שפתיים דומיננטיות יכולות להיראות רעננות מאוד גם ביום-יום הקיצי - אם מקפידים על מינונים מאופקים של שאר האיפור ומתמקדים במראה עור נקי ובשיער קולי, נערי וקופצני. דקוטה ג'ונסון מדגימה איך אפשר להיראות עשויה במידה אך גם מאופרת בקלילות ולשדר רעננות נעורים, וכל זה במינימום מאמץ. כך תשיגי את המראה:

1. העור קורן ונקי. הנחת מייק-אפ בקיץ עלולה להכביד על העור. אם מצב עורך מאפשר זאת, תוכלי להתמקד בכיסוי נקודתי של כהויות או פגמים בעור בעזרת קונסילר דוגמת COVER STICK CONCEALER של פופה, המגיע באריזת סטיק קלה לשימוש. הניחי את הקונסילר בצורה האות וי מתחת לעיניים, כדי להאיר את האזור, וגם באמצע המצח, על גשר האף ועל הסנטר. טשטשי היטב עם אצבעותייך או במברשת ייעודית, דוגמת מברשת המייק-אפ הסינתטית של רבלון. אם את מרגישה צורך בכיסוי מרבי של כל הפנים, העדיפי BB קרם שמכיל גם הגנה לכיסוי קליל.
2. הלחיים אפרסקיות ובריאות. העדיפי סומק במרקם קרם דוגמת IDYLLIC CREAM BLUSH של ג'ייד, כדי למקסם את עמידותו. השתמשי במברשת דחוסה וקטנה והטמיעי את הסומק בעור בתנועות מעגליות ורכות. רוצה סומק עמיד עוד יותר? הניחי מעליו גם סומק במרקם אבן או אבקה.


סומק Idyllic Cream Blush
 

3. העיניים נקיות, אך מודגשות בכמות נדיבה של מסקרה. נסי את MAXIMUM VOLUME MASCARA של אסנס, שמבטיחה להעניק נפח דרמטי לריסים במחיר נמוך. כדי להאיר את העיניים וליצור מראה פקוח ורענן, הניחי עיפרון בגוון שמנת או ניוד בקו המים, דוגמת DOUBLE WEAR STAY IN PLACE EYE PENCIL מבית אסתי לאודר, שמרגע הנחתו לא זז ולו מילימטר אחד.


DOUBLE WEAR STAY IN PLACE EYE PENCIL
 
4. השפתיים משורטטות ומודגשות. העדיפי שפתון עמיד שיתקבע על השפתיים ולא יזלוג לחריצים או יכתים כוסות קפה וקולגות. שפתונים עמידים רבים מגיעים כיום כשצדו האחד של השפתון הוא הגוון וצדו השני הוא שפתון לחות, לנוחות מרבית ולמראה מעט גלוסי. נסי את השפתון של לוריאל מסדרת INFALLIBLE וזכרי לעבוד עמו בזריזות, שכן הוא מתקבע על השפתיים במהירות. לא בטוחה באיזה גוון אדום לבחור? בלוריאל השיקו לאחרונה אפליקציית איפור חביבה (MAKEUP GENIUS) שבה אפשר "להלביש" מראות איפור שלמים על הפנים בזמן אמת, או לבחור במוצרים ספציפיים מההיצע של החברה ולראות איך הם נראים על הפנים. לא מדובר בתורה מסיני, אבל בהחלט בגאדג'ט חביב שיכול לעזור לך לעשות ניסיונות. 


שפתון Infallible