רשימת הפאסון



נינט טייב

אופס, הצליח לך: הכי כיף לאבד את כל הקילוגרמים המיותרים בשבוע אחד כמו שמציגה כאן נינט טייב פוסט לידת בתה הבכורה אמיליה אחרי שיצאה בדוך מבית החולים לנגן באיוונט נטול עשן סיגריות ואלכוהול ועשיר בחיתולים. על הטליה נטולת הרמפות המיותרות נמצאו טופ טרנדי, מוכנוס עם קרעים כהומאז' לחוויית הלידה, מקיאז' מינימלי וזוהר וחיוך של אמא טרייה שככל הנראה עדיין מסוחררת מאפקט האפידורל.

הו, האימה: טייב עוד לא הספיקה לחוות לילות של אינסומניה ועדיין היא בפריזורה סהרורית וזוג מגפיים מוזהבים חסרי כל קשר אסתטי לטוטאלוק זה.
חיננית חומדת: תגידי, יש לך במקרה את השליה בהישג יד? זה האנטי איייג'ינג הכי יעיל. לא, כי אם קים קרדשיאן מנשנשת עדיין את שלה, גם חיננית יכולה ורוצה!
שקר כלשהו: מוכנה להתחלק איתך, יש מספיק לכולם. למרות שאת ממש לא צריכה. מה תגידי?
עדי הימלבלוי
אופס, הצליח לך: נראה שעדי הימלבלוי מצאה את הנוסחה להצלחה בבריחה ממלתעותיה של חיננית והיא עושה את זה לגמרי לא מחרוד. והנה הדגשים כפי שמציגה אותם הטאלנטית: הפריזורה? גלאם. המקיאז'? מושלם, שמלה שחורה עם דיטיילים נאים במכפלתה שהוסתרה בחשד מתחת למעיל מחויט? נייס. גרבונים קלאסיים? חיננית מסמנת וי. שוסור קלאסיות תואמות שמניחות את הדעת? בבקשה.
הו, האימה: את מוכנה להסביר למה את מסתתרת עם ערימות של בגדים ולמה אין לך דרינק ביד? או שהצטרפת לאסלאם ולצבא דאעש או שאת בהיריון. תשובתך?
חיננית חומדת: לא, כי אם את בהיריון אז עדיף שתגידי לכולם. את לא רוצה שיחשבו אחר כך שנפלת לפחמימות.
שקר כלשהו: לא ידעת שחיננית היא גם דולה? מבטיחה לעזור לך בלידה תמורת השליה. לא, כי נינט הקמצנית לא פרגנה בשליה שלה. ביץ'.
דנה פרידר
אופס, הצליח לך: שתיים אפס לדנה פרידר, שגם חזרה לזרועות האקס, אלי פיניש, וגם מחובקת על ידי טלפיה של חיננית. נורא פשוט: ז'קט עור טרנדי וקולי, שמלה בגוון ניוד, גרבונים ששומרים על טמפרטורה מספקת של שפחתכם הנאמנה, תיק תואם ושוסור לא רעות בכלל סתמו פה אופציה להטרלה.
הו, האימה: חיננית שונאת עלמות מושלמות.
חיננית חומדת: איפה הימים הנפלאים שבהם פרידר הייתה מחבקת מדרכות של מועדונים בנמל תל אביב, כשהבל פה של סוורוסי נודף מפיה? אח, געגועים.
שקר כלשהו: זוכרת איזה כיף היה לנו פעם כשהחזקתי לך את השיער כשהקאנו יחד בשירותי הקלאב? אנצור זאת לנצח.
רשימת האסון
רוני דלומי
הו, האימה: עוד לא הגיע האביב ורוני דלומי גורמת לאף של חיננית לנזול ולאפידרמיס לגרד עקב פריחות ואלרגיות שהטוטאלוק של הלובשת מעניק לצופה. הפרזנטורית של תחלואות הפאשן במלוא יוז'וריותה, קחו לכם קלינקס אם גם לכם זה גורם לאדמומיות בעיניים: פריזורה של עז טיבטית בקריז, מאקיוזו'ר על הוודג', פתרון מטופש לשמלה עם הדפס קיצי ושוסור שכבר לא ניתן למצוא אפילו בסיילים המוצנעים של ויצו.
אופס, הצליח לך: איזו רזה את!
חיננית חומדת: שלא יעלה לך מזה, שמעת? אף אחד לא באמת יצא לקציר איברים על חשבון הטליה שלך.
