רשימת הפאסון 

מרינה קבישר 
אופס, הצליח לך: כבר שנים שמרינה קבישר לא מבינה את משמעות המילה "שכר מינימום", והאאוטפיטים שלה לא חורגים מיתרת המקסימום של כרטיס האשראי של בן זוגה. לראיה, הגיחה זאת בכסות כוללת נעימה בהמון עמוס חצ'קונים ומכנסי ג'ינס קצרים וסמרטוטופים מיוזעים. הפריזורה מתבדרת ברוח החמה, המקיאז' מושלם, ולפיס קצר אך נאה שידכה קבישר פשמינה עשירה בפרטים מרהיבים. 





הו, האימה: אז איך זה שאנחנו לא חברות?

חיננית חומדת: תחשבי איזה כיף יהיה לנו יחד, ותוכלי להשאיל לי דברים.

שקר כלשהו: ולא יקרה כלום אם אני ארחיב לך אותם קצת, אוברסייז זה שיא המודה כרגע, כפרה.
גלית גוטמן 
אופס, הצליח לך: בין ניחוחות מייאשים של קרקפות לא חפופות ובתי שחי חופשיים, איתרה חיננית את גלית גוטמן ואת דור ההמשך הפוטוגני באנסמבל נכון לאיוונט זה, הכולל פריזורה במתח, וודג' זוהר חף ממקיאז', שמלה אוורירית בעלת דיטיילים נאים, ופתרון הנעלה נסלח על אף אפקט מרק הרגל המהביל שבישלה גוטמן בתוך המגפונים. 
 

 
הו, האימה: לא יודעת מה אתכם, קוראים יקרים, אבל בסופו של יום חיננית נראית כמו שק אשכים מקומט של שימפנזה ואילו הוודג' של גוטמן? ממש לא.
חיננית חומדת: מה הסוד שלך?
 
שקר כלשהו: שמישהו יארגן לחיננית מכבש להחלקת הוודג'. יש לי איוונט בערב, ולא בא לי להיראות כמו הכלב שארפיי של השכנה מלמטה. 
מייקל לואיס 
אופס, הצליח לך: מייקל לואיס מצליח השבוע להשתחל לצד הזה של המדור עקב אאוטפיט קיצי, מחמיא וקל לתפעול, הכולל טופ במשקל נוצה בעל מחשוף נדיב, מוכנוס בגזרת ברמודה וסניקרס נסבלות. נו, היה כל כך קשה?
הו, האימה: חיננית שוב מאוהבת בלואיס.
 

 
חיננית חומדת: אולי תאשר אותי כבר בוודג'בוק? מה כבר אראה שם שלא הראית לכל העולם?
שקר כלשהו: ולא, אין לך ממה להיבהל, אני לא הולכת לתקן לך את שגיאות הכתיב שם, טוב?
רשימת האסון 

עמית מכטינגר 
הו, האימה: חיננית לא תופתע לגלות שעמית מכטינגר הסתננה לאיוונט דרך פתח הביוב התורן, כשהיא מכוסה בגליל נייר טואלט ארוך ומשומש רק כדי לנגב את ישבנה ועל הדרך את כתמי השמפיין שעל השטיח האדום. אבל האם זאתי הבינה שהיא אינה צועדת באמת על מחצלת אדומה בהוליווד וזאת שהייתה שם לידה היא אינה ריהאנה אלא אוריאל יקותיאל? בעזרת הניים עכשיו היא תבין.








אופס, הצליח לך: אל תאמיני לכל הקנאיות שמטנפות עלייך בוודג'בוק, הבוד שלך עדיין בשמיים.

חיננית חומדת: את הרגליים ההורסות.

שקר כלשהו: חמודה, השתמשי בהן בפעם הבאה לטיול שופינג ארוך ונחוץ. רק בהצלחה.
יאיר נתניהו    
הו, האימה: אתם רואים? עכשיו אתם מאמינים? כי עכשיו זה לגמרי ברור שיאיר נתניהו אינו מסנג'ר את הסטייליסטית של אמו לטובתו: הפריזורה אינה מוגדרת, טישירט יוז'ורלית ומוכנוס מחרוד, שמעניק ללובש סילואט א־לה ג'יילו, איששו שמדובר בבחור שארנקו לא ראה אור כבר שנים ושמעולם לא ביקר בקניון הקרוב לביתו.



 
אופס, הצליח לך: יש בלונדינית אחת שאינה נהנית יותר אחרי שצפתה באקססורי היפה שעומדת לצדך.
חיננית חומדת: להיכנס לך לארון ולעשות לך שם פוגרום.
שקר כלשהו: לי זה יכאב יותר.
ג'קי אזולאי
הו, האימה: חיננית אומרת את זה, ואין אקדח שמוצמד לרקתה: ג'קי אזולאי נראית נהדר. רק כמה חבל שבלוטות טעמה לא צלחו את השינוי הגדול שערכה בחייה, כשכעת צריכה המחומצנת לגרור אותה בצרחות מהפריזורה הנאה אל עבר הקדמה, בגלל אאוטפיחס שמעניק לה סילואט של סטנד שווארמה צנום בסופו של יום עקב טוטאלוס קוביסטי ולא מחמיא למותניים החדשים ושוסור שמחזירות אותה מאה צעדים אחורה. 







