רשימת הפאסון


רותם סלע

אופס, הצליח לך: נפיחת מזג האוויר החמה שקיבלנו מישבנו של האביב הביאה לאיוונט את רותם סלע במראה ספרינג־סאמר האשטאג תאילנד  2015 . חיננית באמת צריכה מסאז' להרפות את שרירי הקנאה וגם את העיניים מפצצת קיץ בצבעי גלידה, שסלע כנראה לא טעמה מ־ 2006 . גם טריו האקססוריז ששידכה הטאלנטית לאנסמבל נמצאו כהרמוניים ומקסימים. סופר־ביץ'. 
 הו, האימה: המדרכה כעורה ברמות אחרות. מה עושים עם כל כספי המסים שאני משלמת? כנראה זורקים על בלטות מהעולם השלישי.
חיננית חומדת: את מוכנה בבקשה להסביר לנו איך עם אוכלוסייה של חצי מעון פרטי בביתך את עדיין מצליחה להיות גוזלולי קופצני ואנרגטי?
 שקר כלשהו: כנראה ככה זה, הכי כיף להיות, יום אחד, יורשת אימפריית אופנה מקומית.
מיה דגן
 
אופס, הצליח לך: חיננית שוב חוזרת אל נוף המדרכה המחרודה רק כדי להבליט את העובדה שמיה דגן מצליחה בעזרת אאוטפיט אחד להפוך רצועת חוף לא אסתטית זאת לפיסת פילם מפסטיבל קאן. הטוטאלוק הגדוש בהומור עצמי של דיווה הוליוודית מכיל פריזורה ספוגה ב-9,000 אחוזי חמצן, שפכטל קומפלט על הוודג', מושקוף א־לה שרון סטון או מדונה (הבדל של מזרק בוטוקס אחד בין האחרונה לקודמת), שמלה אדומה מסנוורת חושפת גון עור מסנוור אף הוא ושוזט שהודות לאפקט הסנוור, חיננית לא ממש הצליחה לראות בבירור.
הו, האימה: טוב, ראיתי את השוז מקרוב, תעיפי אותן ותתקדמי.
חיננית חומדת: פייר, יאחתי, מהמם לך הרזון. בואי נעשה לאנץ' יחד. זאת אומרת, בואי נעשה פגישה על קפה וסטיביה. בא לך?
שקר כלשהו: אני מזמינה!
אניה בוקשטיין
אופס, הצליח לך: רק לשם השוואה, ראו את הנון־סלב שם מאחורה בטופ סורבה פסיפלורה ותיק בסורבה תות פגי תוקף, וראו את אניה בוקשטיין שמטיחה אלגנס לכל עבר בטוטאלוק של עוגת היער השחור. ואלו לא שני דובדבנים קטנים שם לקישוט. חיננית מאוהבת בפריזורה הרס"רית, במושקוף המחמיאות לוודג' הפורצלן, לשמלת אשת האוליגרך הצעירה, לשוז ולהכל. הו, וואו.
הו, האימה: בוקשטיין השאירה אבק לכל הפאשניסטיות, או במילים אחרות, ירדן הראל מתפוצצת מקנאה.
חיננית חומדת: שלא יעלה לך לראש כל הטוב לב של חיננית.
שקר כלשהו: הייתי מעניקה לך חסינות לשבוע הבא, אבל כפי שאת יודעת פה זה לא הישרדות
 
