מסיבות הספא לילדות הפכו לאחרונה לטרנד מבוקש, כשהגיל של הבנות החוגגות יורד בהתמדה ועולה השאלה האם מדובר באירוע חינוכי. ענת ברנייה, בעלת המותג "בנות חוגגות בסטייל", סיפרה לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM": "המסיבות היום הן מגיל 6 ועד 16, והיום גם הגדולות רוצות. יש אמהות שמבקשות ספא לילדה מגיל ארבע. זו לא תופעה חדשה, אלא קיימת כבר כמה שנים טובות. היא הגיעה אלינו מארצות הברית, מהוליווד.



"פתחתי את העסק לפני שלוש שנים, אז עשיתי את מסיבת הספא הראשונה, לבתי שהייתה אז בת 8, כי חיפשתי משהו חמוד, מתוק ומפנק. לספארי הלכנו כבר בגיל 4 ובגיל 6 והיום הנוער, הילדות, מחפשים דברים אחרים וההורים רוצים עבורן דברים אחרים, וזו פעילות כיפית ומפנקת כמו כל פעילות אחרת. הביקוש הוא גדול, ואחריי נפתחו כפטריות אחרי הגשם עוד הרבה חברות".






מסיבות ספא מעבירות מסר לפיו שחשוב בחיים זה טיפוח היופי. זה לא החינוך הכי נכון בעולם, שילדה תסגוד רק למראה החיצוני שלה
"אני לא חושבת שמסר שעובר ביום הולדת זה מסר לעתיד לבנות להתעסק רק בגוף וביופי", השיבה ברנייה, "המסיבות מותאמות לגיל הבנות ומעבר להתעסקות ביופי, לפחות אצלי, מתעסקים גם במשחקי העצמה וחברה. נכון שמתעסקים ביופי, מורחים לקה וקרם, אבל זו יום הולדת של כיף ופינוק. זה לא שאירוע חד פעמי של יום הולדת  ישנה את עולמן ויהפוך אותן לאיזה 'בובולינות'. זה משהו שהגיע קודם, שמחנכים אליו מקטנות. הן רואות את האמהות המטופחות. זה בסדר לרצות להיות מטופחות, ואי אפשר לעשות את ההכללה".
 
על עצמה הוסיפה: "אני אמא לשתי בנות, בנות 9 ו-11, שמבקשות ממני איפור ואני לא מרשה. אבל הן לא מתעניינות במסיבות שאני עושה. היום בגלל כל המתירנות שיש, והן נחשפות לתוכניות הטלוויזיה שיש בהן לפעמים דברים שהם לא לגילן, אני חושבת שנערה יכולה לצאת מהבית מאופרת מגיל 15-16, אולי 14, גיל יותר בוגר".