רשימת הפאסון
אנה בול
אופס, הצליח לך: שבוע שחון זה הוביל את אנה בול לעצור פה ואפילו למצוא חניה שווה. ואפילו שזה ממש לא מושלם, חיננית מפרגנת לטופ העשיר בהדפס ובצבעוניות של לאנץ' שנפלט, מוכנוס שעם השנים הפכו לניטרליים, וודג' מלאכי ופריזורה שעדיף היה להברישה קודם לכן.

הו, האימה: תישבעי ששמרת את סנדלי הטירונות שלך?!
חיננית חומדת: שייגמר כבר האייטם. 
שקר כלשהו: כאמור, ההיצע השבוע מאוד דל. אל תבני על השתקעות פה, שמעת?
אלין לוי
אופס, הצליח לך: אך בשבוע שעבר חטפה אלין לוי רקטה חלודה מחיננית עקב אאוטפיחס בלתי נסלח, והשבוע עולה לוי על הנש כשעטתה שמלה נשית־נשית־נשית וכיפית, גם אם אתן, קוראות יקרות, כבר לא בנות 5. אל המודל הזה ציוותה השחקנית המיוחדת פריזורה חפופה, מקיאז' מינימלי, אקססוריז בצורת שקית בורקסים ושוסור שמתקבלות על הדעת.
הו, האימה: מישהו מוכן להסביר לחיננית מה כל כך מיוחד בלוי הזאת שגורם לראשונה ממש לחבב את השנייה? נשבעת שאני לא באמת לסבית. זה סתם הומור מטופש. 
חיננית חומדת: תפסי מרחק ממני, שמעת? 
שקר כלשהו: או שפשוט תפגשי אותי במסיבה הקרובה של אילנה שירזי.
מורן מזור
אופס, הצליח לך: לא. לא. לא. לא. מלמלה לעצמה חיננית כשגילתה את מצוקת המתלבשים השבוע ואת העובדה שהיא נאלצת להמטיר שבחים על מורן מזור. מכירים את זה שאתם לא אוכלים מלא זמן פחמימות ואז אתם מאבדים את השפיות וגם את האקסרה צ'יז והזיוות שהתיישבו לכם שנים על המותניים? ואז אתם פשוט באמוק וחייבים לרכוש את האוברול שבמבצע, אפילו שההדפס מיצה את עצמו ב־2013? אבל היי, הוא מידה 38, ונחשו מה? כנראה שגם מורן מזור. 
הו, האימה: לולי, רוצה ביס מהסנדוויץ' של חיננית? את נראית ממש יופי. מותר לך.
חיננית חומדת: רגע של רצינות, כל הכבוד לך. 
שקר כלשהו: עובדים עלייך, ביץ'. בפעם הבאה בלי הנחות בבקשה, או־קיי?


רשימת הפאסון. צילום: רפי דלויה, שוקה כהן, ברק פכטר ואלברט ללמיאב
רשימת האסון
שיר אלמליח
הו, האימה: בזמן שרן דנקר יצא לשאוף אוויר מהארון, הוציאה שיר אלמליח היפה את הקאמל טואו שלה לסיבוב בריזה בכרך. ברשימת הנפגעים, חוץ מאישוניה של חיננית, מככבים טופ מתוח, מושקוף טרנדיים, שוזט מסט אחר לגמרי וסמארטפון שמולחם לכף ידה של הדוגמנית אם תרצה לתעד עוד סלפי. 
אופס, הצליח לך: הפיגורה והמקיאז' מושלמים ברמות של כלה! 
חיננית חומדת: האני, אני לא אומרת את זה אף פעם לנשים, אבל את באמת מאלו שצריכות להתהלך בקרבנו רק בבגד ים. 
שקר כלשהו: ושתדעי שזה לא מקנאה.

