ירדן הראל

אופס, הצליח לך: חיננית טמנה את ראשה בכל פחי העיר השבוע בניסיון לדלות מתלבשים טובים, ואך במזל התקיים איוונט שאותו פקדה ירדן הראל כשהיא בטוטאלוק קיצי וקולי. הפריזורה מתנופפת בבריזה של מישור החוף, המושקוף מחמיאים, טופ לבן ואוורירי שודך למכנסיים קצרים שעובדים רק על העלמה הזאת, שהצליחה להתחמק מעונשו של הצלוליט. ביץ’.
הו, האימה: החלום של חיננית הוא להתחזות למאבטחת כדי לפתוח לזאתי את התיק הנאה ולראות אם היא מחביאה שם סנדוויץ’ אחד לרפואה.

חיננית חומדת: את הרגליים המושלמות של הראל. 
שקר כלשהו: לא כולל השוז, את זוג היכנע’ס האלו שמרי לעצמך.
יוליה פלוטקין 
אופס, הצליח לך: זירו מאמץ הביא את יוליה פלוטקין אל חיקה של חיננית עקב אאוטפיט מתאים לעונה, ובו אפשר למצוא פיגורה לאחר לידה שהרכיבה את עצמה מחדש מהר יותר מהממשלה הנוכחית. על מותניים מכווצים עטתה פלוטקין שמלת פסים פשוטה אך לא יוזו’רלית, מושקוף נחוצים, תיקלאץ’ חביב ושוסור טרנדיות. 
 
הו, האימה: מלאכית, העירי את הכבשה הבלונדינית שנרדמה על הראש שלך בבקשה ותני לה ניעור. 
חיננית חומדת: לא, הפעם לא את הפריזורה, נשאיר אותה על בעליה הנוכחים. 
 
שקר כלשהו: חולה על תלתלים ובלונד, אבל בשביל לתפעל ראש כזה צריך להיות רועה צאן מוסמך, קטונתי.
רועי בר נתן
אופס, הצליח לך: התחמושת של רועי בר נתן מספקת לו הגנה מחיננית על דרך קבע והוא אינו מחליף אותה, ולמחומצנת זה ממש לא אכפת כל עוד הוא דואג לכבס ואז לגהץ את החולצה הלבנה כשהוא מגיע לפרמיירות נוצצות, ואז לסגור מעליה את חגורת המוכנוס המציגים פיגורה שדופה אך מחוטבת. יחד עם הפן וגלוני הספריי לשיער שמעניק לפריזורה עמידות בלחות, בר נתן מקבל קריצה מחיננית.
 
הו, האימה: חיננית נדלקה על בר נתן. להבא, השאר בבקשה את גורי אלפי בבית, לס איז מור, וכפי שקרניותיך רואות, הוא אינו עובד עם הטוטאלוק שלך, אבל בלונדינית אחת עם רקע של הפרעות אכילה דווקא כן.
 
חיננית חומדת: נו, מה? לא הבנת? דבר איתי. כך אוכל לספר לך שהכי מהמם לך, ועוד לפני שחגגת 40, להתנאות בכסות כוללת של פילנטרופ מקשיש שעבר וודג’ ליפט והזרקות. גאוני.
 
שקר כלשהו: בשורה התחתונה, ולא רק בגלל תלוש המשכורת שלך, חיננית מעוניינת בדייט איתך, דבר איתי.

רשימת האסון 

אלמה דישי 
הו, האימה: האם פיה בולמית שתקעה יותר מדי סלק הקיאה על שמלתה של אלמה דישי? עד שחיננית תקבל תשובה היא נאלצת לדווח שאף על פי הדפוס של המודל, המראה הכולל נמצא כמבוגר, מיושן ולא מחמיא לפיגורה הנאה של האובייקט. גם התיקלאץ’ האקלקטי לא מצליח לנער את האבק מהמראה המוגמר.
 
אופס, הצליח לך: מלאכית, תישבעי שרזית כל כך הרבה. דווקא חיננית חיבבה את ההיקפים הקודמים. 
חיננית חומדת: אבל הכי מבינה אותך, באסה להיות איט גירל של העמך. הכי כיף להיות רותם סלע. 
שקר כלשהו: מקווה שאת מי החמצן תשמרי לקאמבק.

אנה ארונוב  
הו, האימה: על פי רוב פונקה אנה ארונוב על ידי חיננית בשנת 2014 במדור, וככל הנראה שנת 2015 היא בסימן נסיגה, כשארונוב החליטה לוותר על השמלות בטכניקולור, וכעת היא בכסות שלמה של אחראית ניקיון השירותים של סטודיו לריקוד ופילאטיס. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל אם ירדן הראל הצליחה להרכיב מערכת מגניבה, איך זה שהסטייליסטית האישית שלחה אותך בכובע מצחייה דהוי וסמרטוטאז’ הכוללים גופייה יוז’ורלית עם סט טייץ’ תואם, שלא עושים חסד עם גזרתך המושלמת?
 
