בשבועות האחרונים נדמה שלאן שלא אשליך אבן אפגע במישהו שבדיוק בדרכו לצאת לחופשת הקיץ, או שהוא בדיוק נמצא בשלב התכנון שלה.



אני מסתכלת סביבי ורואה גם את אחרונות הנמלות הפועלות מתכננות את החופשה המדוגמת שלהן, משל היו נצר למשפחת פון-שוורצה האוסטרית שבדרכה לריזורט השנתי בסיינט בארטס, ולא קולגות ממוצעות עם מינוס אנוש בבנק.



תקראו לי חסרת חיים, אבל מבחינתי חופשת קיץ משמעה לקחת את הכתבות שאני עוד צריכה לערוך איתי לבית קפה במקום לערוך אותן תחת תאורת הניאון המשרדית. ובכלל, כל ההמולה הנרגשת הזאת סביבי על "חופשות הקיץ" פשוט מתישה אותי. 



אבל לעזאזל עם להיות תמיד "המיוחדת". החלטתי שהקיץ הזה אני לא אהיה האחת שנשארת מאחור ומכבה את האור (אני לא חושבת שכתבתי משפט יותר פולני מזה), ולכן החלטתי גם אני להשיק חופשת קיץ. בתפריט: יומיים במלון הספא מצפה הימים, שהוא המקום החביב עליי עלי אדמות. סתם, החביב עליי בישראל, בואו לא ניסחף, לונדון עוד יותר אטרקטיבית, אבל אני עדיין משלמת את המינוס על היומיים שגנבתי בשנה שעברה בברלין.

כדי להרגיש כמו מישהי שהולכת לדפוק את החופשה המפנקת ביותר בעולם, החלטתי לשבת ולנסח לי בדיוק את רשימת הפריטים שאני מתכננת לארוז לקראת הוויקאנד. אני משערת שהרשימה שלי מעט פחות סטנדרטית ממה שציפיתם, אבל זה מה יש.  
 
היעד: מצפה הימים, מלון הספא הנפלא שממוקם לו אי שם בראש פינה.

הולכת להיות צמודה אלי: כוס המים הזאת שרכשתי בגולף אנד קו. פעם מישהו אמר לי שלשתות המון מים עוזר לרדת במשקל. כבר חודש אני צמודה לדבר הזה. גרם לא ירדתי, אבל הרגל הוא דבר שנדבק. 






בתיק האיפור:  המייק-אפ החדש של חברת לנקום עם ה-Miracle Cushion. אני לא מאוהבת בכיסוי שלו (שהוא חלקי למדי), אבל מכת הקור המופלאה שהוא מעניק במגע עם העור פשוט ממכרת. אגב, לא לוקחת קרם הגנה  - מי לעזאזל מתכנן לצאת מהמזגן?! 

על הרגליים: נעליים דמויות כפכפי בירקנשטוק. כי להיות מגושמת ומכוערת בחופשה זו מצווה. 
 

 
התיק: תיק שק שיחזיק את המחשב שלי. כן, אני לוקחת אותו לחופש איתי. בעיקר כי אני מפחדת שיפרצו לי הביתה ויגנבו אותו. דיברנו כבר על הפולניות?  תיק השק החמוד גם יחזיק את יתר הדברים המטופשים שאני אזרוק לשם, כמו שני מכשירי סלולרי ומשקפי שמש. 
 
הנשנושים: התגלית החדשה שלי - נשנושי המדינות של חברת קולומבוס. כי גם לחוות בריאות אני מעדיפה להגיע עם כיבוד משומר מהזן החביב עליי. 
רשימת הקריאה:  "התשוקה לחיים" של פרופ' קיי רדפילד ג'יימסון ספר שהוא התנ"ך שלי בכל הנוגע לבריאות נפשית ואושר. ואני חייבת לחזור מהחופשה הזאת עם אנרגיות טובות יותר.