רשימת הפאסון

לאה שנירר
אופס, הצליח לך: חיננית מנצלת פלטפורמה זאת ודורשת מכל הפאשניסטיות (עשר במספר, אתן יודעות מי אתן) לצאת מהבית רק כי נמאס לה לסקר כל שבוע שני את מלתחתה של של לאה שנירר, שהפעם ערכה הומאז’ למדוזת בוטוקס כשעטתה פיס קיצי ואוורירי זה.


הו, האימה: זהירות! תיק ננו מטאלי של שאנל משתלשל מידה של שנירר, ומחירו זהה לסכום שחיננית חייבת למנהל הבנק שלה.


חיננית חומדת: חיים ללא מינוס וארון אקססוריז זהה לזה של האובייקטית שבתמונה.


שקר כלשהו: את הבגדים שמרי לעצמך, אפילו שאנחנו אותה מידה.



שלי גפני
אופס, הצליח לך: חיבה למי חמצן? צ’ק. אהבה למקיאז’? דאבל צ’ק. משיכה לגלאם? ראו בעצמכם שגם לשלי גפני יש את כל אלו. ממש כמו לחיננית. אז עכשיו שמישהו יגיד בבקשה למה גפני טרם צירפה את המחומצנת לחבורה שלה הכוללת את בר רפאלי וסנדרה רינגלר? ההפסד כולו שלכן.


הו, האימה: חיננית אובססיבית, ראו את הפינה בהמשך “דיט ודוט”.


חיננית חומדת: להיות בגלגול הבא שלי גפני.


שקר כלשהו: את לא מבינה שעם האאוטפיט הקיצי שלך בשחור ולבן, אני היא האקססורי שהכי חסר לך בפרלמנט של שישי בקנטינה?



בר רפאלי


אופס, הצליח לך: למרות הניסיונות הנואשים של חיננית להיכנס לחבורה של בר רפאלי, היא לא שולחת כאן מסר מתרגש עקב אאוטפיט בסימן קפה הפוך שלושה צבעים שארגנה הטופ מודל שלפניכם לעצמה. הפריזורה המלאכית והמקיאז’ העדין גם נמצאו כנאים לאיוונט באור יום שמאפשר לרפאלי לפטרל בקז’ואל טרנדי.


הו, האימה: אם עוד פעם אראה פה מישהי באאוטפיט ניוד וז’קט ג’ינס, אני אהיה סמוכה ובטוחה שמישהי פה נתקעה ב־2014.


חיננית חומדת: לגלח מזאתי את אוסף התכשטת כמובן. ולברוח!


שקר כלשהו: מסוכן להיראות כמו דוכן תכשיטים כשחיננית בסביבה, תפסי מכסה.



רשימת האסון

אביב גפן
הו, האימה: הוודג’ של אביב גפן כוודג’ של פני התרבות במזרח התיכון – קצת מעל שנקל וחצי: אל פריזורת פודל רך בשנים שידך גפן המוכשר סמרטוטופ מפוקפק, סקיני ג’ינס בגוון זהה לאלו של מכתשי העיניים, וסניקרס שצרה היריעה במדור מלהכילם, דיזאסטר.


אופס, הצליח לך: הפיגורה עדיין נערית, ביץ’.


חיננית חומדת: הפעם כלום, תודה.


שקר כלשהו: רק שתדע, ברגע שגבות מתחילות לצמוח פרא, רצוי לרכוש פינצטה. או במקרה דנן, קלשון.



נטע־לי זלצרמן
הו, האימה: חשבתם שבריג’יט מ”מעושרות” נעלמה מחייכם? נכון מאוד. זוהי בכלל נטע־לי זלצרמן היפה מ”הישרדות” באאוטפיט מחרוד אחרי שעשתה פזצט”א על מחסן תלבושות, והתוצאה שהתקבלה: פוקהונטס אחרי טבילת המחלפות בגלונים של בקבוקי חמצן, כשהיא מערבבת בין נוצות, פרנזים וטלאים, ללא הקלה על שדה הראייה של הצופה. רק חסר לנו באמת לוכד חלומות כדי להעביר את הסיוט הזה מפה.


אופס, הצליח לך: זלצרמן היא הראשונה שמוכיחה שבלונדיניות לא תמיד נהנות. אצל חיננית.


חיננית חומדת: ברור שאת הפריזורה הפסיכית, פאן!


שקר כלשהו: לא נורא, אולי בפעם הבאה יצליח לך.



הנרי דוד
הו, האימה: לפני שעלם מסמורטט זה חלף על פניה של חיננית, היא הרהרה במחשבה לשלוף מטבע לקפה בקופיקס כדי לתרום קצת לאלו שהמזל פחות שפר עליהם.


