הבריזה הקלילה שהחלה לנשב בערבים מרמזת רק על דבר אחד - הסתיו כבר כאן. וזה אומר שזה בדיוק הזמן לשלב את מראות הביוטי המעושנים גם ביום יום ולהיפרד לשלום מעור הברונזה שזוף. השחקנית הענוגה אימוג'ין פוטס מדגימה איך איפור מעושן יכול להיראות לביש למדי עם שילוב של שיער רך ונונשלנטי ופנים נקיות יחסי שהופכות את הלוק לפרקטי וייחודי בו זמנית.



1. העור טבעי ואחיד, נטול הצללות ומהווה קנבס פשוט אך מדויק למראה העיניים. העדיפי מייק אפ קל משקל דוגמת PUPA - LIKE A DOLL שמאפשר יצירת מראה טבעי הודות לפורמולה האוורירית שלו. בהמשך, הניחי ביד זהירה מעט סומק אהוב על לחייך.





2. העיניים מושכות את מירב תשומת הלב במראה. מודגשות ומעושנות. הסוד במראה המעושן כפי שנראה בתמונה הוא טשטוש הצלליות היטב ליצירת אפקט רך. הניחי צלליות חומות על גלגל העין כמו גם תחת קו הריסים התחתונים וטשטשי היטב. הוסיפי מעט צבע בכל פעם, והשתמשי במברשות נקיות לטשטוש חוזר. אופציה טובה היא פלטת הצלליות השימושית מקולקציית TELLURIDE של BOBBI BROWN.





3. הריסים חלק בלתי נפרד ודומיננטי במראה עיניים זה. הריסים מקבלים את מלוא הבמה וההתייחסות וממסגרים את מבנה העין בצורה מחמיאה ומודגשת. נסי מסקרה שחורה ומעניקת נפח, דוגמת COLOSSAL GO EXTREME LEATHER BLACK של MAYBELLINE, שמבטיחה להעניק נפח לריסים בעזרת פורמולה מועשרת בקולגן.



4. השפתיים מאופקות וטבעיות. בחירה בגוון ניוד ורדרד ועדין תחמיא למראה ולגוון השפתיים הטבעי. העדיפי גימור שאינו מבריק אבל גם אינו מאט לחלוטין, דוגמת שפתוני XO החדשים של איל מקיאג'.





5. השיער מלא נוכחות, אך רך ונונשלנטי. מצד אחד מדובר על מראה מאוד רך ולא עשוי, ומנגד יש הקפדה גם על הרישול. אם לא ניחנת בנפח וגלים רכים כמו בתמונה, נסי שמפו להענקת נפח דוגמת VOLUME SHAMPOO של המותג SACHAJUAN. לאחר מכן, סלסלי את השיער עם מכשיר סלסול רחב (לדוגמא זה של רמינגטון) והברישי אותו למראה טבעי ורך. את חלקו הקדמי של השיער חלקי ומשכי את שתי קבוצות השיער הקדמיות לאחור בגומייה או בצמות- אלמנט שיפתח את הפנים וידגיש את העיניים המעושנות.


 


צילומים: יח"צ