אופס, הצליח לך: המקיאז' והוודג' קורנים.
 
חיננית חומדת: את העיניים היפות שלך, גם ככה את לא באמת משתמשת בהן מול המראה.
שקר כלשהו: רגע, יש לך מראה בבית, נכון?
מאור זגורי וחן אמסלם 
הו, האימה: לחיננית אין שום בעיה עם גזרת הברבאבא הטרנדית אצל הגברים, להפך, היא הייתה האישה הראשונה שאימצה סילואט זה בעצמה ממזמן. אבל כשעומד מאחורי חן אמסלם היפה גבר הורס באאוטפיחס מקולקציית פילסברי לא מחמיאה, פה נפתח לבה של הבלונדינית, והיא משתפת: חמוד, אתה יכול בכיף לפרגן לעצמך בעוד מידה שלא תחתוך את כל השפע באופן לא מחמיא.
 

 
אופס, הצליח לך: ואם אתה לא מוצא מידות גדולות יותר, רק תודיע לי, ואני שולחת לך את כל קולקציית הגרה שלי משנה שעברה שתתאים לך בול.

חיננית חומדת: איך אתה עם גלביות וטוניקות?
שקר כלשהו: על טייץ ונעלי בובה תואמים תתארגן לבד, סבבה?
דנה פרידר
הו, האימה: חיננית שוקלת להצטרף למחאת המכנסונים הקצרים עקב הבאים: אוברול קצר־קצר, חצי סמרטוטופ ושאר אקססוריז שמעניקים לדנה פרידר היפה מראה כולל של אחת שנשארה כיתה בכיתה ח' כבר המון שנים. האני, בעשור הבא את תסגרי 40. לא כדאי לעדכן גם את המלתחה?
אופס, הצליח לך: כבר אמרתי שאת יפה.
 

 
חיננית חומדת: ושלא תיתני למחמאות שלי לעלות לך לראש, שמעת?
שקר כלשהו: מה זאת התנועה הזאת? את הולכת לגזור את האוברול המטופש ולחשוף פה איזה דד? לא, תודה, הספיק לנו הסטרפטיז של מיס מכטינגר.

המיוחדים:
 
על הפנים
עינת שרוף 
חיננית מתה על פוני גולש, במיוחד בימים שבהם רצוי להסתיר את הוודג' מנזקי הזמן. ככל הנראה גם עינת שרוף מחזיקה במשנה זאת כשמחלפות ראשה הסתירו רק חצי וודג'. ומה עם החצי השני שחושף את המכתשים הכהים שמתחת לעיניים? על קונסילר, בורקה או חיג'אב לא שמעת? 
 

 
פינת הכפכאפה
יעל אבקסיס 
מפת שולחן של ארוחת ליל שישי הכוללת פרנזים נאים על הטורסו פלאס תיק מקסים. ועדיין, אם כל תחביר הפאשן הזה נשמע לכם הזוי, תנו מבט אחד על שני הבטונדות הכעורות שנעלה יעל אבקסיס כשחשבה שחיננית תעבור על אלו בשתיקה. האני, מאוחר מדי להיות היפסטרית שעושה את השופינג שלה בפחי העיר, ברור?

 
 
צאי מזה
מיכל אנסקי 
השפית שלא ניזוקה מסיכון עבודתה העשירה בפחמימות חשפה מוב לא מודרני, כשערבבה בין חצאית טרנדית א־לה פוראבר 21 לבין טופ ארכאי ומבוגר שככל הנראה רכשה בפוראבר וויז'ה. גם השוזט הנפלאות לא הוציאה אותה מהמצב המורכב, ולכן חיננית ממליצה לך להפסיק לסבול, ופשוט להחליט. 
 
 
חיה באילוז'
פנינה רוזנבלום  
גם חיננית אוהבת להתרפק על הנוסטלגיה, וככל הנראה גם פנינה רוזנבלום מעוניינת להישאר תמיד אישה של אייטיז, כשלאיוונט זה הגיע בכל מאפייני התקופה: גלון מי חמצן על הפריזורה, סרט סופג לשיער, תוחם שפתיים כהה, פיס בזארי לא מחמיא ושוז מאאוטפיט אחר לחלוטין. חיננית הרווקה הנואשת מחפשת שידוך, אבל אם אלו הם מדי השדכנית, אני מעדיפה את הקלאסיקה. למי יש את הטלפון של הלנה עמרם?   
 
מילון חיננית מדוברת:

בוד – ישבן
וודג' – פנים
וודג'בוק – פייסבוק
וויז'ה – זקנה 
יוז'ור – סתמי להחריד
מוכנוס – מכנסיים
מחרוד – מחריד
מקיאז' – איפור
שוסור/שוזט/שוז – נעליים

האירועים:

טקס מלכת היופי ברדינג 3 בנמל תל אביב
צילום: רפי דלויה
 
פתיחת אירועי Pretty Woman של המשביר לצרכן במתחם התחנה בתל אביב
צילום: שוקה כהן
 
תצוגת אופנה אנכית בקניון כפר סבא
צילום: אביב חופי