יאנה יוסף
הו, האימה: חיננית כמעט נתנה פס שחרור ליאנה יוסף, אבל אז נזכרה בעדי הימלבלוי דקה לפני הלידה בעוד טואטלוק מלא הומור. וכשחיננית משווה בין זו לזו, מתקבלת יוסף בתוצאה מצערת של רוכלת דהויה בסטנד לנטורל פורמולה בשוק הכרמל. הפריזורה, שבאמת מגיע לה בית חם ואוהב לאימוץ, עוד נסלחת, אך בעקבות היעדר מקיאז' משדרג לשמלה בגזרה והדפס מיושנים ובצבעוניות של מגבת מטבח משומשת, המחומצנת חוששת שמישהי פה הזריקה לעצמה מוקדם מדי את האפידורל, ולכן קיבלנו פה מראה ישנוני והזוי.
אופס, הצליח לך: מה שווה שקטפת קמפיינים נחשקים כשאת לא מאווררת את הארנק לשופינג?
חיננית חומדת: רגע, הם משלמים שוטף פלוס תמותי? לא, כי אם כן אז אני הכי מבינה אותך. 
שקר כלשהו: איתך בייסורים.
רוני דואני
הו, האימה: חיננית כבר מרגישה את נזקי הקיץ גם על חשבון החשמל, אבל לרוני דואני גם נורא דחוף להזכיר לה את תופעות הלוואי הטרנדיות של העונה כשהערימה את כל המגמות על סילואט המטר ומיניון שלה: טופ חושף בטן? קחו. חצאית גבוהת מותן עם שסע באורך מקסי? בטח. סניקרס גבוהות של אחות באיכילוב? בוודאי. חמודה, די. באמת שלא צריך לקחת השראה מסטנד סוף עונה של פוראבר בת מצווש, או־קיי?
אופס, הצליח לך: אם רק היית מחליפה את החצאית בפיס אחר או לחלופין אם היית מחליפה את הסניקרס לשוסור חושפות קצת אפידרמיס היית נמצאת בצד המאוורר והנעים של המדור.
חיננית חומדת: יודעת מה? אם אנחנו כבר פתוחות, מה בעניין ריפרוש אורך הפריזורה? 
שקר כלשהו: לקבוע לך תור אצל מיקי בוגנים? על חשבוני. מתנה ממני.
רז זלצרמן
הו, האימה: אפילו על איטלקים בעלי בלוטות טעם מושחזות המוקסינים המטופשים האלו נראים דיזאסטר. אבל לא, רז זלצרמן בטוח שהוא יכול לתמרן את חיננית עם אלו כשהוא משלב סמרטוטישרט ומוכנוס מתפוררים באורך שעם סך כל אקססוריו מתקבל הוביט שמוכן להרפתקאותיו בזמן הגאות. 
אופס, הצליח לך: אבל היי, ההוביט ממש לארד. 
חיננית חומדת: אל דאגה, בתום 15 דקות התהילה אעזוב אותך עם ה"מיי פרשס", אלכסה דול, לאנחות.
שקר כלשהו: פייר? אני צריכה מחזור חדש של כוכבי ריאליטי, מתי מתחילה העונה החדשה של "האח הגדול"?
נטלי דדון
הו, האימה: ככל הנראה, לפעמים נטלי דדון רוצה להיות סתם כוסית. לא רוצה להיות פאשניסטה, לא אדג׳ית ולא חדשנית. סתם עוד דוגמנית כוסית יוז׳ורלית שמחפשת כדורגלן. ועם קצת עזרה מבגד גוף מבליט, סקיני ג׳ינס מוחצים תיאבון ושאר אקססוריז מהניינטיז, היא לגמרי בגדר גול עצמי. עכשיו צריך למצוא את האיציק זוהר המתאים. 
אופס, הצליח לך: הו, אם רק הייתי הלנה עמרם או שבאמת היה אכפת לי. חיננית חומדת: עם כל המיליונים שעוקבים אחרייך באינסטה, עדיין לא מצאת את המחזר הנכון? 
שקר כלשהו: את יודעת שחיננית תמיד תשמח לקחת אותך אל זרועותיה אם תרצי להיות קצת לסבוש, נכון?
 
רשימת האסון. צילום: רפי דלויה, שוקה כהן, ברק פכטר ואלברט ללמיאב 

שו הדא?
ליבי
כמו שר, מדונה וריהאנה, גם ליבי, המתמודדת על האקס פקטור, אוחזת רק בשם פרטי וגם היא נמצאה כמוכשרת בטירוף. שכן, הרי רק מטורף יגיע לאיוונט יום בטוטאלוס של חורטת על אורז בפסטיבל טומטומלה. האנסבל הזה מכיל זנבות של חולדות שמשתלשלים מהפריזורה, מקיאז' מסנוור ואסופת פיסים שדורשים הדברה. חמודה, לחיננית אין בעיה עם רוח רפאים רוקיסטית מהאייטיז, אבל לגבי הגרדרובה? זה כבר עניין לגירוש שדים.
פינת הנעל

אסף הרץ
חיננית מתה על שיפוצניקים מסוקסים, מטונפים ומאובקים, אבל רק כשהם באים לתקן לה את מכונת הכביסה או את המזגן שחטף קצר. לכן היה ניתן לחשוב שאת הסמרטוטאלוק שבנה פה אסף הרץ היא תקבל בהתרגשות, אבל רק מבט בסניקרס הלא פוטוגניות, המטונפות ומעודדות זיהומים בקטריאליים באיוונט, והבלונדינית איבדה את הליבידו. שוב. מתוקי, אולי בתוכנית של חיים הכט תצא צדיק, אבל אצל חיננית? פחות.
על הפנים

שירי מימון
לא ברור לחיננית למה שירי מימון מתעצלת ולא מניחה מנה ראויה של מקיאז' על הוודג' לפני שהיא יוצאת את ביתה. דארלינג, באיזה קטע את יותר בעניין של להיראות כמו ה״לפני" ולא כמו ה״אחרי" בעוד כתבת מהפך במגזין אופנה? ביג מיסטייק, היוג'!

חיננית בהלם. צילום: רפי דלויה, שוקה כהן, ברק פכטר ואלברט ללמיאב