"אני ממליצה להוציא מארון הבגדים שלנו את כל אותם פריטים בצבעים בהירים, עם בדים 'נושמים', למשל כותנה", כך אמרה כוהנת הסטייל, ליאת אשורי לאיריס קול שתהתה איך תוכל לעבור את הימים החמימים שהגיעו באמצע החורף.  השתיים שוחחו ב"רדיו ללא הפסקה".  



"לא להסתער על המעט שיש עכשיו בחנויות, שזה אביב לקראת הקיץ, להשתדל לא לרוץ ולקנות עכשיו איזו חולצת פסטל בצבע שמיים או בננה, רק בגלל שמרגיש לי שזה צבע קיצי ובד קליל, אלא להוציא חולצת ג'ינס, שאמור להיות לכל אחת מאיתנו בארון, או שמלת ג'ינס, או ז'קט ג'ינס. החומר עצמו משדר קיץ, צעיר ומגניב. ולשלב מתחת משהו בגוון בהיר, או כחול על גווניו, או לבן או שמנת. כן אפשר להתחדש בחולצה בצבע שמנת או לבן או תכלת".




אשורי הסבירה שעדיף לפתוח את הארון ולחזור לשנה שעברה: "יש דברים שלא איבדו צורה וצבע ואפשר לרענן אותם במכונת הכביסה עם שטיפה, כי לא נעים ללכת עם בגד שהיה עונה שלמה בארון. כן ללכת על הדברים הבטוחים. אני יכולה להבין את הבלבול, שהדבר הנוח ביותר הוא שחור, אבל להשתדל להימנע בימים אלה מהצבע השחור. אני מצליחה להימנע משחור לפחות יומיים בשבוע. הסטיילינג, המראה החיצוני, האסתטיקה, משפיעים מאוד על התחושות שלנו, על הביטחון העצמי, וכשאת נראית טוב את משדרת הצלחה וכוח, שאת זה כל אחד היה רוצה".
 

"הקיץ הולך למקום של גלידה", ציינה אשורי, "בננה, תות ופיסטוק, שזה ירוק כזה, מנטה. כל שנה יש את הגלידה, אבל השנה במיוחד, כי מעצבי-העל בעולם נכנסו לזה מאוד חזק, והם מכתיבים גם לרשתות וגם למעצבים שלנו בארץ. אז פסטל יקרה, וג'ינס תמיד היה ותמיד יישאר, גם בקיץ הזה, ולבן, ופסים ופרחוני, והכל בהוויה בהירה. כדאי לעשות סדר בארון שישרת אותנו בקיץ עצמו.

"ברגע האמת את מבינה מה נשאר לך בארון מהעונה הקודמת, שהוא רלוונטי, ואז את יכולה להכין רשימת קניות עם מה שצריך להתחדש לקיץ ולאביב הקרוב, ורק בהתאם לזה לקנות, לא להיכנס לאיזו היסטריה. אף פעם לא שמעתי מישהו שאומרת שאצלה הכל בסדר ויש לה מה ללבוש".
 
בנושא ה'סיילים' הוסיפה: "קנינו, רכשנו והתחדשנו בכל מה שה'סיילים' הציעו לנו. הרבה פעמים גם קנינו ב'סייל' משהו שאנחנו לא באמת זקוקים לו, אבל זה היה ב-80% הנחה ואמרנו 'וואוו, שחור, זה על-זמני, נקנה'. יש כאלה שקנו את הפריט במנומר, כסוף או ורוד, שבגלל שהוא היה זול הם הרשו לעצמם לקנות פריט שילבשו אותו רק פעם אחת, ויש כאלה שקנו פריט בגלל שאפשר ללבוש אותו לנצח, גם הוא היה טיפה קטן או טיפה גדול".