מסמיקה מנחת 

הטרנד: מראה סמוק ובריא
זה הזמן להניח את הברונזר ואת ההצללות ששלטו בחודשים האחרונים, ולהתמסר למראה סמוק ובריא בניחוח סקנדינבי. כזה שמדמה שהייה באוויר הפתוח בחופשת סקי.

רוצה לנסות בבית? שמירה על איפוק מינימאלי בכל הנוגע לאיפור היא תנאי הכרחי להשגת המראה החיוני והנחשק. הניחי סומק ורדרד ביד נדיבה, ואל תדלגי על גשר האף שיעזור לייצר אשליה טבעית וסמוקה. שימוש בסומק קרם יאפשר לך לשלוט במינונים ולהוסיף חומר היכן שצריך.


השתמשי ב: סומק סטיק דיור / 168 שקלים 

ללכת על המים

הטרנד: עפרון בקו המים (קן הריסים התחתונים). 
העונה האיילינר עובר מחלקו העליון של העפעף ישירות אל קו המים, ליצירת מראה אדג'י ובועט יותר. הכי ניינטיז! בין אם מדובר בקו דקיק ומדויק שרק תוחם את העין, או בקו מודגש ומטושטש שמזכיר לנו את ימי התיכון, המראה הזה לחלוטין מתאים לעונה ולז'קטים הרוקיסטים שבקרוב נשלוף מהארון.
 
רוצה לנסות בבית? העדיפי עפרון עמיד במיוחד, שיישאר ממוקד בקו המים התחתון מבלי לגלוש לכל עבר ולייצר מראה רקון. טיפ - אם יש לך עיניים קטנות מאוד דלגי על הטרנד, שכן הנחת עפרון כהה בקו המים תייצר אשליה של עין קטנה עוד יותר.
 
השתמשי ב: עיפרון לוריאל פריס/ 36 שקלים 

 
 
רעיון מבריק

הטרנד: חזרתו של הגלוס
מזמן לא ראינו שפתיים מבריקות על המסלולים אבל העונה אי אפשר להתעלם מחזרתן של השפתיים הטבעיות, העסיסיות, המבריקות. הגלוס עושה קאמבק, והוא כאן להישאר.

רוצה לנסות בבית? היות וגלוסים נוטים להיות מלכלכים מטבעם ולא סלחניים למריחות אקראיות, העדיפי גלוס בגוון טבעי או ורדרד, כזה שניתן לנגב במהירות אם הוא מוצא את דרכו לקבוצת שיער מזדמנת וממנה ללחי.

השתמשי ב:  בורז'ואה / 99 שקלים 

יומני הערפד 

הטרנד: שפתיים וציפורניים מושחרות

זה בוודאי לא טרנד שיתאים לכולן, אבל המראה הייחודי הזה בלט על המסלולים באופן מובהק. אנחנו מדברות כמובן על שפתיים מושחרות. המראה הגותי-דרמטי הוצג על המסלולים כשהוא מלווה באיפור עיניים עדין כמו גם פנים חלקות וחפות מנצנוצים או מניירות מיותרות.

רוצה לנסות בבית? אם את חובבת מראות דרמטיים אבל אודם שחור הוא קצת יותר מדי עבורך, תוכלי לבחור בגוון בורדו או סגול כהה מאוד שיידמה את המראה. הקפידי על שרטוט השפתיים טרם הנחת השפתון, בכדי לשמור על דיוק מרבי. כמו כן, גם ציפורניים בגוון דם או שחור יעשו את העבודה. 

השתמשי ב: MAC MEDIA / מחיר: 90 שקלים

עלייה באחוזי הלחות

הטרנד: מראה לח ו-DEWY 

מראה עור כמעט לח, מה שנקרא באנגלית DEWY בלט על המסלולים מלווה בנמשים טבעיים וסומק טבעי. אם באביב היו אלה פנים חפות מאיפור או כאלה שאופרו בצורה מינימליסטית, הדגש העונה הוא על העור שנראה גמיש וזוהר מבפנים.

רוצה לנסות בבית? עור מלא לחות כראוי נראה נהדר אך האוויר הקריר והיבש של הסתיו נוטה לייבש. כדי להתגבר על המכשול נסי תרסיסי לחות שמרעננים את מראה האיפור ומעניקים בוסט של לחות לעור. כשהללו מתפקדים גם כפריימר מעניק לחות, מה טוב.
 
