מראה הניוד הוא כנראה אחד החמים של הרגע. אל תטעי, לא מדובר במראה ה"טבעי", שאותו כבר התרגלת לראות תחת כל עץ רענן. טרנד האיפור הנוכחי מתייחס לגוני הניוד בצורה שתדגיש את הפנים בצורה מעניינת. האימפקט שהמראה מייצר מיידי ומתעתע - מצד אחד שלמות רכה ומלאכית, ומנגד דיוק אלגנטי ומוקפד. בתם של ג'וני דפ וזוגתו לשעבר ונסה פאראדי, לילי רוז דפ, מדגימה איך עושים את זה נכון. כך תשיגי את הלוק:

1. העור אחיד וחלק. העדיפי מייק-אפ בעל רמת כיסוי בינונית ומעלה, בהתאם לצורכי העור. אנחנו אהבנו את REVLON PHOTOREADY AIRBRUSH EFFECT, שמעניק גימור זוהר ולא שטוח ועוזר בטשטוש נקבוביות וכתמים שהקיץ הותיר בעורנו. מסגרת הפנים שומרת על קווי מתאר נקיים, והלחיים חמות ומודגשות מעט באמצעות סומק בגוון טבעי. העדיפי סומק אפוי בעל ברק עדין, שייטמע היטב בעור ויתכתב עם גוני האיפור של העיניים והשפתיים. הסמקים המינרליים החדשים מבית איל מקיאג' הם בעלי פיגמנט עשיר המטשטש בקלות ולכן יתאימו בדיוק למטרה זו.
2. העיניים רכות אך מודגשות. השתמשי בצללית חומה-אפרסקית בגימור מט או חצי מט והניחי אותה על כל העפעף. את קו הריסים העליון תחמי בעזרת אייליינר ג'ל עמיד, דוגמת PHOTO ANGLE PURE PIGMENT GEL LINER של SMASHBOX, שמשלב בין התועלות של מרקם ג'ל ובין קלות השימוש של טוש. על קו הריסים התחתון טשטשי מעט מאותה צללית טבעית שבחרת לעפעף, ולסיום הניחי מסקרה על הריסים העליונים כמו גם על התחתונים.

3. הגבות מקבלות במה והתייחסות, אך נראות טבעיות ומלאות. אם אימצת את טרנד הגבות העבות והצלחת לגדל כאלה בעצמך, שיחקת אותה. כל שנותר לך עכשיו הוא לסרק אותן למקומן בעזרת ג'ל גבות מתאים דוגמת BROW STYLER GEL מבית DIOR, שמגיע בשלושה גוונים ומכיל סרום שיעזור לקבע את הגבות במקומן. אם לא ניחנת בגבות עבות באופן טבעי, מלאי אותן בעזרת עיפרון גבות או צללית ייעודית. 
4. השפתיים בגוון ניוד, אך בעלות קווי מתאר ברורים. הסוד כאן הוא שימוש בשפתון במרקם מט שמתקבע על השפתיים ונראה טבעי, אך גם בעל גוון מרומז. התאהבנו בגוון MOCHA של עפרה, שמצליח להיות מדויק, לשלב את כמות הוורוד וכמות החום הרצויות ולהחמיא למגוון סוגי עור. עובדת היותו עמיד מאפשרת לנו למרוח ולשכוח, ואת זה אנחנו תמיד אוהבות.
5. השיער אסוף ומרושל. טבעי ונטול הברקות או חומרים שמשווים לו מראה עשוי. מצד אחד נונשלנטיות מעוררת קנאה, ומנגד הקפדה על מראה נקי שאינו פרוע יתר על המידה. אספי את שיערך לגולגול נמוך ולא הדוק מדי ומשכי קווצות שיער מסביב לפנים.