אופס, הצליח לך: אבל אז התברר שמדובר בהנרי דוד החתיך שהצליח בעזרת אאוטפיחס, הכולל רק סמרטוטאז’, לעטות טוטאלוס של מנגב שמשות בצומת עזריאלי.


חיננית חומדת: הודעה ליחצנים של מוצרי גילוח: אני מריחה פה פרויקט של לפני ואחרי.


שקר כלשהו: וזה גם בדיוק הזמן כשאך לא מזמן נמסרה הודעת פטירתו של טרנד ההיפסטרים המכונמים.



מגי אזרזר
הו, האימה: הגפילטע פיש של פסח, הרי המופלטות של המימונה והחצי עדר שחיננית תקעה על המנגל ביום העצמאות גרמו למכנסיה לא להיסגר עליה. אבל מה תגיד מגי אזרזר החטובה־אש שנשלקה אל תוך אוברול ששוחט לה את המפשעה ושנסגר לה רק עד הריאות? ברור שטעם רע וקלולסיות, אבל גם הבנה בסיסית רופפת בתפקודו של רוכסן. חראם לולי, ככה את סתם נראית כמו קים קרדשיאן לעניים.


אופס, הצליח לך: המקיאז’ היסטרי.


חיננית חומדת: מי המאפר/ת שלך? אותו/ה אל תפטרי.


שקר כלשהו: שנני, אוברולים עם צווארונים כעורים מהסבנטיז שלא נסגרים על החזה ופחמימות הם מהשטן.



שרה אדלר
הו, האימה: חצי עולם מפקיד את גופו לד”ר קליין במטרה להתנאות באפיל צעיר יותר, ורק שרה אדלר הצליחה בשנותיה הרכות לעשות קפיצה קלה לימי הבלות העתידיים, כשעטתה בתור שמלה את הז’קט של איציק כהן לפני ההרזיה הגדולה. לצערה של חיננית איבדה אדלר בדגם זה את החזה, המותניים והירכיים, וככל הנראה גם את דעתה כשבחרה בפיס כבד, מיושן ולא מחמיא זה.


אופס, הצליח לך: ברוכה הבאה להופעת הבכורה שלך במדורה של חיננית.


חיננית חומדת: מפה את רק יכולה להשתפר ולעלות.


שקר כלשהו: או שלא.



פינת הנעל

ג'ודי ניר מוזס
יש לג’ודי ניר מוזס כל הג’ובות בעולם כדי לרכוש כל זוג של נעליים ביקום, אבל לא, היא ממשיכה לשרוף את זמנה בטוויטר במקום לערוך מסע קניות נחוץ. קוראים יקרים, ראו את אשת התקשורת בבטונאדות וולגריות בגזרת מגושמות, שמקנות לקרסוליה ולכפותיה אפקט של פרסות. חמודה, חיננית חושבת שאת אכן סוס מנצח, אבל לא מומלץ ללכת עם זה עד הסוף ולרכוש גם רגלי קנטאור, או־קיי?



דיט ודוט

שרה נתניהו
האם גם הגברת שרה נתניהו, כמו חיננית, רוצה בסתר לבה להיות חלק מהחבורה של בר רפאלי? שימו לב, זה מה שחיננית הייתה עושה לו רק הייתה יכולה: מעסיקה את ה־BFFית של רפאלי, סנדרה רינגלר טובת הטעם, בפול טיים ג’וב ומאפשרת לה לעצב בבצק הפילסברי שממנו חיננית עשויה לכדי דמות נוצצת ובלונדינית, בתקווה שההזמנה ליום חתונתה של הטופ מודל העולמית תגיע בדואר ובהקדם. אח, אילו רק הייתה חיננית מיס נתניהו.



מה נסגר איתך?


רונית יודקביץ'
גם כשרונית יודקביץ’ היפה תחגוג 454 שנות קיום ויופי, אין מצב שהיא תהיה בעלות חזות וויז’אית או גריאטרית. לכן מפליא את חיננית לצפות באייקון של עולם הדוגמנות בסמרטוטופ היפסטרי, לאחר שלהקת עשים עם בולימיה עשו על הפיס הזה גנג בנג לאחר שזללו את רובו. דרלינג, אם זה הטריק לאנטי אייג’ינג שלך, רק הרשי לחיננית לעדכן שוב שטרנד ההיפסטר מת. ברור?



צאי מזה

ריטה
שאלה לקוראת האדוקה דיווה ריטה: מה לא עובד בטוטאלוק שלך?


1. הקסדה שהולחמה לראשך.


2. שמלה צמודה למדי שלא מאפשרת לצופה לנשום.


3. שוסור ממודל פלטפורמה שהמקום היחיד הנאה להם הוא בפח.


4. כל התשובות נכונות.