מימין: מכשיר חדשני לאבחון העור, מסלסל לשיער, מוצרי טיפוח לשיער



נכנסים לעומק
מכירים את זה שאתם בדרך לחופשה בחו”ל ויש לכם כמה דקות לבזבז בדיוטי פרי? אז רק שתדעו שבחודשי הקיץ מחכה שם אורח מניו יורק. האורח הוא מכשור חדשני לאבחון העור מבית אליזבת ארדן, שנמצא בלעדית בחנות דיוטי פרי ג’יימס ריצ’רדסון.

הסורק הוא מכשיר נייד הבוחן את העור לעומקו ומאפשר לתת ייעוץ טיפוח אינדיווידואלי לכל אדם. מה שיפה זה שהייעוץ לא מותנה ברכישה של מוצרי החברה והוא מוצע בחינם. תוך כדי בדיקה, המכשיר יכול לאתר בעיות פיגמנטציה, נזקי שמש, התייבשות, לחות וגמישות של העור כדי שניתן יהיה לטפל בעור על ידי שינוי תזונה או שגרת טיפוח. 
איך שתלתל מסתובב לו

עונת הים כבר החלה, מה שאומר שמראה השיער המתולתל והגלי חוזר לקדמת הבמה. מי שלא התברכה בתלתלים טבעיים יכולה ליצור אותם בקלות בעזרת מסלסלים. לאחרונה בייביליס הוציאו מכשיר שיקל עלינו אפילו יותר: מסלסל MIRACURL, מסדרת בייביליס פרו. כל שצריך זה למקם את קווצת שיער ולסגור את המכשיר, והוא כבר ימשוך את השיער באופן אוטומטי וייצור תלתלים טבעיים. מחיר: 1,499 שקלים.
ציידי הצבעים
בקיץ אנחנו אוהבות להיראות טבעיות, אך זוהרות. באופן טבעי אנחנו חשופות יותר לשמש, ולכן העור שלנו מקבל גוון עמוק יותר והוא לא זקוק להרבה תוספות של פיגמנטים. מותג האיפור ג’ייד החליט שהמראה המושלם לקיץ יבוא הפעם מהכיוון של צבעי הפסטל הרכים. זאת אומרת פחות צבעי אדמה והברקות ויותר צבעים ורדרדים ואפרסקיים שיעניקו לעור שלנו מראה רך וקליל. בקולקציית הקיץ שלו SUMMER BASICS הוא מאגד פריטים בקשת של גוונים מצבעי בסיס, דרך ורוד ועד סגול. 
שיער נולד
רשת אפריל החליטה שתחום האיפור והבישום לא מספיק לה, ולאחרונה היא החלה לשווק קטגוריה חדשה ברשת: מוצרי טיפוח לשיער של שלושה מותגים בינלאומיים. בעזרת כניסת קטגוריית השיער לרשת, היא תצליח לספק ללקוחות שלה שגרת טיפוח כוללת.

המותג הראשון, Leonor Greyl, מתמחה במתן פתרונות לשיער פגום ובעייתי, Christophe Robin מתמקד בשיער צבוע ומוצריו אינם מכילים תוספות כימיות. המותג האחרון, Sachajuan, עובד על טכנולוגיית OCEAN SILK המשלבת אצות ים ותמציות בוטניות העוזרות לעיצוב השיער ולהענקת ברק. מחירים: 95-510 שקלים.