רשימת האסון
יערה פלציג ומלי לוי
הו, האימה: לא, זוהי לא תמונה של שתי לסביות בחגיגות אימוץ התינוקת באולם ארמונות אשדוד, זוהי מלי לוי במראה של בקבוק  קטשופ ג'מבו סייז יחד עם יערה פלציג בטוטאלוס של בקבוק באריזה חסכונית של מיונז, 50 מ"ל. שתי הגראציות אכזבו כשבחרו לעטות פיסים כה ישנים ולא מודרניים או מחמיאים לפיגורות מעוררות הקנאה שלהן. חבל מתוקות, אין צורך לרצות להיראות כמו טרנטות מאלטע זאכן, היום הזה עוד יגיע אליכן בין כה וכה. עניין של כמה שנים, היו סבלניות, בבקשה.
 אופס, הצליח לכן: ממש לא. אפילו אמא של חיננית סברה שמדובר בתמונה מתחילת שנות ה-80 של אירית ענבי מחובקת עם צביקה פיק הצעיר. ספוקי. 
חיננית חומדת: גברת פלציג, למה לעזאזל שתרצי לעטות מדי אחות לאיוונט כזה? ואת מיז לוי? תמנון זה לא טוטאלוק מחמיא או כשר. 
 שקר כלשהו: וגם לא טעים.
עברי לידר

הו, האימה: OMG ! יש לך שם אקדח נעצים בכיס או שאתה סתם זועף לראות אותי? נבהלה חיננית עת ראתה את עברי לידר הלארד במראה כולל של רווק נחשק מאפליקצית גריינדר כשהוא עוטה אאוטפיט מהמם, אם אתה בחדר כושר רודף אחרי הטרף הבא או סתם עושה קרוזינג באמצע היום בכרך, אבל לתצוגת אופנה? פחות.
 אופס, הצליח לך:: אפילו בלוגרים היפסטרים לענייני כינים בפאשן וויק של בוקרשט עשו דיליט על טוטאלוס של קיאנו ריבס במטריקס, אולי גם אתה?
חיננית חומדת: גם אני מתה על מדע בדיוני! אז כמה חבל שאתה גייז, יחד היינו בטוח פאוור קאפל הורס.
 שקר כלשהו: אמא שלך בטוח הייתה מרוצה אם היית מביא עוד בלונדינית הביתה.
שירי מימון

הו, האימה: שערות כנאפה לראשה, חליפה משוננת שרוולים מאוסה, שמשבשת ומשופפת את היציבה של שירי מימון, הכעיסו את חיננית כשהזמרת נכנסה לחלל בטוטאלוס של ליידי גאזה  2009 . הליטל מונסטר הבהילה את אישוניה של חיננית כשצירפה תיקלאץ' מסורבל, רפוי ולא מובנה דיו לתמוך טכנית בסילואט של קופסה שחורה שהתרסקה.
 אופס, הצליח לך: אפילו שהז'קט יושב באופן מחרד מן מוחרוד על מותני האובייקט וגורם לקיפולים מיותרים, רואים שהקרבה לבר רפאלי מותירה אותך רעבה. שאפו. 
 חיננית חומדת: אין לחיננית בעיה עם מראה של חליפה כוחנית א־לה קרן בן דוד ממעושרות. להבא, נסי לעשות זאת בטוב טעם, או־קיי?
שקר כלשהו: לתת לך את הפון של פיליפ ואזנה שיסדר לך את השורשים?
יעל ארד
הו, האימה: ים של פליטי וכוכבי ריאליטי הטיל לחוף את יעל ארד שגם הפעם נצפתה במראה כולל שגורם לחיננית לתהות מדוע הזוכה האולימפית אף פעם לא  נראית בנוח בשום אאוטפיט, מלבד בחלוק הנינג'ה שלה מהעבר? עד שתפוצח הבעיה לגורמים, תיאלצו אתם, קוראים יקרים, לספוג את ארד בטוטאלוס א־לה ג'קי מנחם מהאח הגדול בפיסים גדולים למידותיה, מהוהים ושמטרתם לא להחמיא בשום צורה או זווית ללובשת.
 אופס, הצליח לך: עכשיו כשאת יודעת שלחלוק את ארון בגדייך עם בעלך זה אולי חסכוני, אך לא חכם, כשאלו מעניקים לך חזות של אחת מהנערים המחוצ'קנים שמאחורייך, ועוד בגילך המופלג.
 חיננית חומדת: רגע, האם זה בעצם תכסיס האנטי־אייג'ינג שלך?
 שקר כלשהו: לא, כי אם כן, אז זה די גאוני. 
ליאל גלשטיין

