שת"פ אוריינטלי



יש שיתופי פעולה שגורמים לי לתהות למה לא חשבו על זה קודם. כך הרגשתי כשראיתי את הקולקציה החדשה שעיצבה המעצבת דורין פרנקפורט לרשת הנעליים שופרא.
פרנקפורט אומנם מתמחה בבגדים, אך כל מי שעוקב אחריה לאורך השנים יודע שהיא כבר עיצבה דגם של נעליים לתצוגת האופנה שלה,

שזכה להצלחה גדולה. שיתוף הפעולה שלה עם רשת שופרא מגיע בקולקציית קפסולה הכוללת חמישה זוגות נעליים בטוויסט אוריינטלי. הקולקציה תימכר במהדורה מוגבלת ברשת שופרא ובחנויות המעצבת.
הקווים של הנעליים מאוד נקיים, הם עשויים מעור ובצבעוניות של כחול, אדום, אפור, זהב נחושתי, מוקה וכמובן שחור. לדגמי הנעליים ניתנו שמות אוריינטליים, כמו "לילה" לדגם של נעלי עקב עם רצועה אחורית ועקבים בגובה שישה סנטימטרים; או "גלבי" לנעליים שטוחות בסטייל כפכפים עם חזית שפיצית.
אהבנו: את התחושה שנכנסתי למין סיפור "אלף לילה ולילה". על אף המראה המתוחכם והאלגנטי, יש בנעליים טאץ’ אוריינטלי. אפשר להבחין בזה בשימוש בצבעים, בשפיצים של הנעליים וגם בעקבים הגיאומטריים.
אהבנו פחות: הקולקציה מאוד מצומצמת. הייתי שמחה אם היא הייתה מורחבת יותר וכוללת כמה סנדלים פתוחים. גם מבחינת צבעוניות אפשר וכדאי להציע מגוון רחב יותר. טווח מחירים: 550-750 שקלים.
ניתן להשיג בסניפי הרשת במתחם התחנה, במתחם שרונה, רמת ישי, מלחה, חיפה, שרונים, ביתן אהרון, ובסניפים של דורין פרנקפורט.



קולקציה מצומצמת. נעלי שופרא בעיצובה של דורין פרנקפורט

קשת של צבעים
 
GUESS, מותג האופנה שהתיקים שלו הם ה-BFF של הרבה ישראליות, השיק החודש את קולקציית התיקים והארנקים שלו לקיץ. את ההשראה לקולקציה שאבו מעצבי המותג מהטרנדים העולמיים, כמו פרינטים, בדי ג’ינס ושילובי בדים. בקולקציה יש המון תיקי אוברסייז, תיקי ערב קוקטיים, תיקים בינוניים ליומיום, תיקי גב וגם ארנקים. 
 
אחת המגמות החזקות העונה היא השילוב של בדי ג’ינס, המזוהים עם המותג כבר כמה עונות. הפעם תיקי הג’ינס משלבים גם הדפסים כמו כוכבים ושטיפות שונות. עוד בולט בקולקציה השילוב של צבעים מטאליים, המשתלבים בתיקים הקשיחים, ונעים בצבעוניות מגוונת מוורוד עד כסף. הקיץ יש גם המון מקום לתיקי ה"קרוס אובר" - אותם תיקים קטנים עם רצועה ארוכה, שאפשר לתלות באלכסון. מצוינים לעונת הטיולים והנסיעות. 
 
אהבנו: כיאה לקיץ, הצבעוניות של GUESS פשוט מרהיבה. השילובים של הצבעים וההדפסים הרבים - פרחים, פסים, נקודות, פיפטה, דקלים - פשוט עושים חשק להעמיס. גם בגזרת תיקי הערב יש הרבה הפתעות, בעיקר תיקי הקלאץ’ המטאליים.
 
אהבנו פחות: את התיקים מבד הג’ינס. כן זה טרנדי, אבל איכשהו זה מרגיש כמו שוק. הגיע הזמן לגאול אותנו מהם.
טווח מחירים: 249.9-649.9 שקלים. ניתן להשיג ברשת החנויות NYOU

צבעוניות פשוט מרהיבה. GUESS

שופינג מתקדם

רשתות האופנה הישראליות, באיחור אופנתי קל אחרי שאר העולם, הבינו שאי אפשר לחיות בלי נוכחות ברשת האינטרנט. לאט-לאט הן פותחות חנויות מקוונות, אך לא עושות הרבה יחסי ציבור. המחשבה הדי מיושנת היא שכדי שהלקוחות יקנו יותר, הם צריכים להיות פיזית בחנות. אבל כפי שהרבה חנויות מקוונות כבר יודעות, זה לא חייב להיות ככה. כעת רשת סטורי, שלה יש כבר שנתיים חנות מקוונת, משיקה קמפיין חדש להגברת הפעילות שלה ברשת, תחת הסלוגן Story Best Fashion Onlie –. באתר המחודש מוצעים כ-40 מותגים מכל העולם, וביניהם נודי ג’ינס, פורנרינה, פרי פיפל, פלדיום, מליסה, הרשל, רליג’ן פליפה קיי, הפי סוקס, מינימום, פליי לונדון ועוד.
 
"אחרי שנתיים שאתר סטורי באוויר, אנחנו לומדים את התחום באופן יסודי, על כל הניואנסים הייחודיים למסחר המקוון. אנחנו גאים להשיק את האתר החדש, בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים ביותר", אומר אורי רייז, הבעלים והמנכ"ל של הרשת, ומוסיף: "הצריכה העולמית בשווקים המובילים עוברת לרשת באופן מוחלט. המטרה שלנו היא לתת לקהל הישראלי את החוויה וההנאה של קנייה אונליין, על כל היתרונות האמיתיים והמשמעותיים שלה".
 
הקמפיין החדש של המהלך אמור להציג את היכולת ליצור טוטאל לוק מושלם על ידי שילוב של מגוון מותגים, והכל תחת מטרייה אחת. 
ניתן להשיג באתר www.storyonline.co.il