שקר כלשהו: כי אני ממש לא רוצה להיות רזה ונאה כמוך.
ירדנה ארזי 
הו, האימה: ב-2015 החליטה ירדנה ארזי לצאת את ביתה ויחד איתה היא סוחבת את התותחים הכבדים של הניינטיז: להלן טוניקה מכופתרת ממשי סאטן ומוכנוס מג'ינס בגזרה וטכניקת צביעה שנחשבים לקלאסיים, אם את פנסיונרית של ענף ההייטק. חמודה, כשכל שאר גורמות האבטלה הצעירות שלידך מתהלכות במיטב שמלותיהן (לא כולל את, רוני דלומי), את לא יכולה להישען רק על זרי הבוטוקס והרסטילן, ברור?
אופס, הצליח לך: את עדיין נורא יפה.
חיננית חומדת: לרגע לחזור לאייטיז, לעבור למחנה עפרה חזה ולשפוך על האאוטפיחס הזה כוס מלאה בדיו. 
שקר כלשהו: סתם, חיננית לנצח תישאר במחנה של ירדנה.
ענת וקסמן
הו, האימה: לא הגעתם בטעות לפינת הליטוף בספארי וזוהי לא אלפקה ברונטית מקורזלת. זוהי ענת וקסמן שיורקת על חיננית כשהיא בסמרטוטוניקה מהשאול, מעיל כמדגרה לקרדית אבק הבית, זוג טייץ שנאים לסשן ספונג'ה ומגפי רכיבה שווים, אך נטולי כל קשר למצעד הסמרטטת שערבבה הלובשת. בקצב הזה היה עדיף באמת שהיית נשארת עם כוס תה על הספה בבית.
אופס, הצליח לך: סורי כפרה, הפעם כלום.
חיננית חומדת: לעשות לך מייקאובר. 
שקר כלשהו: ואל תגידי שאת לא צריכה, יש בידיה של חיננית אלפי תמונות שמוכיחות שדווקא כן. אפילו שאת וייז'ה, הפחד משינוי צריך להיזרק הפחה, יחד עם המלתחה. מיינד יו.
אוהד קנולר
הו, האימה: אוהד קנולר היפה מזמן כבר ויתר על עצמו בתעשייה שדורשת הידוק תמידי, וכמה חבל לחיננית לראות אותו צועד באאוטפיחס שיאה יותר לפטרול בחירייה מאשר לאיוונט עם פפראצי: פריזורה משמימה א־לה בקו"ם שודכה לאפידרמיס בעל נקבוביות פעורות, ז'קט של וויז'ות שאפילו העש מסרב לנשנש, שנמצא כלא מחמיא לגזרתו, סמרטוטישירט יוז'ורלית ומוכנוס מחרודות צוותו לזוג בטונדות דרוסות.
אופס, הצליח לך: אתה יודע שבכוס בירה אחת יש 3,400 קלוריות? לא מאמין? הבט במותניה של חיננית ותפנים.
חיננית חומדת: אולי נלך יחד לחוג שוברי משקל. הכאב שלי הוא גם הכאב שלך וביחד נתעל אותו להצלחה. דעתך?
שקר כלשהו: אם תסכים להצעה, חיננית מבטיחה לצאת איתך לשופינג זוגי, עלי. 
עומר דרור
הו, האימה: או שחיננית מאוהבת בעומר דרור או שהיא מתחילה להיות הסטוקרית שלו מכיוון שדרור לא מפסיק לספק טוטאלוסים של דוגמן אאוטלט. גם הפעם מרוח זה בצד הרע של המדור כשהוא עורך הומאז' להומלס שיצא הרגע מהקרטון הביתי שלו: קרדיגן בלוי סיבים הונח מעל ג'ופייה יוז'ורלית, מוכנוס פגי תוקף ושוז סחיות. למות. הסנדלר הולך יחף והדוגמן, לצערה של חיננית, לא הולך עירום, וכנראה יש לו תסביך שטוקהולם כל עת שהוא מחייך מול מצלמותיה של חיננית.
אופס, הצליח לך: מתחת לכל הסחבות אתה ממש חתיך.
חיננית חומדת: להציל אותך ולהתלבש עליך באופן אישי ולא מבוקר, ראה הוזהרת. 
שקר כלשהו: זה יותר בשבילך מאשר בשבילי. ועוד אומרים שאין לי לב רחב, אני הכי אמא תרזה, רק בלי השפם.
פינת הליטוף

