עור טהור



חברת הטיפוח השווייצרית יובנה, שחגגה השנה 60 שנה להיווסדה, הוציאה לאורך ההיסטוריה שלה עשרות מוצרי טיפוח שנועדו להגן על העור מנזקי השמש, לחדש תאי עור ולמנוע הזדקנות מוקדמת. בימים אלה מוציאה החברה סדרה טיפוח חדשה בשם ״פיטו דה-טוקס״, המבוססת על טיהור העור מרעלים. הסדרה מגיעה אלינו כשטרנד הדיאטות לניקוי הרעלים, הנפוץ בשנה האחרונה, עודנו בשיאו. ומכיוון שיש קשר בין התזונה למצב העור, החליטו בחברה ליצור סדרה שמטרתה לגרות את מערכת הטיהור בעור.



כשמדברים על טיהור הגוף, התהליך נעשה באמצעות מערכת העיכול. המערכת גורסת את האוכל שאנחנו אוכלים ומעבירה את מה שנחוץ לנו לתאים הרלוונטיים, ומה שלא נחוץ יוצא מהגוף כפסולת. גם העור שלנו פועל בצורה דומה. יש מערכת שלמה שמפרקת אנזימים ופולטת את פסולת התאים מחוץ לעור. ככל שאנחנו מתבגרים, או לחלופין לחוצים או לא מטפחים את העור שלנו, התהליך הזה נחלש והעור מקבל גוון אפרורי וחסר חיות.



כדי להתגבר על התופעות הללו השתמשו ביובנה בשמן וחלבון אבוקדו, שמן חמניות, תמצית מצמח הבלון שמגיע ממזרח אסיה, חומצה היאלורונית, פטריית קנדידה סיטואנה ובעוד מרכיבים שכל מטרתם לזרז את פעילות ניקוי הרעלים בעור, לצמצם פסולת ולעודד צפיפות תאים.



בסדרה יש מוצרים רבים המתאימים לכל סוגי העור ולכל גיל. בין המוצרים: שמן ניקוי מטהר - מנקה את הפנים מאיפור ותחליף לסבון ולמי/חלב פנים; סרום מרוכז מטהר - מכיל ריכוז גבוה של המרכיבים הפעילים בסדרה, מתאים לשימוש בבוקר או בערב; קרם מטהר 24 שעות ליום וללילה - קרם עשיר, אך לא כבד מדי ללא הגנה מפני השמש, גורם לתחושת רעננות ומעדן קמטוטים; ותמצית שמן מטהרת - מגיעה בבקבוקון עם ספטצולה כדי למדוד את מידת השימוש.



טווח מחירים: 580-214 שקלים.


להשיג בסופר פארם



חושפות ציפורניים



תחום הנייל-ארט לא מפסיק לספק לנו הפתעות. האחרונה שבהן היא הגעתן של חותמות הלק לציפורניים של חברת MoYou London לארץ. כך שאם אתן עדיין רואות למולכן מני-קוריסטית עם מכחול דק מציירת ומעטרת את הציפורניים, סימן שאתן ממש לא מעודכנות. היום מדברים על מהירות ומקצועיות - על חותמות ופלטות שעליהן יש מגוון דמויות, צורות, חיות ועוד שלל עיטורים. כאמור, החברה הראשונה שהביאה את הטרנד הזה לארץ היא MoYou הלונדונית, שהחלה את פעילותה לפני כשנה וחצי. לחברה יש מאות פלטות בעיצובים שונים המחולקים ל-32 סדרות של חותמות לק. בין היתר ניתן למצוא סדרה לכלות


- המציגה טקסטורות של תחרות, ופאשניסטה - עם טקסטורות של בדים והדפסים איקונים מעולם האופנה. הכיף בפלטות ובחותמות הוא שהן קלות לשימוש, גם למי שיש ידיים לא ממש אמנותיות.



מחירים: פלטת איורים - 32 שקלים. חותם מעוגל - 24.90 שקלים.


להשיג באתר: www.talktothehand.co.il



על הפנים



גם כשאנחנו שומרים על שגרת טיפוח ומנקים את הפנים במים וסבון בכל ערב, העור שלנו לא תמיד נראה קורן ובריא. הסיבה: לעתים הלכלוך ושאריות האיפור פשוט עקשניים, ויש צורך להשתמש בתכשירים חזקים יותר. דרך קלה לנקות את העור ולשמור עליו חיוני היא באמצעות מי פנים ומסכות ניקוי כאלו ואחרות. לאחרונה חברת הטיפוח קרליין השיקה מסכה כזאת, המתאימה לשימוש דו-שבועי. המסכה, שנקראת skin purifying mask, מותאמת לכל סוגי העור. היא מבושמת קלות ומבוססת על מינרלים וחומר שסופח את הלכלוך.



מחיר: 99.90 שקלים.



מתכוננים לחג



אם חשבתם שהניקיונות לפסח רלוונטיים רק לבית - טעיתם. בחברת הטיפוח קליניק הבינו שתכשירי הניקוי לבית, שיהפכו לחברים הכי טובים שלנו בתקופה הקרובה, לא ממש טובים לעור הפנים, ולכן השיקו את מברשת הניקוי החשמלית Clinique Sonic System Purifying Cleansing Brush במהדורה אביבית צבעונית. כך שאחר הניקיונות תוכלו לנקות את העור בלי להתאמץ. למברשת יש ראש אליפטי המאפשר ניקוי ממוקד באזורים מקומרים בפנים, וקצה המברשת מעוקל וכולל סיבים קצרים וקשים לניקוי קל באזורי השומנים.