יש דברים שנדמה לנו כאילו לעולם לא יעברו מהעולם. השילוב המנצח בין כפית נקייה וצנצנת נוטלה; הרצון הבלתי נשלט להישאר מתחת לשמיכה כשהגשם משקשק את החלון של חדר השינה; ושלטונה הרודני של קים קרדשיאן באומת העולם המערבי באמצעות הישבן העסיסי שלה. אז זהו, מסתבר שלא לעולם חוסן.



היא אומנם עוד לא כוכבת בסדר הגודל של קרדשיאן, לפחות לא בתפיסה הישראלית, אבל נדמה שבשנה האחרונה הדוגמנית־שחקנית כריסי טיגן הופכת לאחת הנשים המסקרנות והמתוקשרות ביותר בתעשייה העולמית. ובעוד קרדשיאן על שלל הגרורות המשפחתיות שלה (קלואי בדיוק התראיינה השבוע וטענה שלקח לה שנתיים לעבוד על הישבן המושלם שהיא חשפה לאחרונה) עובדת בעיקר על גזרת הישבן, טיגן לא התבלבלה והחליטה להשתלט על פיסת גוף נשית אחרת בעלת פוטנציאל עסיסי – הירכיים.
 
אומנם המושג thunder thighs (ובתרגום לעברית: ירכי רעם) לא הומצא על ידי טיגן, אבל אין ספק שהיא ממנפת את האספקטים החיוביים שלו. אם במהלך השנה הקודמת הורגלנו לחשוב שאישה בעלת ישבן עסיסי היא אישה נחשקת, הרי שטיגן מנסה להעביר דרך התודעה הציבורית של כולנו שאישה יכולה להיות מלאה בעוד כמה מקומות נכונים.
 

מקבלת את עצמה. טיגן. צילום מסך מתוך אינסטגרם.

עם זאת, אין ספק שטיגן לקחה כמה שיעורים מהאימפריה הקרדשיאנית, וגם היא מקפידה להעביר את המסר החיובי שלה לנשים ברשתות החברתיות בכלל ובאינסטגרם בפרט. טיגן, אשתו של הזמר ג’ון לג’נד, נכנסה לאחרונה להריון אחרי הרבה שנים של ניסיונות וטיפול הפריה, וממש כמו קרדשיאן, אין לה שום כוונה להסתיר את הריונה המתבשל מעין הציבור. בתחילת השבוע העלתה טיגן לעמוד האינסטגרם שלה תמונה חיננית במיוחד שבה היא שוכבת על שני כיסאות בבגד גוף קליל. הכותרת של התמונה קראה “שלום ירכיים חדשות! הופעתן משום מקום, אבל אני ממש לא כועסת!”.
 
מאחר שגזרת הגוף הנשי המשתנה תדירות, בעיקר בתקופת ההריון ההורמונלית, היא נושא שמתסכל נשים רבות, ובעיקר במקביל לפרסומים על כך שקים קרדשיאן, שנמצאת בהריון שני ומתוקשר כצפוי, שונאת ומתבאסת מגופה המשתנה והמתנפח לקראת הלידה, יש בגישה של טיגן אנרגיה מרעננת ובריאה למדי עבור הנשים הרבות שצופות בה ומסתכלות עליה כאל מודל לחיקוי.
*****
 
אגב, זו לא הפעם הראשונה שטיגן החצינה את חיבתה למאפייני הגוף הנשי הרגיל ככלל ולירכיה האנושיות בפרט. בחודש אפריל האחרון היא העלתה תמונת תקריב לאינסטגרם. בתמונה תיעדה טיגן את ירכיה בקלוז־אפ מרשים על אזור המפשעה וחשפה כמה פסים שלא ניתן שלא לפרש אלא כסימני מתיחה. כן, כן, גם לדוגמנית כריסי טיגן, שתמונותיה התנוססו במקומות כמו “ספורטס אילוסטרייטד”, יש סימני מתיחה – והיא אפילו לא מסתירה את זה. מרענן למדי. את התמונה ההיא ליוותה גם כן כותרת: “חבלות מהיתקלות עם מגירות השבוע. והנה סימני המתיחה אומרים היי!”. זו הייתה הפעם השנייה שטיגן העלתה תקריב של סימני המתיחה שעל ירכיה הפנימיות. במהלך ירח הדבש שלה, בספטמבר 2013, היא העלתה תמונה שלהם עם הכיתוב: “היי, סימני מתיחה על הירכיים, אני שונאת אתכם, אבל אתם שלי אז אני אקבל אתכם”.
 
זה מקסים למדי, שכן לא בכל יום יוצא לנו לראות סלבריטאית עוברת אבולוציה של תהליך תרפויטי באמצעות האינסטגרם. ואם ההתעסקות העצמית הזאת של דור הסלפי יכולה להביא גם לשינוי חיובי, אין לנו שום בעיה שכריסי טיגן תהיה המנהיגה שלו.