עושים כבוד למגזין New York על השער שהציג את תמונותיהן של הנשים המתלוננות על ביל קוסבי יושבות זו לצד זו. שער מצמרר, חזק שכולו שיר הלל לכוחה של הקבוצה ולכוחו של הפרינט.



נקרענו מצחוק מיובל סמו בפרסומת של ישרכארט ודיסני. בעוד הפרסומת של בירה גולדסטאר "תגיד תודה שאתה גבר" עוררה את חמת מרביתנו במהלך החודש האחרון, הפרסומת שהציגה את אב המשפחה כעקר הבית רך הלב בעל החיבה לסרט "פרוזן", עשתה לנו רק טוב. גאוני.



הכי קול מגזין גלאמור עושה כבוד למעצבת ליהי הוד. המגזין יצא החודש עם אייטם שכותרתו הייתה "3 סיבות שבגללן כולם מדברים על מעצבת שמלות הכלה ליהי הוד". למי שעוד לא מכירה את הרפרטואר של המעצבת, שלושת הסיבות כללו כישרון ליצירת שמלות נשיות ועדינות, גזרות מלאות שעשוע ושמלות עם גזרת בטן ומחשופי גב מחוכמים שלא יגרמו לך להרגיש עירומה.



בקראש על הזוג הפוטוגני ביותר עלי אדמות, השחקנית רובי רוז ("כתום זה השחור החדש") וארוסתה, המעצבת סופי דאל. תמונה אחת שווה אלף פסקאות.


מעציב לגלות אינסטאגראם חסם את התיוגים #BBW ו- #curvy שני תיוגים מרכזיים שמייצגים את קהילת הנשים במידות גדולות ברשתות החברתיות. במפתיע, את התיוג #BBWlovers האינסטגראם דווקא לא חסם- שהרי להיות אישה גדולה ויפה זה בעייתי, אבל להסתכל על אחת כזאת בחרמנות זה בסדר? בכל אופן, בעקבות לחץ מאוד לא מתון, הוחזרו התיוגים לפעולה כשבוע אחרי. ועדיין, מה לעזאזל קרה כאן?



מביא עצבים המוזות רועמות וגם קטינות. מעצב בית האופנה דיור רף סימונס אכל הרבה קש על בחירתו לקחת את הדוגמנית הישראלית הפעוטה סופיה מצ'טנר כמוזה והפרזנטורית של בית האופנה הבשל. במקביל, ביתן הצעירה של ג'וני דפ וונאסה פאראדי נקטפה כפרזנטורית של בית האופנה שאנל. עברתן את גיל 20? אין לנו מושג מה אתן עוד עושות פה.



חטפנו הלם
הגורל האכזר של בובי קריסטינה בראון. חצי שנה לאחר שנכנסה למצב של תרדמת, נפטרה ביתה של הזמרת וויטני יוסטון, בגיל 22. ולנו הבטיחו שכסף זה הכל בחיים.




טקס ההלוויה של בובי קריסטינה בראון. צילום: רויטרס

נרדמנו מ...
החדשות על כך שג'ניפר גארנר ובן אפלק נפרדים. וואו, למי אכפת? מצד שני, אלוהים עדנו שאנחנו לא נצליח להכיל את הפרידה של הלורד סקוט דיסיק וקורטני קרדשיאן, הזוג האהוב עלינו עלי אדמות.