1. עט הפלא



חברת הקוסמטיקה “מינוס 417 ” ממשיכה להילחם בסימני הגיל עם ההשקה של Miricle Immediate Wrinkle Filler. זהו עט שנותן מילוי נקודתי בקמטי ההבעה. הקרם, שמספק טיפול מהיר, מגיע באריזת עט קטנה, כך שאפשר לשאת אותו בתיק. העט למילוי קמטים מכיל פורמולה המבוססת על פיגמנט מינרלי בעל קולגן טבעי מצמחים, שתפקידה לחדש את העור ולמלא את הקמטים תוך 90 שניות, על פי הצהרות החברה. הקרם חודר לסדקים ולקמטים מסביב לשפתיים ולעיניים.

בשורה התחתונה: כידוע, אין פתרונות קסם בתחום הטיפוח. מה שכן יש, הוא תחושת מיצוק קלה, שהופכת את קמטי ההבעה הקלים לפחות מורגשים. עם זאת, התוצאה לא נשארת לאורך זמן. העט מעולה למי שזקוקה לתיקונים קטנים ורוצה להרגיש טוב עם עצמה לפני פגישה חשובה או אירוע.

מחיר: 44 דולר.
להשיג בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון


2. פופ איט אפ

חברת האיפור “איל מקיאג’” השיקה במסגרת קולקציית החורף את המג’יק גלוס, גלוס בגוון שקוף שמעצים את הגוון הטבעי של השפתיים. שינוי הגוון מתרחש תוך מספר דקות ותלוי במספר השכבות של הגלוס.
מחיר: 109 שקלים.
בשורה התחתונה: המרקם נעים ולא דביק, בניגוד לגלוסים אחרים. כמו כן, לא נרשמו תופעות לוואי כמו עקצוץ או אי נוחות.


3. רטוב או יבש

כמה פעמים שמעתם גברים מתלוננים על כך שהם צריכים להתגלח? אף שזכותם להתלונן מוטלת בספק לנוכח המאמצים והסבל שנשים עוברות על מנת להסיר את השיער המיותר, חברת “פיליפס” מנסה להקל על המטרד של הגברים באמצעות סדרת מכונות גילוח תחת השם 9000. המכונות החדשות מבטיחות מראה חלק, ממש כמו של סכין גילוח. יש להן שלושה ראשים מסתובבים, הנעים בשמונה כיוונים שונים ומאפשרים להגיע בנוחות לאזורים כמו הסנטר והצוואר. מי שלא רוצה לוותר על התחושה של גילוח רטוב, חלק מהמכונות בסדרה אטומות למים כך שאפשר להמשיך להתגלח עם קצף או ג’ל ולאחר השימוש לנקות את המכונה באמצעות מכל הניקוי המצורף.
בשורה התחתונה: השכלולים של המכשיר היקר בסדרה שבו את הגברים שהשתמשו בו - שאמרו שזה בדיוק מה שהם היו צריכים.
מחיר: החל מ 1,190 שקל.


4. ד"ר לק

המעצב מייקל קורס מביא את השיק המיוחד והצבעוני שלו לתחום הטיפוח עם השקת 18 גוני לק חדשים. הלקים, כמו מוצרים דומים בסדרת הטיפוח שלו, אמורים להתמזג עם מצב הרוח הרגעי שלנו: סקסי, ספורטיבי או גלאם. הגוונים החדשים מצטרפים לשישה לקים נוספים שבקולקציה, כך שכיום היא כוללת 24 גוונים. הצבעים החדשים נעים על הסקאלה של כחול וסגול, הנחשבים לצבעי חורף. לצדם יש צבעים קלאסיים יותר, פסטלים ומטאליים.
בשורה התחתונה: הניסיון שלי עם לקים יקרים מאכזב ופעמים רבות לקים בעשרה שקלים החזיקו מעמד יותר מלקים שנחשבים איכותיים. הפעם הניסוי הצליח והלק נשאר על הציפורניים חמישה ימים.
מחיר: 90 שקלים.
להשיג בסופר פארם רמת אביב