מכוונים גבוה
הרשת הוותיקה "מרי נעליים" חוגגת כבר 25 שנות פעילות. בעבר היא נחשבה פורצת דרך וכל מי שחיפש נעליים מיוחדות וממותגות פקד את הסניף המיתולוגי בכיכר המדינה. גם היום, בעידן השופינג באינטרנט והחיקויים מסין, היא עדיין רלוונטית מכיוון שהיא מספקת מנעד מותגים רחב, ולא מדלגת על הפיסים המיוחדים. הרשת מחזיקה נעליים של ג’וזפה זנוטי, מארק ג׳ייקובס, מוסקינו, קלרג’רי, לסילה, ג’רמי סקוט ועוד שמות חמים ומציגה קולקציות מעודכנות, טרנדיות ושונות ממה שאפשר למצוא ברשתות.
מה בקולקציה: הלוק הגברי בולט העונה עם נעליים בסגנון גס, עם פלטפורמות גבוהות ונוכחות. כמו כן, ישנו מגוון גדול של סניקרסים מעור ובד עם תיפורים מיוחדים, תיכשוטים ושילובי בדים וצבעים.

אהבנו: את נעלי הסניקרס המגניבות, המגפונים הקצרים שמגיעים בגבהים שונים ונעלי העקב הקלאסיות, שכל אישה חייבת שיהיו לה בארון.
אהבנו פחות: הצעידה בחנות - הבאמת מאוד מקסימה - קצת כואבת בכיס. המחירים גבוהים יחסית ונותר רק לקוות שיום אחד גם אנחנו נהיה חלק מקהל היעד שלה.

מחירים: 6,490-890 שקל.  להשיג בחנויות "מרי נעליים"

זנוטי ל"מרי נעליים"

שומרים על פרופיל - עיניים
קולקציית החורף של המותג "פרופיל" מציעה מגוון רחב של פריטי בייסיק ודנים בסגנון קז’ואל משוחרר, שעובד בעיקר על משחקי צבעים ושכבות.
מה בקולקציה: שילוב של בדי פרנץ’ טרי, דמוי עור, ג’קארד וצמר. הלוק טרנדי מאוד ומשלב את כל האלמנטים החורפיים הבסיסיים. העונה, הצבעוניות בסיסית מאוד וישנם הרבה שילובים שלשחור, אפור וכחול, כשמדי פעם ניתן למצוא הבלחות של הדפסים קלילים וכיתובים גרפיים. הקולקציה כוללת מגוון סריגים ועליוניות בגזרת אוברסייז, מכנסיים וג’ינסים בגזרת בויפרנד עם הברקות ומבד דמוי עור, חולצות אריג עם הדפסים, שמלות קלילות ויומיומיות בכמה אורכים, גלביות, מכנסי חאקי, מעילים בסגנון צבאי ואביזרים משלימים כמו תיקים, תכשיטים ונעליים.
אהבנו: העונה, הרשת, שפונה לנשים צעירות, מציעה מגוון טוניקות מגניבות, שמשתלבות מעולה עם גרבונים צבעוניים. בגזרת העליוניות מצאנו כמה בדים מגניבים, שבהחלט ישתלבו מעולה עם שמלה או ג’ינס צמוד.
אהבנו פחות: הקולקציה קצת חוזרת על עצמה עם פריטים דומים מבדים שונים וכמו כן, גזרות הג’ינס אינן מגוונות. 
מחירים: 299-49 שקל. להשיג בחנויות "פרופיל"
רק בישראל - רבות

האנשים שמאחורי מותג הדנים ריפליי הבינו את הפוטנציאל הגלום בשוק הישראלי, וזו כבר השנה השנייה שבה הם מייצרים קו אופנה ייחודי עבורנו, שאותו ניתן למצוא רק בארץ. בקולקציה הזו אנשי ריפליי מנסים להביא לנו את מה שלדעתם אנחנו הכי אוהבים, וזה מסתבר בעיקר הרבה נצנצים על הג’ינסים.
מה בקולקציה: קולקציית החורף של ריפליי נחלקת לשני טרנדים עיקריים: הבייקר והלוק הצבאי הרומנטי. בקולקציית הנשים זה מתבטא בשילובים של דנים עם עור, צבעי מטאל והמון שחור. מעיל האופנוענים המסורתי זוכה לטוויסט מרענן, והוא מתהדר בצבעים ורוד וירוק.
הפרשנות של ריפליי ללוק הרומנטי היא השימוש בפרחים קטנים, הדפסים אתניים, הדפסים של בעלי חיים ו-א סימטריות. קולקציית הדנים של המותג מגוונת למדי העונה, כשבריפליי לא מוותרים על השטיפות המיוחדות. הגזרות לא השתנו וגם הפעם כוללות גזרות בויפרנד וסלים, וכן, ג’ינסים בשילובי אבנים.
אהבנו: את ז’קט העור הקצר בלוק הגרנג’, את החולצות המטאליות ואת גזרותהבויפרנד, שפשוט יושבות טוב על הגוף.

אהבנו פחות: אף שזה חלק מה-DNA של המותג, לא התחברנו לג’ינסים המתוכשטים, שאיכשהו מסרבים להיעלם, וגם לחוסר הצבעוניות של הקולקציה, שרבים מפריטיה הם שחורים.
מחירים: 2,499-249 שקל.