הגימיק 
אל תתקשרו אלינו, אנחנו נסמס לכם המותג החדש Stefan’s Head, לחלוטין שובר את המוסכמות בכל הנוגע לחוקי השיווק עם שירות שהמנהל האומנותי של המותג, מייקל "קוש" קושניר, מכנה "תחנת הסמים של עולם הבגדים". המותג, שמתמחה בבגדי קאז'ואל, שומר על תקשורת עם לקוחותיו באמצעות הודעות SMS, בהן הוא מעדכן לגבי סחורה חדשה. ההודעות נשלחות אחת לשבועיים וכוללות תמונה ולינק לאתר מסתורי בו ניתן לרכוש את הפריט. מתוכם, רק קומץ קטן של לקוחות, שנבחר באופן קפדני בהתאם למידת ההשפעה שלהם אונליין, יורשו לרכוש את הפריטים.

תפור עלייך 
הבוקר בא, לעבודה הקולקציה החדשה של המעצבת הותיקה אילנה אפרתי, עוסקת ברלוונטיות של העשייה האופנתית הידנית בעידן המודרני. התמהיל כולל חולצות כותנה לבנות וגבריות ומעילי קיץ מבוטנים שאוירו על ידי המעצבת, מכנסיים רחבים, שמלות צווארון וחולצות כותנה מודפסות בד מטאלי בסגנון בגדי עבודה משנות החמישים. 
להשיג בחנות המעצבת, דיזנגוף 266, תל אביב. 
פרופיל 
מה שטוב לשרה איזבלה הוא שמו של מותג אותו הקימה התדמיתנית נילי מרציאנו יחד עם בן זוגה לפני כשנתיים. מטרת המותג- להציע מגוון אקלקטי של פריטי אופנה נשיים וטרנדיים. עם זאת, לעומת מרבית רשתות האופנה המהירה, הדגמים מעוצבים ומיוצרים בישראל, בסדרות קטנות ותוך הקפדה על איכויות התפירה. בקולקציית קיץ 2015, ניתן למצוא שמלות מיני בגווני פסטל ובסגנון שנות ה-60 ,שמלת טוקסידו מסאטן לבן עם כפתורי זהב וגזרות מגוונות של אוברולים א-לה שנות ה-70. סנדרה רינגלר היא בין לקוחותיו הנאמנות של המותג, ואפילו אספה מהקולקציה מספר פריטים עבור המלתחה של הגברת הראשונה - שרה נתניהו.  
להשיג בחנות השואו רום - דרך בן צבי 84, בית פנורמה, תל אביב.

"מה שטוב לשרה איזבלה". צילום: איתן טל, שואו-רום 

טרנד 
 
את משוחררת הקיץ הישראלי משווע לבגדים אווריריים, נושמים וקלילים. למזלנו, בעונה הקרובה יתפסו את מקומו של הסקיני החובק, מכנסי הקולוטס המשוחררים. הקולוטס, מכנסיים רחבים המסתיימים מתחת לברך ומדמים צורת חצאית בגזרת A הופיעו לראשונה כחלק מהמלתחה הגברית של המעמד הגבוה בצרפת של תקופת הנרי השלישי. העונה, עשה הקולוטס טרנספורמציה מודרנית והופיע בקולציות הנשים של מיטב מעצבי העל, כדוגמת ריצ'ל קומיי,  J.Crew ועוד. גם חברות אופנה מקומיות, דוגמת מאיה נגרי, קסטרו, אריסטו שמט, קאלה, דפנה לוינסון, רנואר ולילמיסט, נתנו את התרגום שלהם למראה.

 מכנסי הקולוטס של אמריקן וינטג'. צילום: יח"צ
 
חנות 
הנשר נחת המעצב האמריקאי הפופולארי מייקל קורס, השיק החודש את חנות הדגל ראשונה שלו בישראל. והאמת, לא ברור לנו למה לקח לו כל כך הרבה זמן. "מייקל קורס" הוא מותג שחביב במיוחד על כלל נשות ישראל, שכבר מספר שנים מתהדרות בתיקים המוכרים שלו שנושאים את חתימת הלוגו MK. באופן מפתיע, למרות שמדובר במותג אופנה גבוהה מהסוג שדווקא פונה לטעם ולכיס של כלל האוכלוסייה הישראלית, בחרו נציגי המותג בארץ למקם את החנות דווקא במעוז העשירון העליון, קניון רמת אביב ג'. נציגי החברה טוענים שההחלטה הייתה של נציגי המותג הבינלאומיים אשר ביקרו בארץ טרם הפתיחה ומצאו את קניון רמת אביב כקניון המתאים לפתיחת החנות. 
תיק בעיצוב מייקל קורס. צילום: יח"צ