פרודוקטיביים, כמו להשיג תואר אקדמאי או סתם לנקות את הבית - עולם הרשתות החברתיות החל לתבל את זמננו הפנוי באתגרים שמשתייכים לז'אנר טקסי החניכה האליטיסטיים. שני אתגרים מפוקפקים במיוחד החלו לתפוס כותרות בשבוע האחרון: "אתגר הפופיק", שבו עלייך להוכיח שאת יכולה להקיף את הגב שלך עם היד, להגיע לצד הקדמי ולגעת בפופיק; ובשני, עלייך לבדוק כמה מטבעות את יכולה להניח בעצם הבריח השקועה שלך. למי שלא הבין, מטרתם של שני האתגרים היא להוכיח עד כמה חטוב ומחודד גופו של המשתתף באתגר.




אתגר הפופיק. צילום מסך


נרדמנו מ... הקאמבק של דנית זמרת החתונות בפרסומת לברנפלקס של תלמה, והפעם בתפקיד הזמרת הבינלאומית, דניז. שתי הפרסומות הקודמות היו מופת של ויראליות קומית, הנוכחית היא פשוט מתישה. לפעמים, החגיגה נגמרת.