אופס, הצליח לך: הכפכפת עובדת נהדר עם הזוועות, אם ברצונך גם להעביר ויש על רצפות המקום בסוף החגיגה. 
חיננית חומדת: מובן שאנחנו בחוף הים, אבל אל תצפי מהמציל שיחלץ אותך מהמלתעות של חיננית.
שקר כלשהו: את מסוגלת ליותר.
שרי גבעתי  
הו, האימה: מחסור בנשפים נוצצים מחזיר את המצפן של חיננית אל שפת הים, שם העלתה בחכתה עוד דג נטול בשר פוסט לידה. רק כמה חבל שעל הפיגורה הביונית של שרי גבעתי נמצאה שמלה בגוון שיותר עובד עם תכולת החיתולים של העולל שהביאה אך לא מזמן אל אוויר העולם, מאשר באיוונט קיצי, שמח וצבעוני.
אופס, הצליח לך: חיננית חטפה ממך דיכאון פוסט לידה. גם על שום בחירת המלבושים וגם על נפלאות המטבוליזם שלך. ואחר כך אומרים שאני רעה.
חיננית חומדת: למי יש פרוזק בשלוף?
שקר כלשהו: אך מבט בגרוטסק הזה של לואיז ביטון שעל כתפך, וחיננית צריכה שניים.
גל אמיתי 
הו, האימה: לא, זה לא מוכר ארטיקים שווה ביותר, כך דווח לחיננית שביקשה שזה יכבד אותה בארטיק מטרה. זהו גל אמיתי החתיך, שדקה לפני שהוא יוצא להנחות את הישרדות החליט להצית אש בקרביה של חיננית, כשעטה את כל הדפקטים של איזה סווט שופ באסיה. גופייה מחרודה בעלת חורים וקרעים, מוכנוס של גולש בגזרה מיושנת ויוזו’רלית וכפכפת שחושפת סנפירים המשוועים לשיוף של פדיקור נחוץ – כל אלה גרמו לחיננית להדיח אותך מרשימת המתלבשים הראויים.
 
אופס, הצליח לך: חבל של”ג בעומר עבר, אבל אנא השלך את אלו למדורת השבט הראשונה שתנחה. דיל?
חיננית חומדת: אני לא מאמינה לעצמי שוב, אבל געגועים לגיא זוארץ.
שקר כלשהו: לא נורא, אולי בהמשך יגיעו גם הזמנות להשקות של חנויות בגדים שוות ונדיבות. יש לחיננית סבלנות.
מיכל ינאי 
הו, האימה: דינו של בד הדנים מזמן כבר כדין בד התחרה, וב־2015 ניתן להכניס אותו לאאוטפיט ועדיין לשדר גלאם. רק שמיכל ינאי לא יודעת עדיין איך לעשות את זה כראוי, כשבחרה טופ דודתי, מוכנוס מחרודים מן הל בדוגמת שפשפת ופסוריאזיס טקסטילי פלאס שוזט בדגם פיפ טואו מיושנות וחסרות אדג’יות נחוצה.
 
אופס, הצליח לך: חיננית יודעת שלא משום שהמאורע התרחש בתיאטרון באר שבע בחרה ינאי באאוטפיט זה, זה סתם עוד מקרה מיותר של חוסר הטעם שלה. 
 
חיננית חומדת: חיננית הייתה בטוחה שינאי מזמן מנויה אצל ד”ר קליין לסשנים של בוטוקס, מזל שהצלליות הבורקות שמבליטות את נזקי הזמן על העיניים הוכיחו שלא.
 
שקר כלשהו: בהמשך החיים הגרדרובה שלך תתאים בול לטורניר ברידג’ באחוזת ראשונים. אל תזרקי מאומה.
 
צא מזה

יובל המבולבל 
חיננית המומה מזוועות הפאשן של יובל שם טוב, ועד כה תוהה המחומצנת: למה לעזאזל החליט להגיע שם טוב לסיור במפעל ממתקים בטוטאלוס של כדור שוקולד פרווה באאוטפיחס שיותר נאה למנפנף מנגל מיוזע?

טופ לסבוש מעל סמרטוטישרט מוחצת כרס נאה, מוכנוס ברמודה מחרד מן מוחרוד, סניקרס יוז’ורליות וגרביים לבנים שחיננית נותרה בתדהמה מעצם קיומם. עוד פעם התבלבל זה עם ארונה של לסבוצ’ה או שזה סתם טעם רע? תשובות למערכת יתקבלו בברכה.

חיה באילוז'

אלכסה דול  
עוד אחת שפקדה אירוע לילדי הסלבס היא אלכסה דול שעדיין לא התרבתה ואינה אוחזת עדיין ביורש או יורשת עצר לגנטיקה הבלונדינית שלה. ואולי בכלל הקונדום הבורגונדי שנמחצה זאת לתוכו במקום שמלה הוא הבעיה לסטטוס הנ”ל? אולי העובדה שבמקום שימוש במברשת נחוצה לשיער, שתלה זאת על הפריזורה נוצות? חיננית הייתה שואלת את הבויפרנד, רז זלצרמן, אבל זה ארגן נגדה בטוח צו הרחקה על היותה סטוקרית. חבל.

דיט ודוט

נינט ויוסי מזרחי 
נינט טייב מנעימה את זמנה של חיננית עת עטתה ז’קט קולי וג’ינס עם קרעים, שככל הנראה חבורת עשים חוררו אותו כשערכו עליו סשן של גנג בנג. אבל היי, מה נהיה עם הבעל יוסי מזרחי שהחליט לעטות מעיל שההומלסים בדרך יפו השליכו עקב צפיפות היתר שנגרמה על ידי הפשפשים והכינים? גם הזקן הלא מטופח והרעמה שזקוקה לפעולת מרכך גורמת לחיננית לבקש ממוש בן ארי להפסיק להיות הסטייליסט של זה, די לחלטורה. 

פינת הנעל

עינת ארליך
חיננית מתה על עינת ארליך אך האם נכון מה שאומרים שהשנים עושות לבלוטות הטעם? האם במקום שוז מגניבות בחרה ארליך בשוסור נוחות ויוז’ורליות אלה שמונעות כל מעידה או נפילה כראוי אם את וויז’ה עם דחיסות סידן רעועה בעצמות, שאך בנפילה קלה יצא אגן הירכיים ממקומו? האני, אם לאה שנירר, שחגגה לא מזמן יום הולדת שלא יבייש שום דינוזאור, יכולה להדס על סטילטו, אז גם את! ברור?