מדובר כנראה באחד מהטרנדים הכיפיים והמאתגרים ביותר שזוכים לעדנה מחודשת – שימוש כפול באותו הצבע בתלבושת אחת. טיילור סוויפט, למשל, מתאמת לא פעם בין גוון השפתון והלק תוך התייחסות לבגד שהיא לובשת ואין סיבה שאתן לא תנסו את זה גם. אבל הכי מדליקה, היא כוכבת הסדרה ג'סיקה ג'ונס מבית נטפליקס, הלא היא השחקנית קריסטין ריטר שמדגימה איך התאמת השפתון לשמלה יכולה להקפיץ הופעה שלמה. וללא ספק, מדובר במראה שווה במיוחד לערב חג האהבה!

1. העור נקי, בהיר ואחיד. הניחי מייק אפ קליל שיאחד את גוון העור מבלי להיראות כמו מסיכה, דוגמת STUDIO WATERWEIGHT של מאק, שמגיע בטפטפת ובמרקם נוזלי ואוורירי שכמעט ואינו מורגש על העור. המשיגי עם קונסילר בהיר מתחת לעיניך וסומק טבעי ובהיר ביד זהירה.

צילום: יחצ


2. העיניים מודגשות אך נקיות. השאירי את האזור שמתחת לעיניים נקי לחלוטין, והתרכזי בעפעף העליון. הניחי איילינר או צללית כהים בסמוך לקו הריסים וטשטשי בעדינות ליצירת מראה מעושן עדין. נסי את
SUPER LINER SMOKISSIME של לוריאל, שמאפשר יצירת איילינר מעושן בקלות ובמהירות. הדגישי את הגבות ומלאי אותן בהתאם לצרכיך בעזרת צלליות לגבות דוגמת פלטת הגבות של גרלן, שמאפשר דיוק בשרטוט ומראה טבעי אך מודגש. סיימי עם שכבה נדיבה של מסקרה שחורה להענקת נפח. אנחנו ממליצים על המסקרה החדשה של חברת לוריאל, False lash superstar, בעלת שני השלבים- הראשון פריימר והשני סיבים שחורים מאריכים.

צילום: יחצ
צילום: יחצ



3. השפתיים בגוון אדום-כתום עז ובמרקם מאט. שפתונים אדומים עם נטייה לגוון כתום ייראו בדרך כלל קלילים יותר משפתונים אדומים עמוקים, אולם המראה יצליח להישאר קלאסי ולהתאים הן לערב והן ליום. נסי את שפתון
MISS PUPA VELVET MATT של פופה, שיעניק לשפתייך גוון דומיננטי, עמידות ונוחות. 

4. השיער גלי ואינו מסודר יתר על המידה. חלקי את השיער לשני חלקים בעזרת שביל אמצעי. את קצות השיער גלגלי וחממי בעזרת מברשת פן רחבה דוגמת המברשת החדשה של נטורל פורמולה, ליצירת גלים גדולים וטבעיים. העדיפי לשמור על המראה רך ונטול חומרי עיצוב מיותרים.

5. הניחוח נשי אך מאופק. כזה שמאזן בין רכות פרחונית ואדמה. את הניחוח החדש של בית האופנה היוקרתי מיסוני יתאים למגוון נשים וגילאים היות והוא מצליח לשלב באלגנטיות תווים פרחוניים של יסמין, יחד עם הדרים ושעועית טונקה.