הו, האימה: האם גם בחייה הפרטיים החליטה ליאל גלשטיין לקבל על עצמה משימה של לעוף על דוכן סייל ולצאת ממנו בטוטאלוס של 99.90 ? לא, אחרת איך תסבירו אתם את כל פריטי הפאשן הנכונים לשנת  2013 הכוללים: פדורה מטופשת, ספק טייץ ספק מוכנוס יד שנייה מפרדי קרוגר ושוז שנאות לעובדות הבורסה במשמרת לילה? חיננית תיקח את הזמנתך להתקשר אלייך ולקבל כמה תשובות, יום אחד.
אופס, הצליח לך: הבעל לבוש עוד יותר גרוע ממך. אבל איזה חמוד הוא.
חיננית חומדת: להשאיל אותו ממך לוויקאנד הקרוב.
שקר כלשהו: מה אכפת לך?

 
שתי ציפורים, מכה אחת

נטלי עטיה וליאת אשורי
 
מאכזב את חיננית להביט בשתי נשים עמידות שלאור המיתון והמצב הכלכלי החמור בארץ נאלצות לחלוק ארון בגדים אחד. ולראייה: לפניכם הסטייליסטית של הכוכבים, ליאת אשורי, והשחקנית נטלי עטיה בפיג'מת הגלימה של לורד וולדמורט. תעשו טובה בנות, תעשו קסם ותעיפו את הפיס המיושן והלא מחמיא הנ"ל לפח. דיל?

צאו מזה

קארין זלאיט ואלדד גל

עד שמישהו יעיר בבקשה את קארין זלאיט ואלדד גל עד, שככל הנראה עדיין שרויים בתרדמת חורף והטוטאלוס בהתאם. אפילו שזה ממש חמוד לצפות בפוקהונטס מחובקת עם איש המערות, חיננית מעדיפה שגל עד ישאיר את שק השינה שהוא עוטה לקמפינג מעבר לקו הירוק, יחד עם האקססוריז המתכתיים של זלאיט. תודה.
 
 
דיט ודוט
 
מיכל אמדורסקי וג'פרי ישי

לא שלפני שפגש את מיכל אמדורסקי היה ג'פרי ישי פאשניסטה, אבל היי, הפער בין מלתחתו של ישי לזו של אמדורסקי צורב לחיננית את הרשתיות. חמוד, זוגתך שתחיה טרם הביאה לעולם את היורש וכבר אתה מתנהל ברחבי הלבנט כאב מותש, נטול שעות שינה ומוזנח? הנה פריזורה א־לה מוישה דץ, אסופת טקסטילים, כיאה לפנסיונר שסובל מקור, מוכנוס לא מחמיאות ושוז שהעובר שבבטנה של זוגתך בטוח היה בועט לך פנס לעין אם היה יודע שאלו הסטייל גנים שהוא הולך לקבל ממך. בקיצור, קח לך סטייליסט. דחוף. שמעת?!
 
 
שו הדא?
אליקו
לא, זה לא מרילין מנסון נטול מקיאז', זהו שדרן הרדיו ואימפריית גלי האתר, אליקו הרזה מתמיד אך בעוד קטסטרוף היאה יותר לאוחץ' וולגרית במסיבותיו של שירזי: טו־טו קארה ליברל, זיפים בטקסטורת נייר זכוכית, טופ עם מחשוף אדג'י, עליונית המדגישה מותניים זעירות מאלו של בר רפאלי, מוכנוס צמודות צמודות לאפקט מסרס ואגרוף קפוץ למקרה שחיננית תעבור בסביבה. הבנתי את הרמז, אתה רעב, אני עוטה תמידית טוטאלוק של פחמימה ריקה, תפסתי מרחק.