ברכותיי, הצלחת לעשות טעות של מתחילים ולצלות את עצמך היטב בשמש הישראלית. ראשית - לא חבל? שום קרם לא באמת יבטל את אותות הזמן במחי מריחה, אז אנחנו ממליצות פשוט למנוע אותם. שנית - בסדר, אנחנו מבינות, גם לנו זה קרה. להלן מדריך עשי ואל תעשי להתמודדות עם עור שרוף - לגזור ולשמור
עשי
קררי את הפנים עם מסכת ג'ל מרעננת. מסכות במרקם ג'ל ירעננו ויקררו את העור, במיוחד אם הונחו במקרר לפני המריחה. אין לך אחת בנמצא? גם ג'ל אלוורה פשוט יכול לשמש כמסכה אם הוא מונח בשכבה נדיבה.

רככי את העור עם שמן פנים ייעודי. למשל, RESILIENCE LIFT RESTORATIVE RADIANCE OIL ESTEE LAUDER. שמני הפנים מכילים אנטי-אוקסיטנדים שמזינים את העור בלחות ומשפרים את גמישותו.
טבלי באמבט חלב. פעולה זו תעזור להוריד את טמפרטורת הגוף ותגרום לך להרגיש כמו נסיכה.
צנני את גופך בעזרת מים קרים. אלה יאזנו את מפלס המים בגופך ויעזרו להילחם מעט בתחושת היובש המעיקה. אגב, פרוסות מלפפונים במים לא רק נראות נהדר, אלא גם בעלות אפקט מקרר.
אל תעשי
אל תגזימי עם קרם הלחות. אומנם העור מגרד ושורף, אך העמסת קרמים גורמת לעור לאגור חום ולהישאר אדום לאורך זמן. העדיפי סרום קליל שירגיע את העור בלי להכביד עליו, למשל AVENE HYDRANCE OPTIMALE SERUM

אל תקלפי את העור. פעולה זו עלולה להשאיר צלקות וכתמים לא יפים על עורך. פילינג עדין מאוד יעזור בהסרת תאי עור מתים וקילופים.
אל תאיצי בתהליך הריפוי הטבעי של העור סבלנות היא המפתח. הימנעי משימוש במייק-אפים ותכשירים מבושמים שרק יגרו את העור העדין עוד יותר.