מרימים עוגן

בעוד אנחנו צמודים לתנורי החימום, רשת קסטרו כבר הכניסה לחנויות את קולקציית האביב, שתגיע לשלמותה לקראת פסח. קולקציית - RE של הרשת, שפונה בעיקר לחובבות הלוק הקז’ואלי והצעיר, עוצבה בהשראת שנות ה-70. 
מתוכו התפתחו ארבעה סיפורים מרכזיים. במרכז הקולקציה עומד קו הג’ינסים של המותג עם המון פריטים כמו חולצות מכופתרות, שמלות ג’ינס, חצאיות בגזרת פעמון, מכנסי סקיני ועוד.

אחריו מגיע סיפור הבוהו שיק, שמשלב העונה מראה שבטי עם השראות מהעולם המחויט והספורטיבי, כך שנראה שילובי של תחרה ורקמות, הדפסים אתניים ופרנזים. שני הסיפורים האחרים הם טרופיקנה – קולקציה בהשראת חופשה טרופית על החוף, המון שמלות, חצאיות, אוברול, טי־שירטים דקים ופריטים קלילים בצבעוניות עדינה של פסטלים וצבעי גלידה;  ו-The Love Boat - קולקציה בהשראת עולם השיט. במרכז הקולקציה עומדים צבעי הסיילור (אדום-כחול-לבן), והיא משלבת אלמנטים וסמלים מעולם הים כמו עוגן, סוסון ים וצדפות.

בקו ה-BLACK שמו העונה דגש על גזרות גיאומטריות ועל קווים מרובעים. הקולקציה משלבת בדי פשתן, ויסקוזה ופוליאסטר, כשהפריטים הבולטים הם הטוניקות, חצאיות בגזרת מידי וז’קטים קלילים.
אהבנו: קולקציית הג’ינס של קסטרו פשוט מצוינת העונה. החצאיות בגזרות פעמון עם הכיסים פשוט מושלמות, והצבעוניות של המיני־קולקציה טרופיקנה פשוט עושה חשק לדלג על החורף.
אהבנו פחות: קו ה-BLACK של הרשת קצת משעמם. הדגש כמובן הוא על פריטי ערב בצבע שחור, אך היינו מצפים ליותר. 
גם בגזרת האקססוריז לא מצאנו יותר מדי הפתעות. העונה, כמו בעונות קודמות, חוזרים לתיקי המלחים הבנאליים ולסנדלים המתוכשטים. 

טווחי מחירים: 59.90-399 שקל.
להשיג בחנויות הרשת.


גל גדות לקסטרו. קולקציה מעניינת. צילום: דודי חסון


 

 קולקציית החורף של דפנה לוינסון HDL ממשיכה לשמור על הדנ"א האופנתי המובהק של המעצבת. במרכז הקולקציה עומדת תפיסת ה"נורמקור", שמניחה שאופנה משמשת את האדם ולא להפך. 

תפיסה זו מתבטאת בעיצוב המינימלי, בגזרות הנשיות ובהתייחסות לפרטי לבוש נעימים ונוחים. המטרה של לוינסון היא לא לרדוף אחרי הטרנדים, אלא לעצב קולקציה הכוללת כמה סיפורי אופנה, שלהם בדים שונים, טקסטורות וצבעוניות אחרת. העונה ניתן לראות שיש דגש על הדפסים, שהבולטים בהם הם ההדפסים הגיאומטריים הדיגיטליים שקורצים לשנות ה-60 . 
לצדם ישנם משחקי צבעים (שחור-לבן), נקודות, פסים, פפיטה וטוויד. הקולקציה מורכבת משמלות שיפט קלילות בגזרת טרפז, שמלות ג’רסי צמודות, חצאיות עיפרון וחצאיות בגזרת A, מכנסי סקיני, ז’קטים קצרים וקלילים ומעילי צמר בגזרת אובר־סייז.
אהבנו: הבגדים של דפנה לוינסון מתאימים מאוד לגזרה הנשית, בלי להתיימר מדי. השימוש שהמעצבת עושה בבדים איכותיים תורם לכך שהבגדים לא עונתיים. המטרה של הקולקציה היא לעשות מיקס אנד מאץ’, לערבב סגנונות
ולהתלבש בשכבות.
אהבנו פחות: אין יותר מדי יצירתיות בקולקציה. מה שיש זה חזרה על סגנונות. חלק מהמטרה בעיצוב הוא לעזור לנשים להסוות ולהעלים אזורים בעייתיים, אך עם זאת טווח המידות לא מספיק גדול 

טווח מחירים:
99-599 שקל, להשיג בחנויות הרשת




פותחים תיק
קולקציית החורף של מותג התיקים האיטלקי FURLA מתאפיינת בקו נקי ומתוחכם. 
הקולקציה היא מעין מסע דרך נופי איטליה, בין מסורת למודרניזציה, כשהתשוקה סובבת את הכל. כדי להעצים את התשוקה, בחרו מעצבי המותג, ובראשם ג’יובנה פורלנטו, לשלב גוונים אדומים וורודים עם צבעים ניטרליים כמו ניוד, קאמל ואפור. 
התיקים הכי בולטים בקולקציה הם תיקי ה"אליס" ותיקי ה"טוויגי", ששמים דגש על פונקציונליות, שילוב בין ישן־חדש ושיק אלגנטי. כמו כן, חלק מהקולקציה מוקדש לאביזרים המשלימים, כשהעונה בולטים במיוחד הצעיפים.
אהבנו: העונה החליטו לשים ב־ FURLA דגש גם על תיקים קטנים, שמתאימים יותר למציאות האורבנית שלנו. התיקים הם מין דגם מוקטן של הבסט־סלרים הגדולים. בנוסף, יש העונה צבעוניות מעניינת של כחולים, מנומרים, ורודים ואפורים. גם תיקי ה"קנדי" המקסימים של המותג ממשיכים לככב העונה וזוכים לפרשנות חורפית.
אהבנו פחות: קולקציית התכשיטים והאקססוריז של המותג יקרה מדי, בלי שתהיה לכך הצדקה אופנתית.
טווח מחירים: 170-3,270 שקל.
להשיג בחנות המותג בויצמן 46, כיכר המדינה.

מתאפיינת בקו נקי ומתוחכם. FURLA