השתמשי ב: PHOTO FINISH PRIMER WATER / מחיר: 165 שקלים

קשר הדוק

הטרנד: גולגול קשור 
גולגולים קשורים וגבוהים במראה מתוח וחלק נצפו על המסלולים, כשאלה מלווים בעיניים מעושנות ומראות שיתאימו לערבי הסתיו הקרירים. אצל מארק ג'ייקובס למשל, התקדמו אותם קשרים אל קדמת הראש ויצרו מראה ייחודי ובועט.

רוצה לנסות בבית? הקפידי להבריש את שיערך היטב לפני האיסוף. מריחת חומר עיצוב מלא לחות לפני הסירוק יקל על התהליך ויעזור ביצירת מראה מבריק וחלק.
 
השתמשי ב:  LABEL M FRIZZ CONTROL SERUM   / מחיר: 110 שקלים 

שביל באמצע? שביל בצד

הטרנד: שביל בצד
העונה, השביל שמחלק את השיער בצורה כל כך קונסטרוקטיבית ונאה זז הצידה, ולא סתם. אם באביב היה זה השביל האמצעי שכיכב על המסלולים ואתגר אותנו לבצעו בחינניות, הרי שבסתיו אלו שבילים עמוקים בצד הראש שמעניקים ללוק הכללי טאצ' שיקי ולא מתאמץ שכולו סבנטיז. 

רוצה לנסות בבית? על מנת שהשיער 'ישכב' לצד הראש גם אם אינו מורגל בכך, אנחנו ממליצות על שימוש במסכה אינטנסיבית שתחליק ותרסן קופצניות מיותרת. לאחר שטיפה וייבוש חלקי, צרי את השביל כשהשיער עוד רטוב, והניחי לו להתייבש בטבעיות באותה התנוחה.
 
השתמשי ב:  מסכת אמפולה לשיער נטורל פורמולה / 39.90 שקלים  

צווארון לבן

הטרנד:  שיער בתוך הצווארון 

הנה טרנד שמשלב בין ביוטי לאופנה, וזה שילוב שאנחנו תמיד אוהבות. שיער תחוב בתוך הצווארון אולי נראה טריוויאלי בימים הקרים, אבל העונה הוא מסתמן כטרנד של ממש. על המסלול הבגדים הדרמטיים של ז'אן פול גוטייה החמיאו ללוק במיוחד.

רוצה לנסות בבית? חולצה בעלת צווארון גבוה דוגמת חולצת גולף תתאים בדיוק למלאכה. במקום להוציא את כל מחלפותייך ממנה, פשוט משכי החוצה מהצווארון קבוצות מהשיער ליצירת מראה לא עשוי ומשוחרר.
בא לי מטאלי 

הטרנד: מטאליות של כל הגוונים. 

ציפורניים מטאליות יתארו העונה את קצות האצבעות. בתפריט - כל גווני הקשת, עם דגש על כסופים, כחולים וניודים מיוחדים. ציפורניים מטאליות יקפיצו כל הופעה ויעניקו את הטאצ' הסופי למראה.

רוצה לנסות בבית? אנחנו ממליצות להתחיל דווקא עם הכסופים, שמשתלבים היטב עם תכשיטים שונים ונראים מתוחכמים ויוקרתיים.
השתמשי ב:  לק OPI / מחיר: 65 שקלים

 
 
קצר וקולע 

הטרנד: ציפורניים קצרות ומעוגלות 

תשכחי מציפורניי הסטילטו החתוליות כמו גם מצורת השקד הקלאסית, הסתיו מזמן עמו שינוי מרענן שלא ידרוש ממך תחזוק מעייף. הציפורניים העונה הן קצרות, מעוגלות וטבעיות בצורתן.

רוצה לנסות בבית? ציפורניים קצרות נראות נהדר כשהן משוחות בלק כהה, שכן זה מוסיף למראה טאצ' רוקיסטי ונועז. קצרי את ציפורנייך עם הללו ארוכות יתר על המידה ושייפי אותן עם פצירה לקבלת מראה מעוגל ורך.