אליאנה תדהר
תמיד נעים לצפות באליאנה תדהר שלא מפסיקה להשרות נחת. לא, לחיננית אין שפעת המלווה בהזיות, אבל כשזה מגיע לראשונה, אז מגיע. ללא מיזוגניה: הפריזורה משוחררת, המקיאז' זוהר, שמלה שחורה ואוורירית הונחה על טורסו מעורר קנאה, תיק שגורם לתחושות קלפטומניה ושוזט סבילות מעוררים אצל חיננית צורך להציע חברות למצולמת. מה אכפת לך? נוכל להחליף בגדים ושוסור. נכון שאני ארחיב לך אותם, אבל היי, את באמת חושבת שתישארי רזונת אחרי שתהיי חברה שלי? יאללה, תעמיסי
יערה פלציג
אף שמגיע ליערה פלציג קרדיט על תעוזה אופנתית, חיננית מבקשת לפזר את הערפל סביב טרנד העור ודומיו. האני, ממתי זה הגיוני לעטות טוטאלוק שלם שהוקרץ מאותו החומר כולל התיק? קחי מרווח נשימה ותגווני, יש עוד טקסטורות ביקום. אם לא תפסיקי, אתקשר לטל גלבוע. ואם אלו סינתטיים, אל דאגה, יש לי מצית בשלוף. 
חי באילוז'

דביר בנדק
זהו סופו של כל גליל שווארמה, להתכווץ ולהתכווץ. שזה מקסים ומעורר השראה, אבל שמישהו יסביר לחיננית מדוע דביר בנדק מציג את הגזרה הלא סופית שלו בטוטאלוס של טינאייג'ר שהתפרע עם כל דמי החנוכה שלו על הסיילים במחלקת הנוער של רשת עולמית הקרובה לביתו, ועוד בבורדו? חמוד, כרגע רק לעומר דרור הלארד והצעיר ממך יש אישור להתהלך בהבלחות מעוררות קבס. בקיצור, זה לא הזמן למשבר גיל העמידה, ברור?
צאי מזה
דפנה רכטר
לרגע נבהלה חיננית כשנתקלה בפיגורה השווה שממולה, עת חשבה שרוחה של פינצ'י מור, עליה השלום, באה לרדוף אותה. אבל לא, מבט מקרוב הוכיח שמדובר בדפנה רכטר שנמצאת בשלהי העשור החמישי לחייה, אבל ממשיכה להתהלך בקרבנו בטוטאלוק מדהים, אם הוודג' שלך חגג לא מזמן 20 או אם קוראים לך מיילי סיירוס והלשון שלך עושה טווריקינג טוב יותר מישבנך הלבן. חמודה, את זוכרת מה תמיד אמרתי לך? אם שותים,
לא מתלבשים. למה לעזאזל את לא זוכרת כלום? מקווה שלא התחיל לך חלילה אלצהיימר. 

מילון חיננית:
וודג' - פנים
וודג'ליפט - מתיחת פנים
וויז'ה - זקנה/זקן
יוז'ור - סתמי להחריד
מוכנוס - מכנסיים
מושקוף - משקפיים
מחרוד - מחריד
מקיאז' - איפור
שוז/שוסור/ שוזט – נעליים